Lijf & Lijn alle pijlers

Gezondheidsmaatje

14-04-2017 09:14 7 berichten
Goedemorgen allemaal,



Ik zie hier veel topics waarin mensen elkaar in een grote groep steunen in het afvallen en in het aannemen van een gezonde levensstijl. Nu vroeg ik me af of er iemand (of max 4 personen) is die samen met mij de stap wil zetten naar een gezonde levensstijl? Een soort van maatje(s) die elkaar via WhatsApp (of ander social media) motiveren, helpen en dagmenu's delen.



Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag.



Fijne dag gewenst!
Wat is precies jouw doel?
Een gezonde levensstijl aan nemen waardoor ik hopelijk wat kan afvallen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien trek je meer mensen als je wat duidelijker bent. Wat versta jij bijv onder een gezonde levensstijl? Hoeveel wil je afvallen? Hoe ga jij het aanpakken? Zulke dingen dus.
Alle reacties Link kopieren
En waarom wil je dat via Whatsapp of ondere (niet-anonieme) social media ipv via een topic hier?
Het gaat me vooral om het op een gezonde wijze af te vallen. Niet met shakes, pillen of een crash dieet. Ik wil ongeveer 15 kilo afvallen.

Hoe ik het ga aanpakken weet ik nog niet. Qua sporten zit ik op de goede weg alleen qua eten nog niet. Ik wil me hier nog in gaan verdiepen.



Ik heb ervoor gekozen om het niet hier te doen omdat de groep dan groot kan worden, net zoals bij andere topics. Het persoonlijke lijkt me fijn.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Queen,

Ik ben me ervan bewust dat jouw bericht waar ik nu op reageer niet bepaald recent is, maar het sprak me wel aan! Daarom ben ik benieuwd hoe je er nu tegenover staat en of je nog steeds (of misschien weer) opzoek bent naar een "kletsmaatje"?
In dat geval lijkt het me leuk om in contact te komen en eens te kijken of we qua ideeën een beetje op dezelfde lijn liggen. Ik hoor graag van je, en laat het me ook gerust weten als de behoefte er niet meer is ;)
Queen-D schreef:
14-04-2017 09:14
Goedemorgen allemaal,



Ik zie hier veel topics waarin mensen elkaar in een grote groep steunen in het afvallen en in het aannemen van een gezonde levensstijl. Nu vroeg ik me af of er iemand (of max 4 personen) is die samen met mij de stap wil zetten naar een gezonde levensstijl? Een soort van maatje(s) die elkaar via WhatsApp (of ander social media) motiveren, helpen en dagmenu's delen.



Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag.



Fijne dag gewenst!
Verdwaal, raak de weg wat vaker kwijt. Geluk vind je niet op bestemming, maar in de tussentijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven