Lijf & Lijn alle pijlers

Bamboe katoenen ondergoed & kleding

12-03-2016 20:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik nog weleens last kan hebben van een geïrriteerde huid, eczeem plekjes , met name in de plooien zoals oksels, liezen en billen, ging ik eens op zoek naar goed en enigszins mooi katoenen ondergoed.



Toen stuitte ik op deze site https://www.bamboodaddy.nl/



Heeft iemand ervaring met een gevoelige huid en het dragen van bamboe katoenen ondergoed en shirts / hemdjes?

Het belooft beter te ademen, koeler aan te voelen, etc.
The best is yet to come
Ik heb alleen ervaring met bamboe t-shirts en die zitten echt heel lekker. Zijn lekker zacht en ze voelen iets koeler, maar tegelijkertijd warm genoeg en daarnaast heb ik minder last van jeuk als ik ze draag. Ik heb ook eczeem, dus ik weet hoe het is.

Geen ervaring met ondergoed van bamboe, dus daar kan ik je verder niet mee helpen, sorry.

Kan je er niet één kopen en het uitproberen en dan eventueel meer kopen?
Alle reacties Link kopieren
Hun sokken kun je strijken. Waaróm zou je dat willen??? Viel me op, maar sorry to, heb geen nuttige bijdrage voor je.....
Alle reacties Link kopieren
De tshirts die ik heb gehad van bambookatoen kreukelden heel erg, echt heel erg. Na wassen moest je echt lamg strijken en bij dragen kreukelde het ook snel.



Met sokken en ondergoed geen ervaring. Maar snap dat ze erbij zetten dat je het kan strijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb shirts van ze en ze zitten heerlijk luchtig. Stof blijft mooi en ik kan ze zo vanaf de waslijn weer aantrekken (zonder te strijken). Mn man heeft een aantal boxershorts en vindt ze ook fijn zitten.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen 2 jurkjes van Nomad van bamboo. Hele fijne soepele jurkjes die fijn zijn om mee te nemen met backpacken. Lekker luchtig en kreuken bijna niet. Wel gekreukt als ze een tijdje in de tas zitten, maar even loshangen en ze zijn weer prima.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties



Ik ga een setje hipsters en wat shirtjes bestellen, ik ben benieuwd!
The best is yet to come
Alle reacties Link kopieren
Ik had het zelfde probleem met mijn gevoelige huid. Ik heb nu ondergoed en topjes gekocht bij www.Ollies-Fashion.nl ze zijn van 95% bamboe en geweldige kwaliteit. Mijn moeder heeft ze nu ook gekocht omdat ze in de overgang is en ze merkt heel veel verschil omdat het veel koeler aanvoelde. Ik koop geen ander ondergoed meer.
www.ollies-Fashion.nl
+++
Gr. Jen
Als je eczeem afneemt door onbedekte voeten, zou ik vooral de bamboe sokken kopen. Die sokken waren bij mij nl. binnen 1 uur kapot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven