Lijf & Lijn alle pijlers

Liposculptuur

12-05-2016 17:20 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met liposculptuur? Ik overweeg een behandeling rond mijn maag/buik. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen (ook op de lange termijn, resultaat na bv na een paar jaar ). Ik twijfel erg omdat het best kostbaar is en of het een blijvend resultaat heeft.
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar ik raad af om te gaan klooien met een gezond lichaam om een cosmetische reden.

Of word je erg beperkt in dagelijkse bezigheden en wat zegt je arts daarvan?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet naar mn arts geweest maar wel naar de kliniek. En het is meer dat het me mijn hele leven al beheerst. .Dus het is echt cosmetisch.
Alle reacties Link kopieren
Als je het vet echt kan pakken dan kan dat weggehaald worden. Vet tussen organen (heel vaak de oorzaak van een buikje) kan je alleen wegdieten of -trainen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen ervaring mee dus kan er niks zinnigs over zeggen.

Is er niemand op het forum die er ervaring mee heeft?

Of is liposculptuur iets nieuws en is het compleet anders dan liposuctie?

Ik kan me voorstellen dat het fijn is om te weten of mensen na een aantal jaar nog steeds blij zijn met het resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Vrij oud topic, maar kon geen recentere vinden.



Vandaag heb ik liposuctie gehad aan min onderbuik en maag. Ik las op allerlei forums dat de pijn alles mee viel.... Maar bij mij niet. Toen ik wakker werd uit mijn roesje had ik zo veel pijn, het is onbeschrijfelijk! Ik vroeg me echt af waar ik aan was begonnen, en ik heb hele zware pijnstillers mee gekregen (zwaarder dan normaal).

Er is 2,5 liter weggehaald, dat is dan ook echt enorm veel!

Ik hoop dat het uitendelijke resultaat ervoor zorgt dat ik de pijn vergeet....



Herkent iemand mijn verhaal? En hoe lang duurde het bij jullie voor er resultaat te zien was ?

Ik hou waarschijnlijk heel veel vocht vast, en ben ook beurs en gezwollen.



Ik wil gewoon graag ervaringen delen met anderen. Geen negatieve reacties van mensen die het niet ervaren hebben svp



Dankuuuu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 weken geleden de bovenstaande post geplaatst en voor mensen die informatie zoeken over liposuctie wilde ik toch even laten weten dat inmiddels nu echt heeeeeel groot resultaat al te zien is. Van een grote dikke hangbuik is niks meer te zien, hij is nu al plat en slank. Ik voel nog wel grote harde bobbels, wat betekent dat er nog veel vocht in zit... Wat betekent dat het nog meer gaar afnemen komende maanden!!! Ben nu al dik tevreden. Een echte aanrader... En de pijn? Die ben ik inmiddels weer vergeten!!
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met dokter darius in brussel ik heb daar 18 januari een afspraak maar zie weinig info op de site van de bcas kliniek
Alle reacties Link kopieren
Ik laat 4 okt iets aan mijn bovenbenen doen. Al jaren een probleem (in mijn ogen) dus ik heb de knoop doorgehakt.
Hij zou een 1.5 - 2l kunnen verwijderen per been, wat denk ik veel is.

Nog iemand dat dit laten doen heeft? Ervaringen?

Grtjs!!
Alle reacties Link kopieren
Kim, naar welke arts/kliniek ga je?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar Asz Aalst.
Heel aangename man en ik heb er een goed gevoel bij.
Blijft wel 'spannend' natuurlijk en hoop dat alles goed verloopt.
anoniem_352493 wijzigde dit bericht op 19-08-2017 19:32
4.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem nagetrokken in het BIG register?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wat dit is, het BIG register.
Heb ff gaan kijken maar vind hem niet terug..
Alle reacties Link kopieren
In Be is dit blijkbaar het Riziv :lol: Hier staat hij vermeld als niet geconventioneerd..
Alle reacties Link kopieren
Kim,

Hoe ervaar je het resultaat nu aan je bovenbenen? Ik heb vorige week een liposuctie gedaan aan mijn beide benen boven en onderaan. Na 1 week nog geen resultaat. Zijn zelfs nog zwaarder dan voor de operatie.

Hoop dat het resultaat toch niet te lang op zich laat wachten...
Alle reacties Link kopieren
En hoe is het geworden?
Ik heb vrijdag 5.2 liter weg laten halen maar lijk nu nog voller dan eerst😐
Alle reacties Link kopieren
Kristel_1982 schreef:
13-10-2017 17:57
Kim,

Hoe ervaar je het resultaat nu aan je bovenbenen? Ik heb vorige week een liposuctie gedaan aan mijn beide benen boven en onderaan. Na 1 week nog geen resultaat. Zijn zelfs nog zwaarder dan voor de operatie.

Hoop dat het resultaat toch niet te lang op zich laat wachten...
En hoe is het nu geworden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven