Lijf & Lijn alle pijlers

Iemand ervaring met permanente make-up?

16-01-2016 20:54 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik zit er aan te denken om mijn wenkbrauwen te laten doen met permanente make-up.

Zijn er vrouwen met ervaringen, vooral met de wenkbrauwen? Voor/nadelen? Voor en na foto's? Ik teken ze nu zelf bij en het lijkt me heerlijk om dat niet meer te moeten doen. Vooral de 3D hairstroke methode lijkt me wat.
Alle reacties Link kopieren
Een jaar ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee. Ik teken mijn wenkbrauwen altijd bij, omdat ik hele lichte haartjes heb en er niet veel zit. Ze beginnen ook niet mooi vanaf de neusbrug maar ergens halverwege dus verven lost dat helaas niet op.



Ik vind het niet erg om ze bij te tekenen, maar met zwemmen of sporten is het inderdaad onhandig. Maar nu ik een motorrijbewijs heb veeg ik alles steeds uit met mijn helm en zit ik er toch wel serieus over na te denken. Ik wil dan ook 3D hairstrokes of microblading voor een natuurlijk resultaat, ik ben heel perfectionistisch wat betreft mijn wenkbrauwen dus ik blijf het een beetje eng vinden...
Alle reacties Link kopieren
Je mag me pb-en Cortana voor een adres in de buurt van Breda/Dongen. Zij is ontzettend vakkundig en zet het heel naturel.
Alle reacties Link kopieren
Oh thanks Relaxing, ik zie je bericht nu pas! Ik heb het ondertussen laten doen bij mijn achternicht. Ze heeft de hairstroke techniek gedaan met donkerblonde streepjes. Het was pijnlijk, maar ik ben er wel heel blij mee over 5 weken nog een sessie en dan is het helemaal af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven