Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen Milon Cirkel

12-09-2014 15:32 20 berichten
Mijn sportschool biedt binnenkort het trainen m.b.v. de Milon Cirkel aan. Ik heb sowieso een proeftraining afgesproken. Maar daar is blijkbaar veel animo voor dus dat duurt nog even.....



Heeft iemand ervaringen met de Milon Cirkel?
Ja. Ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, vind het een leuke workout maar zag weinig tot geen resultaat helaas!
Wacht niet op een mooie dag, maak er een!
Resultaat ga je ook niet echt zien. Daarvoor zit er veel te weinig cardio in.
quote:lladybugg schreef op 12 september 2014 @ 15:54:

Ik ook, vind het een leuke workout maar zag weinig tot geen resultaat helaas!Dus geen aanrader?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb ervaring!



Niet doen, idd nauwelijks resultaat. Het enige resultaat wat ik had was een gescheurde buikspier. Apparaten stonden blijkbaar te zwaar afgesteld. Na een paar maanden twee keer in de week milon lag ik op de eerste hulp met dus een gescheurde buikspier, duurde maanden voordat ik weer normaal kon sporten. Het zal vast een toevaligheid zijn dat mij dit overkwam, maar ik heb de Milonring nooooit meer gedaan!
quote:veroeska schreef op 12 september 2014 @ 16:09:

Ja ik heb ervaring!



Niet doen, idd nauwelijks resultaat. Het enige resultaat wat ik had was een gescheurde buikspier. Apparaten stonden blijkbaar te zwaar afgesteld. Na een paar maanden twee keer in de week milon lag ik op de eerste hulp met dus een gescheurde buikspier, duurde maanden voordat ik weer normaal kon sporten. Het zal vast een toevaligheid zijn dat mij dit overkwam, maar ik heb de Milonring nooooit meer gedaan!Ok, klinkt niet best inderdaad!
quote:vikki schreef op 12 september 2014 @ 16:07:

[...]





Dus geen aanrader?Niet als je er niks bij doet. Wel prima als je daarnaast gaat fietsen oid.
quote:veroeska schreef op 12 september 2014 @ 16:09:

Ja ik heb ervaring!



Niet doen, idd nauwelijks resultaat. Het enige resultaat wat ik had was een gescheurde buikspier. Apparaten stonden blijkbaar te zwaar afgesteld. Na een paar maanden twee keer in de week milon lag ik op de eerste hulp met dus een gescheurde buikspier, duurde maanden voordat ik weer normaal kon sporten. Het zal vast een toevaligheid zijn dat mij dit overkwam, maar ik heb de Milonring nooooit meer gedaan!Lijkt me inderdaad wat bizar om iets af te raden vanwege een toevalligheid. Een ondeskundige sportschool kan je ook schade opleveren zonder milon.
veroeska raadt niets af. Ze deelt alleen haar ervaring met de Milon Cirkel.

Ik vind het fijn ervaringen te horen voordat ik me eventueel aanmeld.
Ah, je kan niet lezen?quote:veroeska schreef op 12 september 2014 @ 16:09:

Niet doen
quote:eldorado schreef op 12 september 2014 @ 16:16:

Ah, je kan niet lezen?





[...]

Ok, je hebt gelijk. Toch ben ik blij met alle "Milon-verhalen", zowel positief als negatief. Trek dan zelf wel m'n conclusies. Het vertellen van een negatieve ervaring impliceert vaak een "ik zou het niet doen".
quote:vikki schreef op 12 september 2014 @ 16:18:

[...]





Ok, je hebt gelijk. Toch ben ik blij met alle "Milon-verhalen", zowel positief als negatief. Trek dan zelf wel m'n conclusies.Niemand beweerde anders.
quote:eldorado schreef op 12 september 2014 @ 16:20:

[...]



Niemand beweerde anders.
Alle reacties Link kopieren
Idd, ik zal het niet doen.

Mijn excuses dat mijn 'niet doen' bij jou wat voor verwarring heeft gezorgd, Eldorado.



Nooit verwacht dat Vikki mijn niet doen als iets 'absoluuts' zou ervaren. Meer 'niet doen' gebruikt als in een openingszin om mijn ervaringen te delen!



Maar goed 'niet doen' zal ik niet (meer) doen!
quote:veroeska schreef op 12 september 2014 @ 16:26:

Idd, ik zal het niet doen.

Mijn excuses dat mijn 'niet doen' bij jou wat voor verwarring heeft gezorgd, Eldorado.



Nooit verwacht dat Vikki mijn niet doen als iets 'absoluuts' zou ervaren. Meer 'niet doen' gebruikt als in een openingszin om mijn ervaringen te delen!



Maar goed 'niet doen' zal ik niet (meer) doen!



Onzin! Ik vatte het precies op zoals je het bedoelde: "ik zou het niet doen"......



LOL, begripsverwarring over niks, zo te zien.



Hoe dan ook, als je wil afvallen, is alleen Milon niet genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het sinds kort, mede doordat iemand die ik ken (een man) het al een paar maanden doet en er heel enthousiast over was.

Ik heb een abonnement voor 3 maanden waarbij ze elke keer een kaart aftekenen dat je bent geweest en als je geen resultaat hebt, dan mag je opzeggen na die tijd.

Wat ik ervan heb gezien is dat iedereen echt op zijn eigen niveau traint, zelfs hoogbejaarde mensen.

De apparaten pakken de grote spiergroepen aan en ondersteunen dat met cardio. Ik kan er nu nog niet zo veel over zeggen maar ik hoor wel voornamelijk enthousiaste verhalen.
Ik ben er ook vrij enthousiast over.
Up. Ik ben nét begonnen. Zijn er mensen die hier ervaringen willen delen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven