Lijf & Lijn alle pijlers

personal trainer

07-08-2016 13:40 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens een personal trainer genomen?



wat zijn jullie ervaringen?



wat voor doel had je en is dat gelukt?



Hoe vaak per week en hoe lange periode?



en wat zijn de kosten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 maanden getraind, had een pakket van 1000€. Twee keer in de week met hem twee keer per week alleen.

40 kilo afgevallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:orleander schreef op 07 augustus 2016 @ 13:56:

Ik heb 4 maanden getraind, had een pakket van 1000€. Twee keer in de week met hem twee keer per week alleen.

40 kilo afgevallen.Zoduur!!?? en wauw wat ben jij veel afgevallen in 4 maanden. Jaloers!
quote:orleander schreef op 07 augustus 2016 @ 13:56:

Ik heb 4 maanden getraind, had een pakket van 1000€. Twee keer in de week met hem twee keer per week alleen.

40 kilo afgevallen.en daarnaast at je niks zeker
Ik had een PT om te herstellen van een ongeluk.

Kostte me €45,- per keer 2x per week, t doel was om binnen 3 maanden klachtenvrij te zijn en dat is hem helemaal gelukt.

Die jongen was (en is) echt z'n gewicht in geld waard.
quote:orleander schreef op 07 augustus 2016 @ 13:56:

Ik heb 4 maanden getraind, had een pakket van 1000€. Twee keer in de week met hem twee keer per week alleen.

40 kilo afgevallen.



31 euro voor een uur pt is nog goedkoop! Maar alles bijelkaar natuurlijk wel veel geld.



2,5 kilo per week afvallen is echt heel veel!! Wow dat ik dan kon
Ik heb 3 maanden getraind met een PT. 35 euro per keer, hij kwam aan huis. Vond het zeer intensief, flinke workouts 1 op 1. Ik deed het om fitter te worden en liefst af te vallen. Afvallen is niet gelukt helaas (stofwisselingsprobleem) maar ben stukker fitter geworden.

Helaas door meniscusblessure moeten stoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 07 augustus 2016 @ 14:04:

[...]



en daarnaast at je niks zekerNee dat mocht niet, moest heel veel eten. Gewoon gevarieerd veel groenten en fruit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikje86 schreef op 07 augustus 2016 @ 14:23:

[...]





31 euro voor een uur pt is nog goedkoop! Maar alles bijelkaar natuurlijk wel veel geld.



2,5 kilo per week afvallen is echt heel veel!! Wow dat ik dan konHij was toen net begonnen en het is een oud leerling van me. Ik heb hem ooit geholpen dus ben wel een beetje gematst.
quote:Ikje86 schreef op 07 augustus 2016 @ 14:23:

[...]





31 euro voor een uur pt is nog goedkoop! Maar alles bijelkaar natuurlijk wel veel geld.



2,5 kilo per week afvallen is echt heel veel!! Wow dat ik dan konmoet je niet willen. Tenzij je morbide obese bent. Vet verliezen gaat niet zo snel
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 07 augustus 2016 @ 15:53:

[...]



moet je niet willen. Tenzij je morbide obese bent. Vet verliezen gaat niet zo snelIk was dus ook 50 kilo te zwaar.
Alle reacties Link kopieren
10 cm rond middel verloren in 1e 3 mnd. Ik ben nooit lichter geworden. Mijn toevallige trainer kostte rond 50 per uur en mijn huidige 60. Ik zweer bij trainers die via Overload zijn opgeleid.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:orleander schreef op 07 augustus 2016 @ 15:57:

[...]





Ik was dus ook 50 kilo te zwaar.dan nog ben je te snel afgevallen. Het zal daardoor moeilijker zijn om het resultaat te behouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 07 augustus 2016 @ 16:07:

[...]



dan nog ben je te snel afgevallen. Het zal daardoor moeilijker zijn om het resultaat te behouden.



I know, ik eet nu dus nog veel maar gezond en drie keer per week sporten.

Durf nog niet te minderen met sporten.
quote:orleander schreef op 07 augustus 2016 @ 16:12:

[...]





I know, ik eet nu dus nog veel maar gezond en drie keer per week sporten.

Durf nog niet te minderen met sporten.nee als je je gewichtsverlies wilt blijven houden zal je dit de rest van je leven moeten blijven doen
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 07 augustus 2016 @ 16:19:

[...]



nee als je je gewichtsverlies wilt blijven houden zal je dit de rest van je leven moeten blijven doenAch beter sporten en gezond eten dan huilen met chips op de bank
quote:orleander schreef op 07 augustus 2016 @ 16:20:

[...]





Ach beter sporten en gezond eten dan huilen met chips op de bankook dat moet, op zijn tijd, best kunnen
Alle reacties Link kopieren
Tjee S-meds, tis ook nooit goed in jouw ogen he
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
quote:rozea schreef op 07 augustus 2016 @ 16:31:

Tjee S-meds, tis ook nooit goed in jouw ogen he+1
quote:rozea schreef op 07 augustus 2016 @ 16:31:

Tjee S-meds, tis ook nooit goed in jouw ogen he





Ja mee eens. Je hoeft niet steeds te laten weten dat je er 'verstand' van hebt.

Ik denk ook gelijk van 40 kilo in 4 maanden, dat is erg veel. En hoe moeilijk moet het straks voor degene zijn om op gewicht te blijven etc. Maar moet je dat ook direct altijd zeggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 07 augustus 2016 @ 16:52:

[...]





Ja mee eens. Je hoeft niet steeds te laten weten dat je er 'verstand' van hebt.

Ik denk ook gelijk van 40 kilo in 4 maanden, dat is erg veel. En hoe moeilijk moet het straks voor degene zijn om op gewicht te blijven etc. Maar moet je dat ook direct altijd zeggen?Nouja verstand ervan hebben mag maar op elke reactie een tegenreactie geven vind ik zo kinderachtig. Je gaat niet kapot hoor door eens iemand een complimentje te geven.
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bayrampasa schreef op 07 augustus 2016 @ 13:59:

[...]



Zoduur!!?? en wauw wat ben jij veel afgevallen in 4 maanden. Jaloers! 4 maanden = ca. 18 weken x 2 sessies => 1000/36 = 27,... Euro. Lijkt me niet zoveel (als het een goede trainer is natuurlijk).
quote:rozea schreef op 07 augustus 2016 @ 16:31:

Tjee S-meds, tis ook nooit goed in jouw ogen heMoet ik rapportcijfers uitdelen? Prima TO krijgt een 7 en jij ook. Iedereen eigenlijk. Gefeliciteerd!
quote:S-Meds schreef op 07 augustus 2016 @ 18:08:

[...]



Moet ik rapportcijfers uitdelen? Prima TO krijgt een 7 en jij ook. Iedereen eigenlijk. Gefeliciteerd!Mocht je denken dat je een juf bent, dan kun je gerust cijfers gaan uitdelen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 07 augustus 2016 @ 18:08:

[...]



Moet ik rapportcijfers uitdelen? Prima TO krijgt een 7 en jij ook. Iedereen eigenlijk. Gefeliciteerd!Wat laat jij jezelf kennen zeg..tsjongejonge
aan het typen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven