Lijf & Lijn alle pijlers

Voor wie meer dan 25 kilo wil afvallen (met tabel) deel 4

06-03-2017 14:07 1665 berichten
In verband met het bereiken van 3000 berichten in het vorige topic openen we een nieuwe.

Dit topic is oorspronkelijk geopend in januari 2016 voor lotgenoten die 25 kilo of meer af willen/moeten vallen, deel 2 is in maart 2016 gestart en het derde deel is in augustus van dat jaar geopend.

In dit topic vallen we op een gezonde en blijvende manier af door verandering van eetgewoontes.

De afvallers:

Wijzigingen graag doorgeven via PB aan forumbezoeker samenflinkafvallen. Dit account wordt gezamenlijk beheerd door single1985, Izzy_, Ammennooitniet, Marici en Sterrenkijker zodat de continuïteit gewaarborgd is. Een maand geen gewicht doorgeven betekent dat je van de lijst wordt gehaald, zodat het hier overzichtelijk en up to date blijft.

Format voor doorgeven updates:
  • Nickname:
  • Huidig gewicht:
  • Afgevallen deze week (voor wie dat in de tabel wil hebben):
  • Totaal afgevallen sinds start:
  • Datum update:
llll Er zijn nog genoeg plekjes in de tabel vrij dus wil jij ook 25kg of meer afvallen wees welkom!
NicknameLftLengteGestartStartgewHuidigStreefWeekTotaaUpdate
Ammenooitniet231,66-11367,765- 45,308-10
Cactuss211,8227-05-201796,587,8662,18.716-10
LZHW331.867-11-2016132122100-1002-10
sanseveria301,73?11110686-5,016-10
Sunshine1992251.7123-10-2017115,711370-2,72,707-11
anoniem_303989 wijzigde dit bericht op 29-11-2017 09:19
41.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eerste!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, deel 4 alweer!!
Ik ga gewoon mee
Alle reacties Link kopieren
Ah even reageren dan staat hij in mijn lijstje :-)
check check check! en weer up in de lijst :-)
Alle reacties Link kopieren
Dit eten wij deze week:



Ma witlof ham/kaas uit de oven met zelfgemaakte aardappelpuree

Di stamppot boerenkool magere rookworst

Wo pasta met magere rundergehakt en groenten

Do Spinazie met gekookte aardappels en vissticks

Vr bij familie



Weekend weet ik nog niet. Denk iets met kipfilet want dat heb ik nog in de vriezer.
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal.



ik zou me graag aansluiten bij jullie.

Ik ben 25 jaar en weeg momenteel 110 kg. mijn streefgewicht is 70 kg.

mijn doel is om 1 kg per week af te vallen door flink te sporten, gezond te eten (veel kleine porties gedurende de dag), veel water te drinken en wat oefeningen te doen thuis om mijn spieren te trainen.



Dit is al mijn zooooveeeeelste afval poging en ik ga er weer voor hoe spannend het ook is!



groetjes!
Volg het pad van jou dromen, niet de snelweg van andermans verwachtingen.
was ik weer Izzy bedankt



Jillzred welkom Als je in de tabel wil stuur "samenflinkafvallen" (TO) even een pb met je gegevens en je word er bij gezet.

Vind trouwens 1kg per weer week erg optimistisch dat zal in het begin goed gaan maar hou er rekening maar dat dit niet iedere week zo zal zijn. Zet hem op!!



Ik zit nu aan de paaseitjes die pure met mint
Welkom Jillzred! 500g tot 1kg is een gezond tempo, maar 1kg zul je niet volhouden. Ik zou het terugschroeven naar 500g, anders wordt het een teleurstelling en gooi je er misschien het bijltje bij neer en dat zou zonde zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!

Iselin, lekker lijstje!



Ik weet tot nu toe 3 dagen:

Ma: Vegatarische milnerfilet met Chinese kool en vele groente (https://eetgenietleef.wor ... een-aardappel-groentemix/)

DI: Hamburger, met aardappelpuree en rode kool

Woe: Mie met Chinese kool en taugé (https://www.emte.nl/recep ... hinese-kool-ketjapmie.htm)
Alle reacties Link kopieren
hallo izzy en single85



Bedankt voor de tips het wat rustiger aan te doen. Waarschijnlijk zal mijn diëtist aankomende week hetzelfde zeggen.. :p



pure eitjes met mint? lekker?



wel een goede dag gehad. flink gewandeld en een training gedaan via YouTube.
Volg het pad van jou dromen, niet de snelweg van andermans verwachtingen.
Alle reacties Link kopieren
*
takkentrol wijzigde dit bericht op 23-05-2018 18:56
0.00% gewijzigd
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Miesje



Jillzred pas op dat je niet gaat crashen kijk naar een nieuw eetpatroon wat je altijd volhoud je wil toch zeker nu van het eeuwige gejojo af en dan moet je je realiseren dat het langzaam aan afvalt



Takkentrol ziet er netjes uit jummie
Gevonden!



Jeetje, Vevana, wat een verschil op je voor en na foto's zeg! Echt heel erg knap. Ik zie dat je je streef nog niet gehaald hebt, maar je ziet er al wel superslank uit zeg!



Single, wat goed dat je een gesprek voor morgen geregeld hebt en dat je zowel gewandeld als gezwommen hebt! Hoe is het nu met je?



Iselin, Miesje en Takkentrol, lekkere lijstjes! Mooi gevarieerd. Knap vind ik dat altijd - wij eten toch vaak hetzelfde merk ik... Takkentrol, heb jij misschien een receptje voor je woensdag en donderdag eten?



Welkom Jillzred! Goed begonnen dus. Succes!



Hier gaat het oké. Gisterochtend gewogen en ben nu net weer onder de 80, dus dat is wel fijn. Ga vanavond sporten, ik zit nu te wachten op m'n eerste boksles. Ben benieuwd (en enigszins zenuwachtig ). Hopelijk lukt het me om de boel bij te benen, qua conditie dan. Had ik 'vroeger' nooit gedaan, zo'n sportles meedoen, dus dat ik het nu probeer beschouw ik dan maar vast als een overwinning.



Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Voor en na foto's van vevana? Heb ik iets gemist?
Iselin die staan in het andere topic



Piony wat goed!!
Alle reacties Link kopieren
Heb ze gevonden! Echt een heel verschil. Goed hoor!
Zo, boksles weer overleefd! De warming up/cardio was best intens, maar kon het allemaal bijbenen gelukkig. Draaide verder voor mij eerst met name om de techniek. Nog niet zoveel gezweet dus, maar dat komt vast nog wel Was leuk in ieder geval, leuker dan verwacht! Binnenkort maar weer heen. Ik denk dat dit soort groepslessen beter voor mij werkt dan naar de sportschool gaan (alhoewel ik dat ook wel wil blijven doen).



Voelt fijn om me te kunnen focussen op de uitleg & techniek, en niet steeds op hoe dik ik er uit zie & bang zijn om teveel op te vallen. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Single,



Vevana, wat een verschil! Ziet er goed uit hoor.

Poiny, fijn dat het goed gegaan is! Goed dat je je kan focussen op de uitleg en techniek. Dan sta je toch met een beter gevoel daar!



Gisteren het eerste gerecht op. Ik heb hem zonder saus gegeten maar het was echt lekker. Een aanrader! Daarna ben ik gaan zwemmen. Flink hard gezwommen voor mijn doen. Misschien dat ik vanavond nog even een rondje ga lopen. Tijdens t fietsen deze ochtend was t in ieder geval heerlijk weer.
Alle reacties Link kopieren
Piony: boksles wat stoer! Fijn dat je het leuk vond. Is toch wel belangrijk om het te kunnen volhouden he.

Bedankt trouwens! En ik hoef m'n streef niet perse te halen hoor. Wil vooral wat meer spieren kweken dit jaar :-)



Miesje: je eetlijstje klinkt gevarieerd. Allemaal dingen die ik niet zo gauw zou eten.

Ook goed aan het sporten zie ik



Single: ow ik heb ook al zo gezondigd met paaseitjes. Schoonouders brachten dit weekend een zakje mee... ze zijn al op



Jillzred: heel veel succes!! En zoals de rest ook al zei ....1kg per week is niet echt vol te houden. Zal je vast af en toe wel eens halen, maar echt niet elke keer. Een realistischer doel is fijner om mee te werken.
Alle reacties Link kopieren
Vevana, elke week hetzelfde vind ik ook zo saai worden. Daarom zoek ik vaak op internet naar nieuwe recepten. Heb jij misschien een voorbeeld van je weeklijstje?
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier verder

Izzy en Iselin, bbedankt voor jullie informatie over Light frisdrank. Ik heb het nagelezen en jullie informatie klopt inderdaad. Voor trek in zoet ben ik niet bang, ik hou me aan mijn eetplan. Toch ga ik het bewaren voor uitzonderingen.

Ik ga ook minder zout eten, want het zou best met vocht te maken kunnen hebben.

Mijn cyclus heb ik geen idee van, want ik heb een mirena.



Single, ik begrijp het even niet meer, want ik heb een berichtje gestuurd naarssamenflinkafvallen en er werd gezegd dat ik de informatie in het format moest zetten. Wat word daarmee bedoeld dan?

Alvast bedankt.



Vevana, wow wat een verschil! Wel heel lief van je man dat hij je altijd mooi vind, maar het verschil is meer dan indrukwekkend. Ik moet meer kwijt dan jij, dus het geeft de burger moed om dit te zien. Echt heel mooi.



Jilzzred, we hebben hetzelfde startgewicht en hetzelfde streefgewicht. Wat grappig. Succes, goed dat je de strijd aangaat.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik probeer wel te variëren, maar met drie kinderen en een man die weinig lust.... niet gemakkelijk.



Ik heb geen lijstje nee, gisteren spinazie + aardappelen en schnitzel gegeten. Heel saai :-)

Vanavond bij m'n ouders, geen idee wat. En woensdag doe ik boodschappen voor de rest van de week. Dus alle inspiratie is welkom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven