Lijf & Lijn alle pijlers

Liposculptuur

12-05-2016 17:20 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met liposculptuur? Ik overweeg een behandeling rond mijn maag/buik. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen (ook op de lange termijn, resultaat na bv na een paar jaar ). Ik twijfel erg omdat het best kostbaar is en of het een blijvend resultaat heeft.
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar ik raad af om te gaan klooien met een gezond lichaam om een cosmetische reden.

Of word je erg beperkt in dagelijkse bezigheden en wat zegt je arts daarvan?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet naar mn arts geweest maar wel naar de kliniek. En het is meer dat het me mijn hele leven al beheerst. .Dus het is echt cosmetisch.
Alle reacties Link kopieren
Als je het vet echt kan pakken dan kan dat weggehaald worden. Vet tussen organen (heel vaak de oorzaak van een buikje) kan je alleen wegdieten of -trainen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen ervaring mee dus kan er niks zinnigs over zeggen.

Is er niemand op het forum die er ervaring mee heeft?

Of is liposculptuur iets nieuws en is het compleet anders dan liposuctie?

Ik kan me voorstellen dat het fijn is om te weten of mensen na een aantal jaar nog steeds blij zijn met het resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Vrij oud topic, maar kon geen recentere vinden.



Vandaag heb ik liposuctie gehad aan min onderbuik en maag. Ik las op allerlei forums dat de pijn alles mee viel.... Maar bij mij niet. Toen ik wakker werd uit mijn roesje had ik zo veel pijn, het is onbeschrijfelijk! Ik vroeg me echt af waar ik aan was begonnen, en ik heb hele zware pijnstillers mee gekregen (zwaarder dan normaal).

Er is 2,5 liter weggehaald, dat is dan ook echt enorm veel!

Ik hoop dat het uitendelijke resultaat ervoor zorgt dat ik de pijn vergeet....



Herkent iemand mijn verhaal? En hoe lang duurde het bij jullie voor er resultaat te zien was ?