Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 5!

09-03-2016 11:04 3549 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 4 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 4 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen.

NaamLftd/lengteStartdatumStartgewichtVorigVorigHuidigStreefTotaal
Hout-kacheltje44 / 1.76 02-01-2017100,280,280,2---7820
Jane-Ice42 / 1.6013-07-201764,160,359,3---544,8
Eline18823 / 1.6814-07-2017110,9107,898,7---7012,2
Ariël14933 / 1.6926-12-201789,1---------74,9---
Saga196651 / 1.7018-08-201777,673,872,7---654,9
TheaM57 / 1.6821-08-2017119,8103,8102,6100,69819,2
Melanievv8828 / 1.7224-08-2017124,4109,4106,1102,374,422,1
Lieve_Lee34 / 1.6828-08-2017103,199,695,6---657,5
Mammalin41 / 1.7218-09-201794,792---------2,7
Loes3434 / 1.7419-09-20178882,880,579,6708,4
Drackie29 / 1.6122-09-201796,487,586,584,95811,5
MiniMe333 / 1.7004-11-2017117113,3112,7109,7807,6
dinie1990-- / 1.--06-11-201766,7---------58---
Redmissy37 / 1.7608-11-201775,77574,5---683
pixymama37 / 1.5207-07-20177964,2------55---
Ericoss28 / 1.7525-09-201792,377,676,574,97017,4
Mauvi---/1.7409-10-201710089,486,885.97314,1
Shakedd---/---22-11-201792,2---------75---
Daniella---/1.7622-11-2017107,7101,7------706
Jaanz28/1.7824-11-201792,290,186,7---755,5
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 26-12-2017 11:03
79.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Shake it baby!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Tvp! omdat ik ook shake maar niet actief meeschrijf (maar wel lees )
Alle reacties Link kopieren
Op naar de volgende 120 pagina's 😉
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Ariel, top!!
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt ariel ! Nu kunnen we weer ruim 3000! posts er tegenaan!



Hartelijk welkom daan en wat ben je al goed bezig!! Zoals je misschien hier bovenin in de beginpost van het topic hebt gelezen, kun je je gewicht doorgeven aan ariel, zij is zo vriendelijk om de tabel (nog) bij te houden



Ik had vanmiddag een moeilijk moment, en heb toen een gekookt eitje gegeten.. Toch wel jammer, omdat ik het alweer zo'n tijd zonder 'zondigen' heb kunnen volhouden. Naast de goede momenten, blijft het moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de warme welkom :

Ik zal zondag mijn gegevens door geven.

Ik heb eerlijk gezegd ook wel mijn moeilijke momenten hoor. En dan neem ik ook een ei, plakje kipfilet of een opkikker. Liever dat dan een boterham.
Alle reacties Link kopieren
wat leuk!

Ik heb m'n gegevens gestuurd ariel. Mijn weegdag is maandag dus als je het niet erg vind stuur ik het dan gelijk. Ik snap dat het dan die week erna pas bij staat. thanks!!
Alle reacties Link kopieren
Zo, m'n eetweek is voorbij, morgen weer alleen pap, shake en soep. Dat zal best wennen zijn. Toch 1,4 kg afgevallen deze week 😄
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Lucynda, ach een er is wel een heel goede keus gelukkig. Maar herken het gevoel helemaal. Misschien toch meer op focussen Hoe goed je het eigenlijk doet .



Bethenny, lekker resultaat zo na je eetweek. Goed gedaan. Nu weer terug naar de basis.



Hier gisteren weer jumping gedaan, daarvoor wel een eetweek maaltijd gehad. Dat heb ik zo afgesproken met mijn consulent. Afgelopen maandag ook een uur flink doorgewandeld. En misschien van het weekend ook nog een keer. Gisteren op studiedag van mijn werk was er een uitgebreide lunch. Zag er heerlijk uit en dan zit ik erbij met zo een shake. Toch een beetje gek hoewel iedereen inmiddels wel weet dat ik dieet. Krijg nu ook heel veel mensen die het opmerken. Mag ook wel na bijna 30 kilo eraf. Hi.



Redmissy, je eet lijstje ziet er goed uit. Hoe bevalt je verhoging? Is hij in te passen voor je? Ben je nu juist veel bezig met eten plannen? Of wordt het alweer een beetje automatisch?



Ariel, hoe gaat het met jou? Op hoeveel calorieën zit je nu? Was jij nou nog bezig met afvallen of had je er toch voor gekozen nu tevreden te zijn? Ik merk zelf ook wel dat je steeds de grens lijkt te verleggen. Ik dacht, ga voor gezond gewicht en nu denk ik toch nog even eronder.



Succes meiden. We kunnen het!
Alle reacties Link kopieren
Vind het lastig...vooral de laatste week super veel stress en kan door stress erg slecht eten. Sloeg voor cb dan het eten over maar nu doe ik dat niet maar krijg het bijna niet weg.

Zit wel te prutsen met verhogen...ben een lastige eter en wil niet teveel brood en aardappels dus moet er echt moeite voor doen om aan de kcal te komen. Nu met de stress helemaal pfft.
Alle reacties Link kopieren
Bethenny: at jij tijdens de eetweek 3 cb producten en daarnaast de andere maaltijden?
Alle reacties Link kopieren
Redmissy ik vind het knap!! Petje af!



Ik heb zojuist een afspraak gemaakt (bij een andere consulente) voor maandag. Ik wil dan woensdag beginnen (ga dinsdag een nachtje naar preston palace) en dan 2 a 3 weken cb-en. Moet toch verdorie lukken om nog een paar weekjes te shaken! Wellicht nu ik weer moet komen wegen dat het wel lukt om alsnog ruim onder de 70 te komen. Afgelopen maandag was het 70,7 dus zeg een kilo of 6 eraf en dan weer opbouwen dat ik uitkom rond de 67? We zullen zien



Hoeveel kcal ik eet kan ik je echt niet zeggen, ik heb (blijkbaar) nog steeds een "alles of niks" mentaliteit met veel verkeerd voedsel zeg maar... Daarom ook zoveel respect voor redmissy



Dussss voorlopig blijf ik nog wel ff hier en kan ik de tabel voor jullie bijhouden



Ik mis redbulletje nog steeds



Heel veel succes allemaal!!!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad redbulletje waar ben je? Haar vader werd geopereerd toch misschien dat ze haar aandacht daar nu op vestigt.



Knap dat je weer wil gaan shaken Ariel! Ik mis de shakes wel maar zou het nu wel moeilijk vinden om volop te gaan shaken.

Dat ik me niet laat gaan qua eten komt omdat ik super bang ben om aan te komen. Houd alles wat ik eet bij in fatsecret. Zit rond de 1150/1250 kcal. Ik mag er 1500 dus nog zoekende... heb wel elke avond een cafe noir bij de koffie en mn blokje 72% pure chocola.
Alle reacties Link kopieren
Haha willen en doen zijn 2 verschillende dingen he... Maar heb wel een goede drijfveer nu, klinkt misschien heel stom om dit als reden te gebruiken maar ik wil graag een 2e kindje en de vorige keer had ik voor het eerst echt overduidelijk positieve ovulatie testen in de ronde dat ik met Cambridge bezig was en toen was het ook raak.. Ergens heb ik bedacht dat het eerder misschien niet lukte doordat ik zoveel rotzooi (= suikers) naar binnen stouwde.. wellicht heb ik daardoor geen goede eisprong ofzo want nu kon ik ook weer geen duidelijke lh piek vinden.. Aangezien in de cb producten wel gewoon alle voedingstoffen zitten... Maar goed niet zo boeiend verder ach ja kwaad kan t iig niet 2 vliegen in 1 klap zullen we maar denken!
Alle reacties Link kopieren
Is geen rare reden...ik zou precies zo denken.

Wij zouden ook voor een 2e kindje gaan maar het wou niet lukken misschien ook omdat ik 142 kg woog tenminste dat is wat ik denk.

Misschien dat het toch helpt voor je eisprong 😀 om weer te gaan shaken.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het 2 keer raak geweest tijdens modifast 😄

Maar dat is denk niet de reden geweest hoor 😉
Alle reacties Link kopieren
quote:daan6 schreef op 10 maart 2016 @ 10:46:

Bethenny: at jij tijdens de eetweek 3 cb producten en daarnaast de andere maaltijden?Hoi Daan, ja ik at tijdens de eetweek 's-ochtends cb pap, 's-middags een cb shake, tussendoor een cb reep en 's-avonds een maaltijd van 300 kcal (koolhydraatarm).
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Ja we zien wel of het iets doet...

Ik denk ook dat het zeker eraan bij heeft gedragen dat ik er die maand dus ook minder mee bezig was, omdat het eindelijk lukte om wat kilo's kwijt te raken.. Eigenlijk hoopte ik die maand dat het niet raak was
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig van jullie ervaringen meiden. Ik had juist het idee dat het misschien mede door cambridge niet wilde lukken. Wij zijn al 8 maanden bezig en ben in november met cambridge begonnen. Met mijn zoon en dochter was ik gelijk zwanger. Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn kansen minder zijn Door de operatie die ik gehad heb.



Redmissy, goed dat je je er bewust van bent wat je valkuil is. Wel vervelend dat het soms als proppen voelt. Aangezien je nog steeds afvalt zal je ook moeten blijven verhogen met calorieën. Hou je van ongezouten noten? Die zijn qua calorieën vrij hoog voor een klein beetje en zijn ook gezond.



Ariel, Ik hoop dat die paar weken shaken je gaan helpen. Maar karig dat het toch nog een flinke uitdaging gaat worden wanneer het shaken klaar is. Daar ben ik toch ook wel mee bezig. Hoe het dan moet na het shaken. Spannend lijkt me dat.



Hier gisteren een gekookt eitje gegeten. Trok het echt even niet meer. Knapte er gelijk van op. Voelde me werk en beetje rot. Nog maar en paar weekjes doorzetten en dan kan ik al gaan af en opbouwen. Maar vind het naarmate het einde in zicht komt steeds moeilijker worden. Ben ook redelijk tevreden. Dat zal wel meespelen. En toch, wil ik die speling inbouwen. Wil namelijk niet met zwaarder worden dan Ik nu ben.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar chocolate... Ik wilde eigenlijk op 68 stoppen maar "die dag" (dat ik dat had gehoopt te behalen) woog ik 68,7 en ik was er ZO klaar mee!!! Nu hang ik steeds net boven de 70 en dat vind ik toch wel jammer. Stom eigenlijk want ik zie er prima uit. Maar een 6 ziet er nou eenmaal leuker uit dan een 7 en qua bmi zit ik toch nog aan de bovengrens plus ben ik niet gespierd ofzo dus het is echt "allemaal" vet.. Mijn weegschaal geeft een vetpercentage aan van 32,8%, toen ik begon was het geloof ik 44,7% Dus scheelt wel wat maar mag zeker nog wel wat minder. Gelukkig ben ik gezegend met een peer figuur. Wat dat betreft heb ik altijd wel geluk gehad met mijn lijf en toentertijd overgewicht. Ach ja, de afspraak staat, komt goed!



Gekookt eitje mag best! Beter dan een zak chips! Wees trots op jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Happy new topic! Ik hoop dat ik in dit topic wel mijn CB tot 'n goed einde breng. Dit is geloof ik het 4e topic waar ik in meeschrijf, haha.



Over 6 weken gaan we op vakantie en ik zou het heel fijn vinden om al op de helft te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer even een berichtje. Ik merk dat het steeds lastiger wordt, met name in de weekenden. Maar val nog steeds af, dus gun mezelf maar een wijntje en wat lekkers in het weekend. Met name de hartige hapjes, stukje kaas, plakje worst, mis ik het meest, dus die eet ik nu af en toe, kan gelukkig goed maat houden!



In het weekend ook vaak etentjes, merk dat ik na 2 maanden niks die ook niet meer wil afzeggen. Het voelt alsof ik me al psychisch aan het voorbereiden ben op het 'echte leven' als ik straks op gewicht ben. En ook nog maar 8 kilo te gaan, dus dat is te overzien!
Alle reacties Link kopieren
Chocolate ja aan noten zat ik ook te denken. Toch iets lekkers te knabbelen wat niet zo zinloos is als chips.



Ben zwaar aan de menstruatie dus geef deze week even geen gewicht door. Heb wel ff gewogen 😉 76.4 had zwaarder verwacht om mijn menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Vanaf zondag hoor ik er ook bij, maar ik wil me toch alvast melden.



Gisteren bij de consulente geweest maar zaterdag vieren we nog een verjaardag dus ik daarom is t zondag geworden. Op dit moment weeg ik 75,2 kilo en ben ik 1,65 lang. Ik wil graag naar de 60/62 kilo en als t makkelijk gaat eigenlijk de 57,9 aantikken. Lang geleden heeft mijn vriendje beloofd om met me te trouwen als ik onder de 58 woog. Nou is dat natuurlijk een flutreden maar het zou wel leuk zijn als hij eens met een ander argument komt.



Verder heb ik 2 kleine mannen rondlopen en hoop ik op een derde in de toekomst. Slank zwanger zijn lijkt me zoveel makkelijker en leuker.



Als laatste motivatiemiddel hangt er een nieuw zwart jurkje in de kast dat vast beter past zonder corrigerend ondergoed en wil ik half juni toch echt in bikini langs t zwembad in Italië liggen.



Momenteel kan ik jullie nog niet motiveren maar ik hoop dat dat in de toekomst wel kan en we elkaar door de kilo's heen kunnen slepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven