Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen +10kg ~ samen staan we sterk! (start jul/aug 2017)

23-07-2017 14:15 789 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello Ladies!

Zo kunnen we elkaar motiveren en steunen.
Lets do this ladies! :cheer: :yes:

Iedereen moet zelf de tabel invullen.
nickname : StrongTogether
ww : bringiton

Op zondag is het weegmoment! Dus ook op zondag de tabel bijwerken! :applause:
NaamLengteGestartStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtWeekTotaal
ZoMa171.5724-07-201781,871,665/ 70 voor mei-0,8-10,2
Sasky1.6724-07-20178070.967-0.5-9.1
leyla18 (zwanger)1.6817-09-201795.894,680-0,4-1,2
Mamamaria1.589-10-201788,686,2 78/86 op 1 maart -0,1-2,4
anoniem_351228 wijzigde dit bericht op 13-04-2018 19:26
86.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een of twee jaar geleden heb ik ook aan een afvalclubje op het VF meegedaan.
Hartstikke leuk.
Ik heb weer een nieuwe nick aangemaakt.
Ik wil over een week beginnen vanwege... smoesjes, smoesjes.
Nou ja, de chocoladerepen enzo mogen nog even op deze week.

Er mag ongeveer tien kilo af bij mij.
Volgend weekend ga ik wel wegen.

Ik ga niet een speciaal dieet doen. (Vooral van de chocola afblijven.)
Veel groente en salades (zonder pijnboompitten/kaasblokjes).
En ik ben van plan lekker te bewegen.
Alle reacties Link kopieren
Hi Gorey!

Ik heb ook zojuist een nieuwe nick aangemaakt, net enorm veel groente en alles in geslagen bij de AH. Now shit got serious haha!
Ik wil mijn koolhydraten beperken, maar niet extreem streng koolhydraatarm. Leuk dat je met mij mee wilt doen!

Nu hopen dat er nog meer dames aansluiten bij ons :lol:

We can do this :high5:
Ik wil ook meedoen. Ik ben 1.80m en ongeveer 84 kilo. Afgelopen april woog ik nog 88 kilo, en ben toen in 6 weken, 5 kilo afgevallen. Is ondertussen alweer bijna 2 kilo aan.. Helaas werd ik daarna geopereerd, en kan ik sindsdien de motivatie niet meer vinden..
Ik wil minimaal 3x in de week gaan sporten (vooral krachttraining), minder koolhydraten eten (eet vooral veel aardappels/rijst/pasta savonds), regelmatiger en gezonder eten, en alleen in het weekend 'iets lekkers/ongezonds'. Mijn doel is nog 5-10 kilo eraf. Zei ze met een zak m&ms op schoot.. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Haha. Nja ik heb vanavond nog stiekem 1x frietjes gegeten haha! Stiekem zijn we ook allemaal hetzelfde haha. Geniet van je m&m's voordat je ze een tijd moet laten liggen.. :rofl: :rofl:

Zal ik een tabel maken?
Alle reacties Link kopieren
Willen jullie de gegevens doorgeven voor de tabel? Jullie mogen het ook zelf invullen dan kan ik het wachtwoord en gebruikersnaam doorgeven? Zullen we afspreken dat elke zondag weegmoment is? Zodat we ook allemaal een stok achter de deur hebben?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, met tabel.
Ik begin inderdaad op 31 juli.
Als je een PB stuurt, zal ik over een week mijn gegevens in de tabel invullen.

Fijn dat er een nieuw groepje is. Kleiner is fijner. De bestaande afvaltopics zitten al zo vol met forummers die vijf kilo zijn afgevallen in 2017, terwijl ik vijf kilo ben aangekomen in 2017.

BaronTrump en StrongTogether, succes komende week.

@StrongTogether, wil je trouwens anders genoemd worden?
Of vind je deze nick als aanspreeknaam o.k.?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag meedoen. Was 5 kilo afgevallen, maar zitten er al weer aan. Ik ben mij aan het verdiepen in een vegetarische/plantaardige leefstijl. Niet voor 100%, maar wel voor een groot deel. Dit staat er op de planning vandaag:
O: smoothie van yoghurt, courgette, banaan en bessen. Eten met muesli (volkoren en zonder toegevoegde suikers)
T: groot bord rauwkost en fruit
L: courgettesoep + 2 sneden volkorenbrood met hummus
T: 2 plakjes bananenbrood
D: bruine bonenschotel met kip, ui, gegrilde paprika en courgette

Zie trouwens dat er vandaag veel courgette op het menu staat ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je met ons mee doet Han! Je dag menu ziet er heerlijk uit! Zal ik je de gegevens doorsturen? Dan Kun je zelf inloggen en de tabel invullen. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag mee willen doen aan dit groepje :) Ik ben 1,69 en weeg nu zo'n 84 kilo. Voor mijn BMI zou het goed zijn als ik zo'n 10 kilo zou afvallen, maar ik wil me vooral weer een stuk fitter gaan voelen en daar hoort het afvallen ook bij. Vorige week heb ik samen met mijn vriend drie 'pijlers' bedacht waar ik me de komende 50 dagen op ga richten.

1. Voldoende slapen (om 22:00 ga klaar maken om naar bed te gaan ipv om 23:30)
2. Vaste eetmomenten (ontbijt, lunch en avondeten... Ik heb de neiging om ontbijt en/of lunch over te slaan en dan ga ik snaaien)
3. Iedere dag minstens 30 minuten bewust iets doen aan beweging.

We hebben ook een afstreep-poster gemaakt zodat ik iedere dag kan afstrepen of ik me aan de drie afspraken heb gehouden. Heel stom maar ik heb altijd een soort van competitie element of iemand waar ik verantwoording aan kan afleggen nodig, want naar mezelf toe geef ik te makkelijk op.

edit: ik ben op maandag 17 -7 begonnen met het schema
anoniem_351289 wijzigde dit bericht op 24-07-2017 09:46
3.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hai Lobke!

Wat leuk dat je met ons mee wilt schrijven! Wil je zelf de tabel aanpassen/invullen?

Heel herkenbaar, voor mezelf en voor mijn vriend is het heel makkelijk om een keer te skippen, 2x te skippen en voor je het weet doe je het niet meer. Daarom vind ik een vast weegmoment met dit groepje wel een prettig idee! Niemand wilt af gaan aan het eind van de week toch? Haha..

Ik stuur je een PB met de inloggegevens.

(Deze heb ik trouwens al naar iedereen gestuurd! Controleren jullie even of jullie die hebben ontvangen en of het lukt?)
Alle reacties Link kopieren
Net een korte workout via youtube gedaan. Zweet me rot ;).
Ik hoef trouwens niet perse in de tabel, ik ga dat zeker vergeten. Zal het wel hier komen melden hoor.
Alle reacties Link kopieren
Xx
anoniem_250059 wijzigde dit bericht op 06-06-2020 17:22
Reden: X
99.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom Worteltjes! Ik zal je de inloggegevens doorsturen zodat je jezelf even in de tabel kunt zetten! :)
Alle reacties Link kopieren
w0rteltjes schreef:
24-07-2017 16:58
Probeer veel water te drinken! Heb een erg druk leventje dus vind het ook moeilijk om 6 maaltijden te eten (onbijt, lunch, diner en 3x tussendoortjes)
Welkom! Water drinken schiet er bij mij altijd in. Net bietjes met salade en een groentenburger op, was lekker! Nu nog 30 min bewegen voordat we gaan slapen... motivatie is ver te zoeken deze avond 😋
Alle reacties Link kopieren
Kayla workout van 30 min gedaan. Nu lekker slapen 💤💤💤💤
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Ik wil ook graag mee doen. Vandaag en gisteren weer slechte dagen gehad. Ik weeg nu rond de 69kilo en ben in totaal 8kilo afgevallen, sinds februari. Dit gaat veel te langzaam en heb dan ook (veel) moeite met volhouden en consequent zijn. Sinds juni ben ik weer erg streng voor mezelf geworden omdat ik mezelf op foto's had gezien. Confronterend.

Hopelijk helpt meeschrijven op dit forum mij een beetje! Verder probeer ik meer te bewegen door te wandelen en fietsen. En ik maak gebruik van 'My fitness pal'. Dit laatste helpt ook erg goed!

Morgen ga ik er weer tegenaan! Als je het wachtwoord stuurt, dan zal ik mijn gegevens ook even er in zetten.

Ps: mijn lengte is 1,75
anoniem_193445 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 20:10
2.62% gewijzigd
Hi dames,

Ook ik schrijf graag mee. Voor m'n eerste zwangerschap 5 jaar geleden goed afgevallen. Ik woog rond de 67 kilo met m'n 1.61. Prima, past bij me. Zoals velen hier heb ik ook al van jongs af aan problemen met m'n gewicht. Na de zwangerschap van nummer 1 nooit die "laatste" 6,5 kilo eraf gekregen.
Zwanger van nummer 2 geworden en na de bevalling alleen nog mAr aangekomen...
Gronisch te weinig slaap
Slaaptekort los ik vaak op met eten, meer koolhydraten en veel suikers.
Geen tijd voor mezelf of om te sporten met twee kleine kids.

Sinds vandaag begonnen met een eiwit dieet. Best een uitdaging als vegetariër (eet wel af en toe vis).

Ik hoef ook niet in de tabel, omdat ik geen weegschaal meer heb haha
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ipv bonenschotel een broodje hamburger gegeten met rauwkost. In de avond nog 2 crackers met pindakaas. Vandaag op de planning:
O: smoothie met courgette, banaan en bessen. Eten met muesli
T: bord rauwkost en fruit
L: boerenkoolpannenkoekjes
T: 2 plakjes bananenbrood
D: bonenschotel met kip

Leuk dat er zoveel mensen meeschrijven, genoeg motivatie dus.
Alle reacties Link kopieren
Welkom dames!!


Mijn dagmenu bestaat uit:
O : 125 gram yoghurt met 25 gram noten
T : 3 blokjes 30+ kaas en komkommer
L : boerenomelet
T : 40 gram noten gemengd
A : biefstuk met broccoli
T : rauwe ham met ei (dit word voor mij dus kip)
anoniem_351228 wijzigde dit bericht op 25-07-2017 20:18
16.75% gewijzigd
Mijn dagmenu:

O: biologische magere kwark met aardbeien
T: 10 ongebrande amandelen
L: havermoutwrap, spinazie, ui, knoflook, quorn, klein beetje kaas.
T: surimi sticks, 3 stuks
A:100 g zoete aardappel, broccoli, zalm
T: biologische magere yoghurt
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, man had een stuk pizza laten liggen en ik kon het niet laten.....
Alle reacties Link kopieren
Hahah Foei Han! :rofl:
Zal ik jouw gegevens bijhouden in de tabel? Omdat je zelf aangeeft het te gaan vergeten..
Alle reacties Link kopieren
@Han Hier mijn collega's die dan dropsleutels op tafel gaan leggen... 2 dropsleutels verder ondertussen...

Mijn dagmenu:

O: Ei met spinazie op brood
T: banaan
L: bietensalade en een sneebrood
T: 2 dropsleutels (banaan ligt nog op tafel)
A: Vega paella met gegrilde groentes
T: blokje chocolade 85% cacao en een peer

En vanavond 30 minuten fietsen of wandelen, moeten we nog over beslissen.
Alle reacties Link kopieren
Succes dames.

@StrongTogether, haal het wachtwoord maar weer weg.
Anders gaan vakantievierende kinderen flauwekul-posts schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven