Lijf & Lijn alle pijlers

'Van XL naar S', topic 2 met tabel

19-03-2017 13:30 346 berichten
Hoi fitgirls,



Omdat de TO van het andere topic weg lijkt te zijn, hebben we hier een nieuwe geopend. Ik ga mijn best doen om de tabel bij te houden. Sorry als dat niet goed lukt, ik heb er niet eerder mee gewerkt. Wees welkom om mee te kletsen over jouw afvalavontuur ;).



De tabel, met dank aan Isayez! :D



NaamStart gewichtStreefgewichtHuidig gewichtTotaal afgevallen Isayez 72,76564,68,1 Caribgirl 736871,91,1 Maria002016 66.960651,9Nav__736568,54,5 MevrouwStippel 69,76066,43,3 kitchenwitch 64,75560,54,2 sunflower81 696467,51,5zsa-zsaa 70,45861,58,9Aspirientje 746770.63,4
Alle reacties Link kopieren
jeetje! Het schiet nog niet zo op!
Alle reacties Link kopieren
Yessss! Topper! Als je hulp nodig heb met tabel laat maar weten,
Alle reacties Link kopieren
Ja ziet er goed uit!!

Ik ben gisteren echt los gegaan met drankjes en slecht eten.. na het uitgaan nog in de Mac beland, heel menu en McFlurry toe.. en nu lekker kater en opgeblazen gevoel haha.

Maarja voor een keertje.. nu er weer goed tegenaan!
Geluk groeit door te delen!
Alle reacties Link kopieren
Af en toen moet je je lekker verwennen en ervan genieten!!

Wij hebben gisteren appeltaart gegeten haha om het te vieren
Groot gelijk, meiden! Af en toe iets lekkers moet kunnen, anders houden we het niet vol. Alles met mate ;).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel graag mee willen doen! Mijn startgewicht is 70, streefgewicht is 60. Huidig gewicht is 70. Ik ben van plan om 0,5 kg per week af te vallen.
Gevonden!



Ik ben best benieuwd. Niet heel erg op het eten gelet deze week. Wel minimaal 1x per dag een shake, maar ook wel zwakke momentjes...



Al een dag of 4 flink met de darmen in de weer

Ik weet niet of het door het shaken komt, hoop wel dat het snel overgaat...
quote:SnoopyLove schreef op 19 maart 2017 @ 15:37:

Ik zou heel graag mee willen doen! Mijn startgewicht is 70, streefgewicht is 60. Huidig gewicht is 70. Ik ben van plan om 0,5 kg per week af te vallen. Je staat erin, hoor! Welkom :D
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Nav__!



Trouwens, hoe doen jullie het? Afvallen.

Ik heb gisteren een App gedownload waarbij ik calorieën bij ga houden, per dag. Volgens de App mag ik maar 1250 kcal per dag, als ik per week 0,5 kg wil afvallen (dit is zonder enkele beweging, want dat is natuurlijk ook belangrijk). Maar hoe doen jullie dat voor de rest? Hebben jullie speciale diëten?

Graag hoor ik het van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Fijn, die tabel! Ik heb me dit weekend ook behoorlijk laten gaan: 2 verjaardagen gehad en ik kon de taart en andere lekkere hapjes echt niet weerstaan. Heb me voorgenomen om vanaf vandaag weer streng voor mezelf te zijn
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen stiekem nog gewogen ben weer afgevallen dus gaat nog goed,

Hoemeer overtollige kilo ervan zijn voordat de zwangerschapskilos erbij komen haha
Alle reacties Link kopieren
@ Snoopylove: ik hou ook alles bij in een app. Ik mag volgens de app 1350 calorieën per dag maar aangezien ik elke dag minimaal 1 activiteit invoer (bijv. fietsen naar het werk, wandelen met de hond & sporten) loopt dat snel op en kom ik er wel goed mee uit. Ik probeer dus lekker veel te sporten/bewegen, 3 gezonde maaltijden per dag te eten en gezonde tussendoortjes i.p.v. koek/snoep/chips te nemen. Vooral de tussendoortjes zijn mijn valkuil: doordeweeks kan ik me wel inhouden maar in het weekend gaat het vaak mis. Maar ik denk dat dat voor de meesten hier geldt...
Ik gebruik ook MyFitnessPal. Ik mag 1200 calorieen per dag eten en daar houd ik me aan, ongeacht of ik heb gesport of niet. Het lijkt misschien weinig, maar ik zit er meestal onder. Als je gezonde keuzes maakt, dan kun je relatief veel eten en weinig calorieen op de teller hebben. Ik doe het vooral rustig aan met koolhydraten, maar dat merk ik wel met trainen.



Aankomende week is de derde week dat ik geen cheatmeals toesta en ik merk echt wel verschil. Ik ben veel minder opgeblazen (heb prikkelbare darmen, helaas) en mijn huid ziet er beter uit. Nu is mijn 'cheatmeal' een boterham voor de lunch op zaterdag en zondag, haha.



Ik voel me er goed bij en ik ben blij met mijn weegschaal. Tot nu toe alleen maar blije gezichten, omdat ik toch steeds wat ben afgevallen. Fijn om er controle over te hebben! Mijn vetpercentage is nu 24.6% :D.
Mag ik ook met jullie mee doen? Ik volg de methode het geheim van slanke mensen.



Mijn startgewicht is 69,7 en mijn streefgewicht is 60 kilo. Ik ben 1,64.

Ik ben al een week bezig. Ik voer alles in in my fitness pal.
Tuurlijk MevrouwStippel, je staat erbij! Welkom! Goed van je dat je al een week op weg bent! :D
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook met jullie meedoen? Ik ben al drie weken in mijn eentje bezig met hulp van de eetmeter van het voedingscentrum, maar met een groepje lijkt me veel leuker...



Ik ben 1.58, begonnen op 64,7 kg, afgelopen donderdag (mijn vaste weegdag) woog ik 63,3 en streefgewicht is voorlopig 55 kg.
Welkom Kitchenwitch, je staat erbij! goed bezig, al 1,4 kilo eraf! :D
Alle reacties Link kopieren
Fijn, dank je wel. Ik hoefde nooit ergens op te letten, maar die tijd is voorbij... sinds ik twee jaar geleden gestopt ben met roken zijn er toch een aantal kilo's bijgekomen. Tja, de voordelen van niet roken zijn natuurlijk veel groter, maar dit is toch een vervelend bijverschijnsel....
Inderdaad kitchenwitch wat een goed resultaat!



Ik weeg me morgenochtend. Ik ben benieuwd. Ik probeer 1500-1600 caloriën per dag aan te houden. Ik wil mezelf een goed eet en drinkpatroon aanleren dat ik ook na het afvallen volhoud. Ik probeer toch ongeveer een halve kilo per week af te vallen door veel te wandelen en actief bezig te zijn. Morgen ga ik flink schoonmaken in huis, we hebben drie verdiepingen dus dat telt voor mij ook als een work out.
Alle reacties Link kopieren
Op die manier probeer ik het ook te doen Mevrouw Stippel, inderdaad met een goed en gezond eetpatroon dat ik blijvend kan aanhouden. En een beetje meer bewegen kan ook geen kwaad. Ik heb me voorgenomen om morgen toch maar weer een keer baantjes te gaan trekken in het zwembad. Als stok achter de deur heb ik al een tien badenkaart betaald.

Die stok achter de deur heb ik echt nodig, ik hou van zwemmen, maar liever in de zomer buiten... ben niet dol op het zwembad met die bedompte chloorlucht en die klamme kleedhokjes. Maar het is wel goed voor me en ik weet, eenmaal in het water vind ik het heerlijk, dus ik schop mezelf gewoon de deur uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook myfitnesspal. Volgend de app mag ik rond de 1450 kcal. Mn personal trainer houdt 1250/1300 kcal aan. Dat is op zich inderdaad niet veel maar met gezond eten heb je dan geen honger... (veel magere yoghurt ook, geloof dat ik in het begin ruim 3 liter yoghurt at)
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen gewogen, 67.3

Op naar een nieuwe gezonde dag!

Werkse vandaag en succes allemaal!
Yes, ik weeg 68,7!!! Een hele kilo eraf. Ik ben superblij. Op naar de 60.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Isayez en MevrouwStippel!! Ik woog vanochtend nog steeds 66,1 kilo. Hopelijk volgende week weer resultaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven