Lijf & Lijn alle pijlers

Actieve WhatsApp groep afvallen

15-07-2017 07:49 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ik vroeg me af of er nog actieve WhatsApp groepen zijn waarin mensen elkaar motiveren om af te vallen. Blijken er niet te meer te zijn, vandaar bij deze een nieuwe! Bedoeling is elkaar te ondersteunen bij het afslanken door elkaar gemotiveerd te houden, te ondersteunen op moeilijke momenten, tips uit te wisselen over voeding en sport, aanmoedigen om te sporten/bewegen, opbeuren na een eetbui en behaalde successen samen te vieren. Lijkt het je leuk om mee te doen? Stuur dan je telefoonnummer + voornaam naar het volgende mailadres:

samenafvallenapp at outlook.com

In principe is iedereen welkom, ongeacht leeftijd en hoeveel kilo's je te gaan hebt, mits je op respectvolle wijze in staat bent te communiceren en het gezellig weet te houden. Daarnaast stel ik pro ana propaganda niet op prijs.

Voor mij persoonlijk is het een strijd voor het leven. Houden van ongezond eten in combinatie met de aanleg om te zwaar te worden is tot dusver niet bepaald een geslaagde combinatie gebleken. Niet één waar ik vrolijk van word in ieder geval. :-[ Momenteel wil ik graag een kilo of 5 kwijt (oké misschien ook wel 7 of 8 :facepalm: )

We can do it y'all :yes:
anoniem_329199 wijzigde dit bericht op 16-07-2017 12:03
74.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Ik hou me aanbevolen.
Ik zou ook nog 5, of als het even kan ook wel 8kg willen afvallen :proud: ik hou het telkens een week vol om goed te sporten en gezond te eten en alle slechte dingen te laten staan, en daarna gaat het weer fout. Dus dit zou voor mij misschien ook wel goed zijn!
Alle reacties Link kopieren
chocoladerijstwafel :hello:

Even afwachten of er nog een actieve groep is. Anders maken we gewoon een nieuwe. :-D
Alle reacties Link kopieren
Overigens herkenbaar... dat van die week volhouden :-?
Alle reacties Link kopieren
Heb het een keer geprobeerd, zo'n Whatsapp groep maar ben afgehaakt omdat het al snel over schoolexamens en kappersbezoeken ging 😒
Ik wil wel een nieuwe poging doen want die -8kg spreekt mij ook wel aan! Nu enkele weken bezig met opletten; dus geen dieet maar wel structureler naar de sportschool en niet (of minder 😁) snaaien.
Alle reacties Link kopieren
Ach, op zich zou ik er geen moeite mee hebben als er ook andere onderwerpen ter sprake komen, zolang het doel van de groep, het elkaar motiveren om af te vallen, maar niet in in het geding komt.
Alle reacties Link kopieren
Als er een whatsapp groepje komt sluit ik me graag aan. Meeschrijven op het forum heb ik een tijdje gedaan, maar dan haak ik uiteindelijk toch af. Mijn doel is 7,5 kilo afvallen.
Alle reacties Link kopieren
Als je al zoveel steun van anderen nodig hebt om af te vallen, dan heb je nog veel meer steun nodig om die vijf kilo niet opnieuw aan te komen.
retrostar wijzigde dit bericht op 15-07-2017 09:00
2.86% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zou ook wel mee willen doen. Sta alleen op het punt om te vertrekken voor een week vakantie, dus zou wel later willen aansluiten
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
15-07-2017 08:58
Als je al zoveel steun van anderen nodig hebt om af te vallen, dan heb je nog veel meer steun nodig om die vijf kilo niet opnieuw aan te komen.
Dat werkt niet motiverend niet. :-[
Alle reacties Link kopieren
han1987 schreef:
15-07-2017 08:59
Zou ook wel mee willen doen. Sta alleen op het punt om te vertrekken voor een week vakantie, dus zou wel later willen aansluiten
Wil je tijdens je vakantie nog even lekker los gaan? :-D

Ik wacht vanmiddag even af of iemand zich meldt met een reeds actieve groep. Zo niet, dan zal ik er zelf één starten en is iedere gelijkgestemde van harte welkom. Details om aan te melden zal ik dan ook hier bekend maken.
Alle reacties Link kopieren
Geen actieve What's App groep begrijp ik... Zijn er meer mensen die hier eventueel wel interesse in hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ik
wil ook een kilo of 7 afvallen
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel aansluiten. Er moeten nog 4 tot 9 kilo's af.
plein18 wijzigde dit bericht op 15-07-2017 22:46
38.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Helemaal goed! Ik zal morgenochtend even een mailadres aanmaken waar je je mobiele nummer heen kunt sturen. Dan maak ik een groep aan en voeg ik iedere geïnteresseerde toe!

Feel that fat burn away! :vechten:
Alle reacties Link kopieren
Ik wil me ook graag aansluiten! Hoef niet meer zoveel af te vallen maar de laatste loodjes zijn het zwaarst en samen is leuker dan alleen
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit mij graag aan, wil ongeveer 8 kilo kwijt.
Hallo!

Ik wil ook graag bij jullie aansluiten, wil ook rond de 7-8 kg kwijt!
Ik reageer hier niet vaak, dus zo'n whatsapp groep lijkt me ideaal, kan je steeds snel tussendoor reageren!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik ben minderjarig, 15, maar zou er wel graag in willen. Ik snap dat jullie dit misschien liever niet hebben.. maar ik kan me heus wel volwassen gedragen! Dus als het oke is, wil ik er ook graag in :)

Liefs,
Alle reacties Link kopieren
amnee schreef:
16-07-2017 04:44
Hoi!
Ik ben minderjarig, 15, maar zou er wel graag in willen. Ik snap dat jullie dit misschien liever niet hebben.. maar ik kan me heus wel volwassen gedragen! Dus als het oke is, wil ik er ook graag in :)

Liefs,
Hoi amnee! Wat mij betreft geen probleem. Het zijn geen 18+ zaken die we te bespreken hebben immers. Ook als minderjarige kun je bezig zijn met deze strijd en daar serieus mee bezig zijn. Wat mij betreft ben je dus van harte welkom!

OP aangepast mensen! Succes allemaal en tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mailtje gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel mee appen!
Alle reacties Link kopieren
Mailtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik naar toe mailen??
Alle reacties Link kopieren
Theekopje2017 schreef:
16-07-2017 15:10
Waar kan ik naar toe mailen??
Zie OP! :)

Verder iedereen toegevoegd die zich tot nu toe heeft aangemeld. :devil:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven