Lijf & Lijn alle pijlers

garcinia cambogia ervaringen?

05-05-2014 20:39 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, graag zou ik willen weten wie ervaring heeft met dit natuurlijk middel om af te vallen.

En ja ik weet hoe je het best af kan vallen, minder eten meer bewegen..

Ik kan nog weinig revieuws vinden op internet vandaar mijn vraag...
Alle reacties Link kopieren
Als het zou werken zouden er geen dikke mensen meer zijn hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Weet je dat het beste kan afvallen door minder te eten en meer te bewegen?
quote:StoraHuntur schreef op 05 mei 2014 @ 21:08:

Weet je dat het beste kan afvallen door minder te eten en meer te bewegen?Ja zeg, als het zo makkelijk was deed iedereen dat wel. Pffff.
Alle reacties Link kopieren
Zal het nog even uitleggen:

de positieve revieuws die je misschien vindt zijn van de degenen die er geld aan verdienen.

De negatieve van degenen die er geld aan uitgegeven hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof ook niet in wondermiddeltjes...het is puur een ondersteuning...verkrijgbaar bij reformzaken.

Ik vroeg reacties van mensen die het kennen...j

Sommigen van jullie hebben er blijkbaar nooit van gehoord
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik dus ook niet gevraagd te reageren
Dan hup, morgen er je geld aan uit gaan geven.
Alle reacties Link kopieren
Ja meid..is goed hoor
het werkt niet, anders zat het wel in het zorgpakket
nog nooit van gehoord
Alle reacties Link kopieren
Let je op dat er geen hedera in zit. Sommige van die producten gooien je lijf in een hogere versnelling. Je valt er niet per se van af maar het kan wel kwaad.

Als je dan zonodig je geld liever uitgeeft aan trucs ipv aardbeien, koop dan een soort vezel die je maag moet vullen.

En eet regelmatig, sla geen maaltijden over, hou eens bij op bv eetmeter wat je eet en bekijk eens wat veel oplevert en wat weinig.
Alle reacties Link kopieren
Het scheelt al als je op review zoekt, ipv 'revieuw' ;).



Geen idee of je toegang hebt tot iets als pubmed, maar http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15056124 kun je iig een abstract lezen. Let wel; ook wetenschappelijke onderzoeken zijn niet per se objectief.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
Alle reacties Link kopieren
Een paar mensen die ik ken hebben Garcinia Cambogia Premium geprobeerd en ze hebben het meer dan eens gekocht dus ik denk dat ze er blij van werden;-).
Alle reacties Link kopieren
LEVERSLOPER IN AFSLANKPILLEN

3 maart 2010

Dat lang niet alle afslanksupplementen honderd procent veilig zijn, dat werd in de lente van 2009 nog maar eens pijnlijk duidelijk toen de Amerikaanse FDA veertien verschillende varianten van Hydroxycut van de markt liet halen. Eén sterfgeval, twee levertransplantaties en 22 meldingen van leverafwijkingen waren de aanleiding. Volgens onderzoekers zijn vooral de extracten van de plant Garcinia cambogia verdacht. En die stof zit in nog veel meer afslanksupplementen. De feiten op een rijtje.





In Garcinia cambogia zit de stof hydroxycitroenzuur. In de cellen gooit die stof het proces in de war waarin cellen voedingsstoffen die ze niet direct verbranden omzetten in vetten en cholesterol. Geef je de stof aan ratten, dan worden ze slanker. Vandaar dat Roche, een producent van afslankmedicijnen, hydroxycitroenzuur jarenlang heeft onderzocht. Roche heeft dat onderzoek afgebroken omdat er teveel bijwerkingen aan het licht kwamen. De synthetische versies van hydroxycitroenzuur die Roche gebruikte beschadigden de testikels van de ratten. Later hebben Japanse onderzoekers dezelfde bijwerking gevonden in proeven met HCA uit Garcinia cambogia. Dat heeft sommige supplementenbedrijven er niet van weerhouden om hydroxycitroenzuur toch in afslanksupplementen te stoppen. De Hydroxycutsupplementen van producent Iovate Health Sciences danken er zelfs hun naam aan, en je vindt dezelfde extracten in afslankmiddelen in de schappen van Nederlandse drogisten.



Leverproblemen

Al vijf jaar geleden meldden artsen dat gebruikers van Garcinia cambogia leverafwijkingen kregen. Op zich zegt dat niet zoveel. Er zijn zelfs gevallen bekend van mensen die leverafwijkingen krijgen omdat ze elke dag een kopje groene thee drinken. Maar een paar jaar later nam het aantal gevallen van leverafwijkingen zoveel toe dat de FDA besloot in te grijpen. Terecht, concluderen leverartsen in een artikel dat binnenkort verschijnt in de American Journal of Gastroenterology. Bij ongeveer de helft van alle zieke Hydroxycutgebruikers die de schrijvers onderzochten was het ‘zo goed als zeker’ dat het supplement de klachten heeft veroorzaakt. Bij een kwart is het ‘hoogst waarschijnlijk’ dat de leverklachten het werk zijn van het supplement.



Slimmer afslanken

Of mensen van Garcinia cambogia ook echt slanker worden is nooit goed onderzocht. In de meeste studies hebben onderzoekers naar combinaties van middelen gekeken. Een uitzondering is een een onderzoek uit 2004 dat door een maker van Garcinia-extracten is betaald. In die studie testten Amerikaanse en Indiase onderzoekers het extract uit op dikke mensen. Die kregen 8 weken lang een dieet dat dagelijks 2000 kcal leverde, en slikten dagelijks maar liefst 5 gram Garcinia-extract. Toen de 8 weken erop zaten, waren de proefpersonen 4.1 kilo lichter dan proefpersonen die een namaaksupplement hadden gebruikt.

Het zijn zulke onwaarschijnlijk mooie resultaten dat wetenschappers de resultaten niet serieus nemen. Maar stel nou even dat het onderzoek klopt, en dat je dus ook echt een pond per week kunt afvallen als je Garcinia-extracten slikt. Dat kun je ook voor elkaar krijgen zonder riskante supplementen.



Als je net zoveel wilt afvallen als de proefpersonen in de omstreden studie, dan moet je per dag 513 kcal meer verbranden dan je binnenkrijgt. Of je moet elke dag 513 kcal minder eten. Klaar voor wat rekenwerk?

Stel dat je elke dag drie glazen volle melk drinkt. Dat is 750 ml, en daarin zitten 480 kcal. Je eet ook elke dag als dessert een schaaltje chocoladevla van 200 gram. Daarin zitten 208 kcal. Je haalt ook nog elke dag een kleine gevulde koek uit een snoepautomaat. Goed voor 180 kcal.

Als je die volle melk vervangt door magere melk, dan krijg je dagelijks 225 kcal minder binnen. Vervang je de chocoladevla door een magere en suikerarme chocoladevla als Optimel, dan scheelt dat elke dag 108 kcal. Samen kom je op een besparing van 333 kcal. Die gevulde koek neem je in het vervolg gewoon niet, en dat scheelt je dus 180 kcal.

En kijk eens aan. Door drie niet eens zo verschrikkelijk ingrijpende maatregelen is je dagelijkse energie-inname met 513 kcal afgenomen. Houd dat acht weken vol, en kijk eens naar het resultaat. Je zult het zien: als je wilt afvallen, heb je helemaal geen verdachte supplementen nodig. Om over de dankbaarheid van je lever nog maar te zwijgen.





http://www.eigenkracht.nl/nieuws/item/5 ... lankpillen
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals het is een ondersteuning

In de fytotherapie is het ook bekend en wordt het oa gebruikt bij

Stressklachten, suikerspiegel op orde houden, afslanken enz.

Ook gewoon om je algeheel beter te voelen.



@tickel; dank voor deze info, die heb ik eerder gelezen.

Maar ik zou gewoon ervaringen willen lezen.



@helic; tjonge..dat er ook gelet wordt op tiepvouten hier



Maar goed ik merk dat er weinig bekendheid nog is over dit product....
Alle reacties Link kopieren
quote:purre schreef op 06 mei 2014 @ 20:55:

Maar goed ik merk dat er weinig bekendheid nog is over dit product....Of er is genoeg bekend om het niet te gaan gebruiken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:purre schreef op 06 mei 2014 @ 20:55:

Nogmaals het is een ondersteuning

In de fytotherapie is het ook bekend en wordt het oa gebruikt bij

Stressklachten, suikerspiegel op orde houden, afslanken enz.

Ook gewoon om je algeheel beter te voelen.



@tickel; dank voor deze info, die heb ik eerder gelezen.

Maar ik zou gewoon ervaringen willen lezen.



@helic; tjonge..dat er ook gelet wordt op tiepvouten hier



Maar goed ik merk dat er weinig bekendheid nog is over dit product....Wat wil je weten dan? Hoeveel mensen hun lever kapot hebben gemaakt?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Een beha is een ondersteuning, of een weeg club, personal trainer of out of the box diëtist.

Snel afvallen is als gratis geld: vraagt zijn tol.



Jouw leven, jouw lijf. Jammer dat het geen wondermiddel is. Maar wie houdt je tegen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik drink geregeld een kopje groene thee met Garcinia Cambogia. Het is een appetite suppressant, goed werkzaam en van bijwerkingen heb ik niks gemerkt. Ik ben midden 40 en wil geen zwembandje om mijn buik zoals ik bij zoveel dames van mijn leeftijd zie ontstaan. Denk niet dat je er liters van moet drinken, maar twee kopjes van die thee per week kan volgens mij geen kwaad. Het zorgt dat je voor het eten geen zak met zoutjes naar binnen werkt, daarom blijf ik het met mate gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
hier kun je een review lezen over garcinia cambogia: http://www.onderwijsachte ... g-naar-een-slank-lichaam/



het lijkt van wat ik er van kan maken dat het geen wondermiddel is dat voor iedereen super goed werkt.
Alle reacties Link kopieren
Garcinia Cambogia werkt wel degelijk. Ik gebruik het zelf nu 14 dagen en bij vitamines per post staat er ook bijgeschreven "verwacht geen wondermiddel".Sommige bedrijven doen het voorkomen dat je 9 kilo per maand afvalt, maar dat zal van mens tot mens verschillend zijn. In 14 dagen ben ik 2 kg en iets meer afgevallen. Ik zit wel in de overgang en in de overgang is het moeilijk afvallen. Mijn overgangskwalen waren vrij ernstig, maar mijn pijngrens ligt hoog. Waar ik vooral last van had is en dan ook overdag was een pijnlijke schouder met uitstraling naar mijn rechter arm. Het transpireren 's nachts is ook over en ik slaap beter. Ik had nog veel meer klachten, erge, zoals hyperventilatie en doemdenken, en sinds ik hiermee begonnen ben, het kan toeval zijn, is het grotendeels over.



In 2 maanden tijd, na de zomervakantie, kwam ik 10 kg aan. Op vakantie vorig jaar juli was ik geen gram aangekomen. Jaar daarvoor ca. 5 kg, dus in totaal 15 kg. Daarvoor had ik eigenlijk nog nooit meer dan 60/61 kg gewogen en dan vond ik mijzelf al dik worden. Ik ben 1.70 m.



Ik woog 2 weken geleden nog 85 kg en de weegschaal geeft nu ca. 83 kg aan, soms iets minder, ook aan het eind van de dag.



Het is heel raar, maar ik heb ineens niet veel zin meer om te snoepen. Eet vrij gezond nu. Overigens, ik doe dit niet bewust. Ik at hiervoor vrij veel chips en melkchocolade met hazelnoten. Ook gebak. Vrij veel rode wijn, maar heb in alles veel minder trek. Overigens, ik eet wel graag kaas, wat vrij vet is. Ik eet (en drink) zeg maar alles uit die vertrouwelijke schijf van 5. Ik eet ook vrij veel noten (vooral walnoten en cashewnoten). Ik heb mijn eet- en drinkgewoonten niet bewust aangepast, maar het gaat automatisch.



Ik ben van plan, als ik 80 kg weeg, om dan te gaan fitnessen en conditietraining te gaan doen. Dat kon de laatste tijd niet, omdat ik veel pijn van mijn schouder had, maar ook traplopen deed veel pijn. Gewicht, slijtage, overgangsklachten of een combinatie. Ik moet wel zeggen dat het in deze twee weken minder is geworden. Kan toeval zijn. Ik ga gewoon lekker nog even door hiermee. Iemand die hier zegt dat het slecht is voor je lever "tja, dat doen (bijna) alle medicijnen". Had gehoopt dat je dat wel wist. Ook zie ik hier dat het een commercieel iets is. Nou, dat is elke ondernemer. In ieder geval ben ik wel een paar kilo lichter en dat is vooral omdat het hongergevoel door die capsules weggaat. Ik neem er soms 1 per dag, vaak 2 en 1 dag heb ik er 3 per dag genomen. Beste, en dat staat ook op de verpakking, neem je er 2 per dag.



Dus het werkt zelfs bij iemand in de overgang en die (nog) niet sport!
Alle reacties Link kopieren
Hoi cmab,



Waar haal je je capsules? Ik zou het ook willen proberen, maar ik kom enkel websites tegen die er niet erg officieel uitzien...
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-11-2015 22:47
Reden: spam verwijderd!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Even UP met dit topic.

Ik had van mijzelf nooit verwacht dat ik ooit aan de afval-pillen zou gaan, maar werkelijk niks van wat ik doe, werkt.

Ik ben ik korte tijd 8 kilo aangekomen.

Ben gelijk helemaal gestopt met snoepen.

Meer gaan bewegen.

Appel-cider azijn gaan drinken (30ml per dag in water) (tegen honger gevoel, trek in snoepgevoel)

Maar het werkt niet. (Wat wel werkt is minder honger en geen trek meer in snoep, maar afvallen dus niet)

Toen las ik dus ook alles van Dr Ozz en ik las reviews en ik geloof alles...



Ik besloot een keer te proberen : Ik kocht Pure Garcinia Cambogia.

Ik wist toen nog niet, dat er tientallen verschillende Garcinia's waren waaronder veel neppers.



Deze Pure G.C. werkte wel degenlijk.

De eertse 3 weken.

Toen ze bijna op waren, wilde ik nieuwe kopen, en toen kwam ik pas achter de vele verschillende soorten.

De tweede keer, kocht ik Garcinia Cambogia Select.

Daar zat precien in wat er in hoort te zitten, maar ze waren stukken goedkoper dan de Pure G. C.

Deze helpen geen mieter!



Nou weet ik niet of cmab dit nog leest, maar ben benieuwd naar vervolg.

Of iemand anders met positieve ervaring en dan precies welke pil het dan moet zijn?



Ik ben mij er ook pas sinds kort van bewust, dat er mensen, nee bedrijven zelfs, voor betaald worden om een goede review te schrijven, dus die van internet vertrouw ik niet meer.



Nog gezonder leven en meer bewegen lukt mij niet.



Ben benieuwd naar nieuwe ervaringen.... we zijn weer een jaartje verder, dus.



Groet van Zjeentje





quote:cmab schreef op 07 november 2015 @ 10:20:

Garcinia Cambogia werkt wel degelijk. Ik gebruik het zelf nu 14 dagen en bij vitamines per post staat er ook bijgeschreven "verwacht geen wondermiddel".Sommige bedrijven doen het voorkomen dat je 9 kilo per maand afvalt, maar dat zal van mens tot mens verschillend zijn. In 14 dagen ben ik 2 kg en iets meer afgevallen. Ik zit wel in de overgang en in de overgang is het moeilijk afvallen. Mijn overgangskwalen waren vrij ernstig, maar mijn pijngrens ligt hoog. Waar ik vooral last van had is en dan ook overdag was een pijnlijke schouder met uitstraling naar mijn rechter arm. Het transpireren 's nachts is ook over en ik slaap beter. Ik had nog veel meer klachten, erge, zoals hyperventilatie en doemdenken, en sinds ik hiermee begonnen ben, het kan toeval zijn, is het grotendeels over.



In 2 maanden tijd, na de zomervakantie, kwam ik 10 kg aan. Op vakantie vorig jaar juli was ik geen gram aangekomen. Jaar daarvoor ca. 5 kg, dus in totaal 15 kg. Daarvoor had ik eigenlijk nog nooit meer dan 60/61 kg gewogen en dan vond ik mijzelf al dik worden. Ik ben 1.70 m.



Ik woog 2 weken geleden nog 85 kg en de weegschaal geeft nu ca. 83 kg aan, soms iets minder, ook aan het eind van de dag.



Het is heel raar, maar ik heb ineens niet veel zin meer om te snoepen. Eet vrij gezond nu. Overigens, ik doe dit niet bewust. Ik at hiervoor vrij veel chips en melkchocolade met hazelnoten. Ook gebak. Vrij veel rode wijn, maar heb in alles veel minder trek. Overigens, ik eet wel graag kaas, wat vrij vet is. Ik eet (en drink) zeg maar alles uit die vertrouwelijke schijf van 5. Ik eet ook vrij veel noten (vooral walnoten en cashewnoten). Ik heb mijn eet- en drinkgewoonten niet bewust aangepast, maar het gaat automatisch.



Ik ben van plan, als ik 80 kg weeg, om dan te gaan fitnessen en conditietraining te gaan doen. Dat kon de laatste tijd niet, omdat ik veel pijn van mijn schouder had, maar ook traplopen deed veel pijn. Gewicht, slijtage, overgangsklachten of een combinatie. Ik moet wel zeggen dat het in deze twee weken minder is geworden. Kan toeval zijn. Ik ga gewoon lekker nog even door hiermee. Iemand die hier zegt dat het slecht is voor je lever "tja, dat doen (bijna) alle medicijnen". Had gehoopt dat je dat wel wist. Ook zie ik hier dat het een commercieel iets is. Nou, dat is elke ondernemer. In ieder geval ben ik wel een paar kilo lichter en dat is vooral omdat het hongergevoel door die capsules weggaat. Ik neem er soms 1 per dag, vaak 2 en 1 dag heb ik er 3 per dag genomen. Beste, en dat staat ook op de verpakking, neem je er 2 per dag.



Dus het werkt zelfs bij iemand in de overgang en die (nog) niet sport!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven