Lijf & Lijn alle pijlers

Alle yogi's verzamelen..

30-11-2016 15:47 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Zo'n 8 maanden geleden besloot ik een proefles yoga mee te doen sindsdien sta ik minimaal één keer per week op de mat. Ik vroeg mij af of er nog meer beoefenaars zijn op Viva en of er behoefte is aan een verzamel/algemeen topic? Hierin kan gezellig over yoga worden gebabbeld en kan men vragen stellen en/of om tips vragen wat betreft een houding of practice. Tevens is er ruimte om goede oefeningen/filmpjes/apps/boeken enzovoorts te delen. Lijkt me leuk om de ervaringen van anderen te lezen.



Ik ben benieuwd hoeveel yogi's zich op Viva bevinden en welke stijlen zij zoal beoefenen. In welke frequentie oefen je en doe je dit thuis of in een les? Waarom ben je ooit begonnen met yoga en waar ben je nu mee bezig? Beginnelingen, yogi masters, verenig u!







Alle reacties Link kopieren
Ik meld me! Ik doe al jaren yoga. Het begon met een Body Balance les in de sportschool (werd gegeven door mensen die ook Body Pump en dergelijke gaven, dus focus lag vooral op de oefeningen en niet op de boodschap). Later ben ik naar een 'echte' yogaschool gegaan en toen er geen één in de buurt zat heb ik het jaren thuis gedaan. Inmiddels weer op een yogaschool en op dit moment bezig met zwangerschapsyoga.
Alle reacties Link kopieren
TS trapt af: