Lijf & Lijn alle pijlers

revival topless zonnen

14-06-2016 10:05 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.viva.nl/lijf-l ... as-topless-heel-gewoon-2/



Wie doet er weer mee?

Of anders wat draag je wel/niet op het strand?
Ik heb een bikini aan.
Ik heb ook een bikini aan. Vroeger toen ik jong was zonde ik ook wel eens topless maar daar ben ik mee gestopt toen er een man een foto van mij maakte. Tegenwoordig met mobieltjes is de kans helemaal groot dat er een foto van je gemaakt wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nooit een bikini.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Vroeger vond ik het ook al niks. Ben echt niet zo preuts dat ik een kleedhokje opzoek als ik bij omkleden even blote borsten heb, (of ingewikkeld ga doen met een shirt) maar om er nou uitgebreid mee te gaan liggen showen of rond te lopen? Nee, dank je, dat doe ik wel op eigen terrein, niet op een openbaar strand.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Buiten dat ik topless fysiek verschrikkelijk ongemakkelijk vindt hoeft het überhaupt niet voor mij.

Ieder z'n eigen keus hoor. Maar ik hoef het niet te zien/doen. Heeft niet bepaald meerwaarde voor mij.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Overigens ergerde ik me als jong meisje al bij die fa reclames.

Sexisme ten top.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Vroeger zonde ik altijd topless, vanaf 1987 tot 2005 ongeveer schat ik in. Alleen in de periodes dat ik borstvoeding gaf niet, je wilt niet het risico lopen dat de boel gaat lekken. Op een gegeven moment merkte ik op dat bijna niemand meer topless liep en ben ik ook maar gestopt. Het was dus niet een bewuste keus ofzo, geen idee waarom bijna niemand het opeens meer deed. Ik heb me nooit ongemakkelijk gevoeld, omdat het min of meer normaal was, maar als je nog 1 van de weinigen bent, dan voel je je niet meer op je gemak. Ik denk dat het eerder een soort afzetten is van een volgende generatie tegen de vorige. Als je moeder topless ligt doe jij het juist niet zeg maar. Misschien dat een volgende generatie het weer juist wel doet. Inderdaad draagt de multiculturele samenleving er ook wel aan bij denk ik, tegenwoordig wordt er om die reden ook met onderbroek aan gedoucht na het voetballen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een normale bikini met de bandjes die lopen als bij je BH, dus als ik een topje draag zie je geen witte huid zoals je met een halter vaak wel hebt.

Ik zie de toegevoegde waarde niet zo van topless zonnen, ik heb er ook het geduld niet voor. Dan maar niet egaal bruin, het is niet alsof ik een fotoshoot ga doen of zo...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik draag een bikini omdat ik dat mooier vind en praktisch.
Als je bang bent voor bandjes kan je beter helemaal naakt.

Wat een suffe reden vind ik dat altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:lattemachiato schreef op 14 juni 2016 @ 10:35:

Inderdaad draagt de multiculturele samenleving er ook wel aan bij denk ik, tegenwoordig wordt er om die reden ook met onderbroek aan gedoucht na het voetballen.????
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Altijd topless, maar kom dan ook enkel op vrij rustige stranden. Vlak naast een strandtent/vleeskeuring zou ik het niet doen. Streeploos bruin zal me een zorg zijn (hooguit een mooie bonus), zo'n schurende top (water, zand etc.) vind ik gewoon he-le-maal niks.
Nee zeg. Ik ben blij met mijn ondersteuning. Geen enkele reden om topless te gaan. Het is ongemakkelijk en echt fysiek onprettig met cup H en vind ook vaak geen porem. Nu lig ik ook nooit te zonnen dus daar ook geen reden om zonder te liggen.



Van mij hoeft het niet. Niet voor het gemak want dat heb ik er niet van en uit esthetisch oogpunt al helemaal niet. Zag vroeger ook bijna nooit mooie tieten. Wel lelijke hangerds en dan lekker in je onderrug prikkend bij de bar in het strandtentje. Brrr.
Alle reacties Link kopieren
Ik zonde vroeger toen ik begin 20 was wel topless op het strand, maar tegenwoordig vind ik mijn borsten daar niet mooi genoeg meer voor en het maakt me ook niet meer uit of ze nou bruin zijn of niet. Nu altijd een bikini.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 14 juni 2016 @ 10:46:

[...]





????Wat betekent dat vraagteken? Dat je niet wist dat er tegenwoordig met onderbroek aan wordt gedoucht of ben je het niet eens met de reden die ik daarvoor geef. Mijn zoons team is er inderdaad mee begonnen nadat er een Marokkaanse jongen in zijn team kwam. Die hield zijn onderbroek aan, dus de rest toen ook maar. Zwaar irritant trouwens, komt er zo'n druipnatte onderbroek uit de tas en de rest van de tas ook allemaal nat. Maar wat ik om me heen hoor in voetballand en op ouderfora etc. is dat nu overal gebruikelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 14 juni 2016 @ 10:58:

Nee zeg. Ik ben blij met mijn ondersteuning. Geen enkele reden om topless te gaan. Het is ongemakkelijk en echt fysiek onprettig met cup H en vind ook vaak geen porem. Nu lig ik ook nooit te zonnen dus daar ook geen reden om zonder te liggen.



Van mij hoeft het niet. Niet voor het gemak want dat heb ik er niet van en uit esthetisch oogpunt al helemaal niet. Zag vroeger ook bijna nooit mooie tieten. Wel lelijke hangerds en dan lekker in je onderrug prikkend bij de bar in het strandtentje. Brrr. Dat was voor mij ook een reden om het juist niet te doen, destijds had ik een A-cup/kleine B en stevige billen, in die tijd kon je bovenstukje en broekje nog niet los kopen, dus dat bovenstukje paste toch nooit en bleef ook niet zitten. De ondersteuning hadden ze ook niet nodig, ik liep ook vaak zonder beha, sinds de kinderen zijn ze een stuk groter gebleven en met het toenemen van de leeftijd hebben ze ook wel wat meer steun nodig.
Ik heb nooit topless gezond en ga het ook nooit doen. Als kind vond ik het al niet mooi en dat is zo gebleven. Daarnaast zit het niet lekker en hoeft de goegemeente niet mijn borsten te zien.



Overigens zonde nagenoeg iedereen in mijn tienerjaren topless (behalve ik!:) ), maar nu zie ik het zelden meer op het strand.
quote:lattemachiato schreef op 14 juni 2016 @ 11:05:

[...]





Wat betekent dat vraagteken? Dat je niet wist dat er tegenwoordig met onderbroek aan wordt gedoucht of ben je het niet eens met de reden die ik daarvoor geef. Mijn zoons team is er inderdaad mee begonnen nadat er een Marokkaanse jongen in zijn team kwam. Die hield zijn onderbroek aan, dus de rest toen ook maar. Zwaar irritant trouwens, komt er zo'n druipnatte onderbroek uit de tas en de rest van de tas ook allemaal nat. Maar wat ik om me heen hoor in voetballand en op ouderfora etc. is dat nu overal gebruikelijk.Dat is bij onze zoon ook hoor. Het is begonnen toen er een paar Turkse jongens bij kwamen toen hij bij de E zat. Nu zijn die mannen allemaal al in de 20 en douchen nog steeds met onderbroek aan bij de voetbal.
Ik draag op het strand een bikini alleen als ik lig te zonnen bovenstukje wel uit.

Voor de rest vaak aan.
Ik zie de meerwaarde van topless zonnen echt absoluut niet.

Iedereen lekker doen waar hij zelf zin in heeft, echter voor mij persoonlijk hoeft dat blote allemaal niet. Ik vind het veel smaakvoller wanneer een mooie bikini of een mooi badpak het lichaam op bepaalde plaatsen bedekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet zo. Of het nou uit of in is, doe gewoon wat je lekker vindt.



Het is niet verboden om topless te zonnen. Ik zon ook liefst topless, want ik hou niet van die rare strepen..
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Met een onderbroek aan onder de douche vind ik wel gek.



Dan word je toch niet schoon?
óu sont les neiges d'antan

Ik vind het in een Islamitisch land sowieso not done. Ik snap die vrouwen niet die in Turkije topless zonnen.
Alle reacties Link kopieren
@blondie, dat ben ik met je eens.

Maar in bv Italië,Spanje of Frankrijk zon ik wel weer topless.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven