Lijf & Lijn alle pijlers

termijnen betal borstvergroting

03-06-2014 09:21 71 berichten
Ik heb wel is hier een topic over borsten vergroten geopend. Ik heb gister kliniek gebeld en vragen gesteld en yep termijnen is mogelijk gelukkig. Wie heeft ervaring met Rotterdam kliniek
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 03 juni 2014 @ 10:18:

Barbiee kan door haar uiterlijk geen baan krijgen.Zit wel wat in
Ik benniet gierig. Ik koop de duurste luiers en diekjes voor me kind want dan ben ik zeker dat het goed zit
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet naïef? Je denkt dat als iets nieuw is niet kapot gaat... je bent zo naïef ala wat.
Je uiterlijk zeg niks over moeder zijn
Isa oow oke in denhaag. Hoeveel was je kwijt tot cup c
Ik ben 19 bijna20 ben nog niet in schulden gekomen gelukkig want ik denk na. Dan ben je niet dom en mijn vriend is23 ook nooit in schulden gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Is Barbie echt?
Heb je je ook verdiept in de risico's?

https://sites.google.com/site/klachtens ... le-ziekten
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op dinsdag 03 juni 2014 10:22 Ik benniet gierig. Ik koop de duurste luiers en diekjes voor me kind want dan ben ik zeker dat het goed zitHoe naïef.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 03 juni 2014 @ 10:30:

Is Barbie echt?Ja, ik denk het wel. Barbiee blijft ook altijd reageren, ook als mensen kritisch zijn. Mij lijkt het een lieve meid, met wat eigenaardigheden en wat naïef in veel dingen. Ze bedoelt het goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet aan mijn borsten laten knoeien als je al redelijk wat hebt en verder gewoon slank bent.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:jilzz schreef op 03 juni 2014 @ 10:20:

[...]





Ben je alleen hip als je werkt en niet financieel afhankelijk bent?

Zij zorgt schijnbaar volledig voor haar zoontje ipv het kind naar een opvang te brengen.

Dat vind ik tof.Ik vind dat dom
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 03 juni 2014 @ 10:25:

Je uiterlijk zeg niks over moeder zijnwaarom dan grotere borsten? word je geen betere moeder van
quote:lilalinda schreef op 03 juni 2014 @ 10:56:

[...]



Ik vind dat domTja, sommige mensen hechten meer waarde aan het zelf opvoeden van je kind dan aan financiele onafhankelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:mapressa schreef op 03 juni 2014 @ 11:02:

[...]





Tja, sommige mensen hechten meer waarde aan het zelf opvoeden van je kind dan aan financiele onafhankelijkheid.sommige mensen denken dat dat niet samen kan gaan, dat zijn de zogenaamde 'domme mensen'.
Ik let liever zelf op me kind ja
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat geld gebruiken voor een cursus Nederlands.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Borsten op afbetaling. Ach ja.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het behoorlijk naief als je niet weet wat er in en uit gaat in het huishouden. Je vriend betaalt alles maar je weet niet wat hij verdient? Wat nou als hij schulden maakt zonder jouw weten?



Echt, ik ken zoveel vrouwen die hier de fout in maken. Denken dat het goed geregeld is en ineens hebben ze een schuld van 30K.



Mannen liegen wel eens. Op 23jarige leeftijd zal hij geen topsalaris hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 03 juni 2014 @ 10:09:

[...]



Ja uhm best lange tijd iedergeval dit jaar ken het niet. Ik denk minimaal twee of drie jaar. Ik weet zijn saleris niet want is ook logisch. Hij wil dat niemand dat weet





Dat bedoel ik niet. Stel dat hij elke maand ¤2.000 salaris krijgt. Dan moet je vriend 2 volle maanden werken om jouw nieuwe borsten te betalen. En dan heb je geen geld voor huur, gas, water, licht, zorgverzekering, luiers, eten, verzorging, etc.



Stel je kan met schoonmaken ¤15 per uur verdienen dan moet je ruim 250 uur ramen lappen, stofzuigen, wc's schoonmaken, strijken, etc om genoeg geld bij elkaar te krijgen voor je nieuwe borsten.



Is dat het echt allemaal waard?



Zoals eerder gezegd, ga eerst zorgen voor een potje met geld als buffer. Kijk eens op de website van het Nibud hoeveel je voor onvoorzien achter de hand moet hebben.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Kijk of je ergens Monobloc hydrogel kan "krijgen" als implantaat.

Die zijn, tot nu toe, het veiligst gebleken. Wel de hydrogel, niet de siliconen!



http://www.monobloc-borstvergroting.nl/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven