Lijf & Lijn alle pijlers

Lipo en bilvergroting bcas kliniek brussel

12-12-2016 22:35 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met lipo of bilvergroting bij de bcas kliniek?? Ik ben n week geleden geweest voor deze behandelingen maar zeer teleurgesteld tot nu toe...hoop graag andere ervaringen te horen
Waar ben je zo teleurgesteld over? Een week na de operatie valt er toch nog niet zoveel te zeggen over het resultaat?
Alle reacties Link kopieren
En als je andere verhalen hoort ben je minder teleurgesteld?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Indd of het normaal is dat ik nog helemaal geen verschil zie met voor de behandeling en ik nog geduld moet hebben. Is maar n week geleden dus hoop te horen dat t nog allemaal moet komen????
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar een lipo gehad. Ik ben echt super tevreden over het resultaat. Had ik al veel eerder moeten doen.

Ik was in goede conditie (ben sportief) en heb alles netjes volgens t boekje gedaan (vocht afdrijvende pillen, veel drinken, zoutarm gegeten) en was het vocht echt snel kwijt. Na 4 weken zag ik er al bijna uit zoals hoe het uiteindelijk geworden is, terwijl dit bij de meeste mensen toch wel zo'n 3 maanden duurt.

Ik vraag me alleen wel af hoe realistisch je nadenkt en of je uberhaupt wel geluisterd hebt naar de dokter als je na 1 week (!) al gaat zeuren dat je niks ziet. Hij legt echt heel duidelijk uit dat het 6 maanden duurt tot het uiteindelijke resultaat.

Ik paste zelf de eerste 10 dagen niet eens in een spijkerbroek, zo onwijs gezwollen was ik.
Ze hebben je hopelijk wel verteld dat je na een week helemaal niets kan zeggen over het resultaat?
die billen zullen toch wel groter zijn?
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor je bericht elishabethrose. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Ik moest t ff horen hoor want begon me zorgen te maken wat meer te maken heeft met mn gevoel daar. Ik had n consult via de mail en toen ik er kwam voor de behandeling schrok ik wat van de kliniek..zo leeg en de dokter werkt helemaal alleen. Hij heeft veel uitgelegd maar ik kwam er niet doorheen als ik wat wilde zeggen



Vooral wtb de bilvergroting is nu al n teleurstelling...er is nauwelijks vet terug gespoten...van de 4 liter is er nog geen halve liter terug gepoten..je ziet ook echt geen verschil terwijl juist de billen minder moeten worden want van vet wat terug gaat verdwijnt nog bujna de helft. Heb lipo aan mn buik maag flanken taille en armen gehad en snap dat het nu nog te vroeg is
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 13 december 2016 @ 00:03:

die billen zullen toch wel groter zijn?Nee je ziet absoluut niets anders. Hij heeft ook nauwelujks wat terug gespoten. Echt zonde en baal hier enorm van. Hij heeft van mn onderrug en flanken zo door naar mn billen gespoten en daar zat nauwelijks vet. Er is bijna 4 liter weggehaald waar zeker minder als nog geen 300 cc in mm billen gespoten.
quote:Roselily schreef op 13 december 2016 @ 00:56:

Dankje voor je bericht elishabethrose. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Ik moest t ff horen hoor want begon me zorgen te maken wat meer te maken heeft met mn gevoel daar. Ik had n consult via de mail en toen ik er kwam voor de behandeling schrok ik wat van de kliniek..zo leeg en de dokter werkt helemaal alleen. Hij heeft veel uitgelegd maar ik kwam er niet doorheen als ik wat wilde zeggen



Vooral wtb de bilvergroting is nu al n teleurstelling...er is nauwelijks vet terug gespoten...van de 4 liter is er nog geen halve liter terug gepoten..je ziet ook echt geen verschil terwijl juist de billen minder moeten worden want van vet wat terug gaat verdwijnt nog bujna de helft. Heb lipo aan mn buik maag flanken taille en armen gehad en snap dat het nu nog te vroeg is



Dus je schrikt de pest van die kliniek, maar je laat je wel opereren. Ok...



Je bent veel, veel, veel te voorbarig. Heb je wel eens van zwelling gehoord?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 13 december 2016 @ 01:06:

[...]





Dus je schrikt de pest van die kliniek, maar je laat je wel opereren. Ok...



Je bent veel, veel, veel te voorbarig. Heb je wel eens van zwelling gehoord?

Mn buik etc waar ik lipo heb gehad daar snap ik dat t nu nog opgezwollen is en t dikker lijkt.

Ik heb t over mijn billen wat juist niet dikker is en t wel zou moeten.
Waarom laat je in een kliniek waar je geen goed gevoel bij hebt in je lijf snijden ?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk altijd teleurgesteld in schoonheidsbehandelingen. Ik heb het er nooit meer voor over.



Maar goed: lipo moet toch lukken. En voor die billen krijg je toch wel resultaatsgarantie? Houd je je wel aan je dieet? In deze maand eet je er binnen een paar dagen wel een kilo vet aan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het kerstvet wat niet meer op je buik en armen kan gaan zitten ergens heenmoet en dan wel op je billen terecht gaat komen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Consult per mail en geen goed gevoel toen je binnenkwam ?

Waarom heb je je in godsnaam toch laten behandelen ?

Was het goedkoper of kon je snel terecht?

Dat zal niet voor niets geweest zijn.
Alle reacties Link kopieren
I know..klinkt echt heel stom.

Had veel vooraf al moeten regelen zoals een week vrij op mn werk..oppas voor de kids..hotel daar etc. Was ook mega zenuwachtig maar de arts was iemand die je goed kan geruststellen. Dat voelde.dan weer heel goed. Ik heb n jaar geleden ook bij een ander kliniek in brussel( be-clinic) mn borsten laten doen en dat ging ook via n mail consult ( heb niet de mogelijkheid om op en neer naar brussel te gaan) en dat beviel heel goed. Kon nu indd voorlopig niet terecht en hier wel. Heb de dokter gemailt over de bilvergroting en ook foto's gemailt...kon ff snel n foto maken..zodat hij zelf kan zien dat er geen verschil zit tussen before en after terwijl bij n filling dit juist zichtbaar moet zijn ook na n week
Alle reacties Link kopieren
Waarom schrok je van de kliniek? Het is inderdaad een zeer ruim opgezet en daarom leeg gebouw, maar het is heel schoon en de OK zag er ook goed uit. Hij werkt inderdaad als enige chirurg (bij mij was er nog een anesthesist en een assistent bij).

Ik en mijn vriend zijn beiden zelf arts en waren beiden tevreden. Anders was ik ook absoluut ergens anders heengegaan. De uitslaapkamer was ook netjes etc. Enige wat ik vervelend vond was dat de wc redelijk ver van de uitslaapkamer was (tenminste, een gang door is best ver als je net geopereerd bent).

Het is wel belangrijk om je te realiseren dat het feit dat een kliniek er geweldig uitziet, niet betekent dat er ook goed werk geleverd wordt. Mijn schoonzus heeft helaas een borstvergroting ondergaan bij een zeer mooi uitziende praktijk in Haarlem. Echter heeft zij daar wel een infectie opgelopen. Heel akelig verhaal en komt gewoon puur door de slechte hygiene. De praktijk is trouwens inmiddels ook gesloten.

Het is juist heel belangrijk om je goed te focussen op de dingen die er toe doen (BIG registratie, ervaring van de arts, fotos van mensen die er ook geweest zijn met dezelfde behandeling, hygiene, afspraken tussen kliniek en dichtstbijzijnde ziekenhuis in het geval dat er onverhoopt iets mis gaat, etc) ipv een mooie kleur op de muur en een gezellige bos bloemen op tafel.



Wat betreft de bilopvulling kan ik niks zeggen, dat heb ik niet gehad. Ik heb inderdaad ook van andere vrouwen gehoord dat hij nogal over je heen kan denderen tijdens het consult. Bij mij was dat helemaal niet het geval, maar misschien dat dat kwam omdat wij ook medisch opgeleid zijn. Ik heb voor hem gekozen omdat 'de Belgische variant' van BIG geregistreerd is, hij onwijs veel lipos doet (hij doet er honderden per jaar) en liposculptuur is echt iets waar je gewoon handig in moet worden. Hij heeft heel veel ervaring en ik ben ook echt oprecht superblij met mijn resultaat. Haha ik klink wel als een reclame maar goed, ik vind wel dat dit gezegd mag worden want hier lijkt het nu net alsof het een louche tent is met een louche arts ofzo.

Ik heb zelf het consult op de dag van de OK gehad, omdat ik het niet nodig vond om heel dat eind op en neer te rijden puur voor het consult. Ik wist zelf al hoe diep mijn vetlaag was en hoeveel er dus weggehaald zou kunnen worden, en ik wist wat ik realistisch gezien kon verwachten. Ik heb hem wel eerst ook telefonisch gesproken en fotos via de mail gestuurd.

Dat is in Nederland (waar we allemaal relatief dicht bij elkaar wonen) vreemd, maar bij de bekende praktijken in het buitenland waar mensen ver voor moeten reizen gebeurt het vaker hoor, dan wordt het consult de dag ervoor of de ochtend van de OK gepland. Hij heeft ook wel duidelijk tegen mij gezegd dat als ik geen goede kandidaat zou blijken te zijn de OK niet door zou gaan.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Wil er niet te veel over uitweiden, is al 8 jaar geleden. Maar spaar door voor een goede kliniek in Nederland. Je zal geen spijt krijgen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Roselily schreef op 13 december 2016 @ 10:01:

I know..klinkt echt heel stom.

Had veel vooraf al moeten regelen zoals een week vrij op mn werk..oppas voor de kids..hotel daar etc. Was ook mega zenuwachtig maar de arts was iemand die je goed kan geruststellen. Dat voelde.dan weer heel goed. Ik heb n jaar geleden ook bij een ander kliniek in brussel( be-clinic) mn borsten laten doen en dat ging ook via n mail consult ( heb niet de mogelijkheid om op en neer naar brussel te gaan) en dat beviel heel goed. Kon nu indd voorlopig niet terecht en hier wel.



Waarom laat je in je lijf snijden door iemand waar je alleen mailcontact mee hebt gehad?

Waarom ga je helemaal naar Brussel voor een ingreep als je geen mogelijkheid had om voor een consult heen te gaan?

Waarom moest het nú en daar? Er zijn tientallen klinieken in Nederland, het lijkt me sterk dat je daar 'voorlopig' niet terecht kon



En nu moet je de ingreep laten beoordelen aan de hand van wat gemailde amateurfoto's, want even langs gaan voor een gesprek en controle zit er niet in.



Ik snap dat niet.

Was het een Groupon-aanbieding ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 13 december 2016 @ 20:23:

[...]





Waarom laat je in je lijf snijden door iemand waar je alleen mailcontact mee hebt gehad?

Waarom ga je helemaal naar Brussel voor een ingreep als je geen mogelijkheid had om voor een consult heen te gaan?

Waarom moest het nú en daar? Er zijn tientallen klinieken in Nederland, het lijkt me sterk dat je daar 'voorlopig' niet terecht kon



En nu moet je de ingreep laten beoordelen aan de hand van wat gemailde amateurfoto's, want even langs gaan voor een gesprek en controle zit er niet in.



Ik snap dat niet.

Was het een Groupon-aanbieding ofzo?Mee eens, ik zou ook langsgaan TO als je echt ontevreden bent!
Alle reacties Link kopieren
Roselily, we zijn een paar weken verder. Zie je ondertussen wel positief resultaat. Ik ben erg benieuwd, maar kan je geen privebericht sturen
Alle reacties Link kopieren
Hey roselily hoe gaat nu met je zie je al resultaat xxjs
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben ook benieuwd hoe het met roselily is afgelopen..



ik heb afgelopen donderdag een ingreep gehad bij dokter Darius (BCAS klinkiek in Brussel). Mijn bovenbenen en bovenarmen zijn gedaan. Het gaat redelijk goed. Ik kon in principe na dag 1 de dingetjes al in huis doen. Voor mijn benen heb ik een drukpak gekregen en voor mijn armen verband en geen drukpak. Is dit net zo goed? Wat zijn jullie ervaringen? Verder had de arts gezegd de eerste 4 maanden geen massage maar ik lees dat manuele lymfedrainage juist heel goed is om oneffenheden te voorkomen en om aan de zwelling en harde plekken te werken. Wat is jullie mening hierover? En na hoe hoeveel tijd zijn jullie begonnen met manuele lymfedrainage? En vanaf wanneer mag jezelf weer insmeren met olie of bodylotion? Ben ook helemaal bont en blauw. Zijn er manieren om hier sneller van af te komen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Waarom vertrouw je de adviezen van je blijkbaar arts niet, en een willekeurig iemand op een forum wel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik vertrouw de adviezen van de arts zeker wel en volg ze ook gewoon op. Maar adviezen en tips van ervaringsdeskundigen zijn altijd welkom. Daar heb je een forum voor ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven