Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Gevonden! Super hamaika dat je de tabel wilt bij houden.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden. Helemaal top hamaica!
Welkom terug ladies!!!!



Judith super bedankt voor de vorige 2 topics! En heel veel succes ook, al houden wij sowieso contact.



Nou dan hier gelijk even op iedereen reageren.



Nikki geeft niks dat je vandaag even niet weegt. Ik heb het toen ook overgeslagen toen ik ongesteld was en vocht vasthield. Geeft alleen maar een vertekend beeld, dat blijkt wel uit die ringen. Sterkte deze week!



Twilight fijn dat je zo een geslaagde avond had. En net als ik dus ook -0,2 .



Incroyable welkom terug! Fijn dat het weer beter gaat met je oma. Heftig. Laat je het weten als je in de tabel wilt? En zo ja wil je dan alles dikgedrukt posten, dan zet ik het er in. Als je gewoon mee wilt schrijven ook goed natuurlijk.



Suikerbroodje balen meis van die plus. Maar zo n rotweek komt een keer ja, Je kan het dus komt vast wel weer goed! Sterkte ook met je stopweek.



Blondelady succes met je drukke dagen en leuk je weer even te lezen. Voor jou geldt hetzelfde als voor Incroyable, als je toch in de tabel wilt dan laat maar weten en vermeld alles even dikgedrukt.



Zwaantje balen net nog boven de 82 maar dat moet komende maandag wel weg zijn, die 0,1. Balen ja als je lager hebt gezien. Maar dit moet te doen zijn.



Woeffie zo is dat, niks er af maar ook niks erbij.



Jua goed zo meis! Ja wie weet haha, misschien is dat het geheim en moeten we gewoon het hele jaar door klussen en verhuizen.



Femme ook netjes toch, die 79! Hopelijk bevalt MFP goed, de doorstart.



Judith nogmaals dank je voor alles he? En wees gerust welkom als je een keer een update wilt posten of ff wilt aanwaaien in het topic. Dank je wel ook dat je alles hebt toegestuurd en wij gaan hier weer verder.



Fijne avond meiden! Hier gaat Peking Express aan en verder niks meer vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Top Hamaika de nieuwe tabel en het topic natuurlijk! Het moet inderdaad te doen zijn maar ik baalde toch haha
Alle reacties Link kopieren
Hamaika goed bezig! ! Bedankt dat jij het nu wilt doen!

Judith ook bedankt natuurlijk! !



Ik heb vandaag een hele goede dag gehad! Alleen niet veel bewogen maar dat komt morgen wel weer meer.



Hier ook fijn peking express erop. Lekker niets meer!
Graag gedaan meiden, zou ook zonde zijn als het helemaal zou stoppen.

Wordt wel op de maandagavond dat ik alles update ivm het werk.



Leuk om iedereen hier weer te (gaan) zien.



Twilight jij dus ook Peking Express nu? Lekkere niet-bij-hoeven-nadenken tv.



Hopelijk wacht ons allemaal een goede week!
Alle reacties Link kopieren
Ja precies! Veel te gezellig hier! Ik heb net wen lesje pilates gedaan en betwijfel ten zeerste of ik morgen nog kan lopen haha
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Mag ik ook nog mee schrijven?

Ik ben 34, ben al eerder flink afgevallen vanaf dit gewicht, maar het is er weer aangekomen na stoppen met roken, twee zwangerschappen en familie ellende. Ik hoop voor de zomer echt nog wat kilo's af te vallen.

Als ik mee mag doen voor de tabel:

Lengte 1,71m Start 86,9 streef 1: 72 kg
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Hamaika dat je het overneemt! Het forum is echt een steuntje in de rug voor me!



Haha zwaantje Dat word moeilijk de trap af morgen.



Welkom sannenas, succes met afvallen!

stoppen met roken is hier ook het volgende doel!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja hier mijn eetlijstje nog van vandaag.

O: havermout met kaneel en banaan

T:-

L: 2 proteïne boterhammen met zuivelspread en rookvlees

T: meloen

D: courgetti met groene pesto kipfilet en champignons.

T: plakje ham en 2 plakjes rookvlees met augurk 1 bonbon ( kon het niet weerstaan)
Zwaantje ben benieuwd ja of je nog kan staan vandaag. We;l goed van je!



Sannenas welkom! Ik ga zo even je gegevens in de tabel zetten. Maandag is de weegdag. Ja stoppen met roken leidt bijna altijd tot aankomen, bij mijn beste vriendin hetzelfde. Mooi doel voor de zomer. Succes ook en nogmaals welkom.



Nikki ja ik wilde ook niet het hele topic kwijt en zo is de tabel wat meer behapbaar qua tijd. We gaan gewoon weer verder.



Hier vandaag even een balansdagje inplannen. Heb gisteravond per ongeluk gechat, en was niet de bedoeling. Ook weer wat meer sporten deze week, die zweepslag die ik had speelt af en toe op en dan kan ik soms een paar dagen niks behalve wandelen.



Fijne dag allemaal!!!!
Sannenas je staat er in!
Alle reacties Link kopieren
O wow, Hamaika, al in de tabel, thanks! Balen van je zweepslag, hoe heb je die opgelopen? Loop je er al lang mee?



Wat zijn sommigen van jullie al veel afgevallen, goed zeg! Krijgen jullie al veel complimentjes?



Vind het erg motiverend om jullie posts te lezen, kon niet zo goed mijn draai vinden in het afvallen, maar als ik jullie zo lees klikt er weer iets op zijn plek lijkt het, fijn! Nikki, ondanks de bonbon wel een heel mooi schema! Tel je kcal of stel je je dagmenu op een andere manier samen?
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Ja Hamaika ben ook blij dat we verder schrijven.

Hopelijk lukt het een beetje met sporten.



Sannennas ik gebruik de richtlijnen van de foodsisters. Suikervrij en koolhydraat arm. Kcal tellen doe ik eigenlijk niet.

Ik kijk meestal de dag van te voren wat ik ga eten de volgende dag en zo een eetlijstje werkt voor mij het beste. Anders ga ik pas bedenken wat ik ga eten als ik honger heb en dat is dan meestal niet veel goeds Haha! Wat is jou plan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik zag net dat Judith stopt, top Hamaika dat je het wilt overnemen!



Ik wil graag in de tabel blijven en blijf ook meeschrijven. Het is alleen voor mij nu met de drukte even te veel werk om alle posts te lezen en erop te reageren.

Zou je misschien mijn totaal willen wijzigen naar -1 in de tabel? Thanks!



Succes allemaal deze week!
Alle reacties Link kopieren
En nu ik toch even een momentje pik om te posten, mijn lijstje van vandaag:



O: 250 g skyr met gemengde noten

T: boterham kipfilet + appel

L: ½ komkommer, 3 boterhammen kipfilet

D: woknoedels met kip, groenten, sojasaus en een gebakken eitje

T: druiven



En vandaag een uurtje wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, mag ik ook meeschrijven?



Ik ben twee jaar geleden 20 kg afgevallen, maar daarvan zitten er al ruim 10 weer aan. Na een verhuizing heb ik al mijn goede gewoontes laten varen (waarom??) en nu wil ik er dus alsnog 20 afvallen. Mij lukte het destijds door kcal te tellen met MFP en minstens 3x per week te sporten, dus dat moet ik opnieuw kunnen! Nu alleen nog even een stok achter de deur...



Lengte: 1.68

Start: 81.1

Streef: 60
Alle reacties Link kopieren
Welkom mousecat en succes! Mooi doel!



Mijn eetlijstje vandaag:

O: 2 volkoren crackers met zuivelspread 1 ham 1 rookvlees

T:-

L: bakje kwark met granola en 2 manderijnen

T: cracker zuivelspread en ham

D: courgettesoep met gerookte kipfilet

T: kiwi
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook!



Fijn dat je het overneemt Hamaika! Welkom Sannennas en Mousecat. Succes!



Ik heb vanmorgen bijna 7km gelopen in een uur. De helft van die tijd deed ik les 5 van 5k runner. Ik heb hem maar gewoon gekocht, die 3 euro zoveel zal me niet bankroet maken en ik had geen zin een nieuwe te zoeken en dan weer opnieuw te moeten beginnen. Ik ben benieuwd of die 5km achter elkaar hardlopen me zal gaan lukken met dit programma.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig suikerbroodje en nikki!

Ik wil ook het hardlopen weer oppakken. Ooit kon ik ruim 7,5km achter elkaar lopen, maar ook dat deed ik al veel te lang niet meer.



Vanmorgen ben ik ook gaan rennen, ik gebruik de oude podcasts van Start to Run. Die hebben me al een aantal keer naar de 5km geholpen. Ik ben nu net klaar met les 9 van de 30.
Alle reacties Link kopieren
Welkom mousecat en sannennas! Super leuk en allebei veel succes met afvallen! We gaan ervoor
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe mensjes!



Hier wederom een goede dag gehad!



Mijn lijstje:

O: yoghurt/havermout/banaan/ agavesiroop/ lijnzaad, beker topfit (yoghi)

T: 1 boterham halvarine/halvajam

L: 4 boterhammen halvarine/halvajam, beker bouillon (het waren kleine boterhammetjes, daarom 1 extra)

T: 1 appel, 1 mandarijn

T: 2 wortel

T: gekookt ei met beetje zout

D: fusilli met tomatensaus met verse groentes en gehakt

* uur sporten

T: ? misschien nog handje hazelnoten of amandelen



Het lijkt een heel lang lijstje door de tussendoortjes. Maar het zijn wel 3x gezonde tussendoortjes geworden. In plaats van een snelle jelle ofzo.



Morgen waarschijnlijk samen met vriendlief les 18 lopen van Evy. Zaterdag hebben we ook samen gelopen, hij loopt wat sneller dan mij, en daardoor liep ik ook wat sneller. Hopelijk gaat het morgen weer zo goed met lopen!
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje goed bezig hoor!! Gaat je vast lukken!
Zou ik ook mee mogen schrijven met jullie? Ik heb, als je naar bmi kijkt, geen overgewicht, maar ik ben wel ruim 5 kilo zwaarder dan een jaar terug :( Dat wil ik er weer af zien te krijgen! Ik voel me nu namelijk niet meer prettig in m'n lijf, ik weet waar het door komt (geen rem), en het is nu tijd om er wat aan te doen.



Lengte: 1,80

Start: 77,6

Streef: 72

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven