Lijf & Lijn alle pijlers

Goede tips Vet haar ! en geen volume in te krijgen.

24-05-2017 20:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb de laatste tijd erg veel last van vettig haar. Het is ook zeer futloos.
Ben ik net twee dagen terug van de kapper zit het een dag wel goed en als ik opsta is het net weer alsof ik een slap gordijn aan haar heb. o_o O_O
Heeft iemand goede tips en of goede producten. Mogen kappersproducten zijn maar ook tips van Oma.
Ik was het namelijk niet al te veel. Een mogelijke oorzaak van mijn vettige haar is mijn werk. Ik werk met veel smeerproducten en ben chauffeur.
Leef, geniet, zelfs met dagelijkse zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Niet te veel producten in doen en je haar zo veel mogelijk met rust laten. Daarbij inderdaad niet te vaak wassen. 2 keer per week is genoeg.
Ik had eerst ook heel veel last van vet haar, nu was ik het nog maar 1-2 keer per week en dan doe ik eerst de conditioner en dan pas shampoo.

Heb je al eens je vitamine D levels laten nakijken? Van een tekort kan je ook futloos haar krijgen.
Alle reacties Link kopieren
nou laat ik nou van de week de Big shampoo met zeezout van Lush binnen hebben gekregen.
Echt geweldig!
Alle reacties Link kopieren
probeer eens selsun shampoo te koop bij de apotheek zonder recept als dat niet werkt nizoral via de huisarts.
geen conditioner maar uniq one als uitkamspray.
Alle reacties Link kopieren
Andrelon droogshampoo voor extra volume. Is voor mij een uitkomst! Mijn haar wordt al heel gauw vet en dan spray ik dat erin, goed uitkammen, beetje doorschudden en tadaaaa, mooi haar wat niet vet is én ook nog beter in model valt. En oja, het ruikt ook nog eens heel erg lekker!
Alle reacties Link kopieren
droogshampoo en volume poeder, als je geld teveel hebt inderdaad BIG van lush.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
Droogshampoo van batiste werkt hier als een tierelier
Alle reacties Link kopieren
Babiica schreef:
24-05-2017 20:52
Heb je al eens je vitamine D levels laten nakijken? Van een tekort kan je ook futloos haar krijgen.
Ga je naar de huisarts omdat je futloos haar hebt? (Oprechte vraag)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkt föhnen (koude stand) heel goed om volume in mn haar te krijgen. En dan niet meteen föhnen maar na ongeveer 20 min.
Alle reacties Link kopieren
Chocoladestukjes schreef:
24-05-2017 21:36
droogshampoo en volume poeder, als je geld teveel hebt inderdaad BIG van lush.
klopt het is duur.
Maar ik denk dat ik er heel lang mee ga doen. De hoeveelheid van een theelepeltje is al genoeg.
en het doet echt alles wat het beloofd.
Veel minder vet haar en volume.
En wat ruikt het lekker zeg!
Alle reacties Link kopieren
Pocahandtas schreef:
24-05-2017 20:55
probeer eens selsun shampoo te koop bij de apotheek zonder recept als dat niet werkt nizoral via de huisarts.
geen conditioner maar uniq one als uitkamspray.
Is dat niet dat anti schimmel zalfje? Ik wist niet dat er van dat merk ook Shampoo was?
Leef, geniet, zelfs met dagelijkse zorgen.
Volumepoeder van het Kruidvat. Topspul!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-10-2017 09:43
Reden: ivm spam
97.66% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven