Lijf & Lijn alle pijlers

Mijn liposculpture ervaring

12-09-2017 22:35 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames..

In het verleden zijn er meerdere topics geopend omtrent ervaringen van dames die een liposuctie/liposculpture behandeling hebben ondergaan. Nu zie ik niet echt meer dat er wat geplaatst wordt, dus heb ik een eigen topic gemaakt.

Ik heb vier weken geleden een liposculpturebehandeling gehad; vier zones, buik, maag, flanken en heupen. Ik ben altijd wel een volle dame geweest. Vele afvalpogingen gedaan, maar die enorme buik zat altijd in de weg. Hoeveel ik ook kwijt raakte aan kilo's, mijn buik was een ontzettende probleemzone. Het maakte mij zo erg onzeker. Doordat ik geen resultaat zag door het sporten en gezond eten bij mijn buik, at ik weer teveel/ongezond en kwam ik weer aan. Erg depressief ben ik erdoor geweest. Een laatste redmiddel was voor mij dus liposculpture. Ik ben er niet trots op, ik vertel het ook aan niemand in ''real life'', maar de behandeling heb ik nu gehad.

Doordat ik er niet trots op was (ben) en eigenlijk maar half achter mijn besluit stond, heb ik aan helemaal niemand verteld dat ik ook maar met de gedachte speelde om de behandeling te ondergaan. In de ochtend ben ik met de trein vertrokken naar de stad waar ik ben behandeld. Ik heb daar wat gegeten in een eetzaakje en ben daarop naar de kliniek geweest. De plastische chirurg heeft de te behandelen plekken afgetekend. Daarna mijn huid verdoofd, en sneetjes gemaakt in mijn huid. 2 net onder mijn ribben, 1 in mijn navel, 2 in mijn onderbuik en 2 in mijn onderrug. Met een fijne canule is daarna de tumescente verdovingsvloeistof ingespoten. Dat was echt geen fijn gevoel. Ik voelde mij zo ontzettend alleen op dat moment, maar ik heb mezelf er doorheen gesleept. Ik keek mezelf in de spiegel aan en ik was zo ontzettend opgeploft. Daar lag ik dan.. in mijn ondergoed met een übergrote lelijke buik die zo ontzettend hard was door de stofjes..

Kort erna is de chirurg begonnen met het wegzuigen van het vet+vloeistof. Afschuwelijk. Iedere keer als hij bij mijn maaggedeelte kwam, deed het zo'n pijn. Ik wilde het uitschreeuwen van de pijn maar in plaats daarvan beet ik maar gewoon op mijn lippen.. De eerste twee liter vet was toen weggezogen. Af en toe stond ik op zodat de chirurg kon kijken of het gelijk was weggezogen. Daarna is er nog 1,7 liter weggezogen.

Dit alles duurde ongeveer 2 uur. De assistente heeft daarna mijn wondjes afgeplakt en verschillende tena-men luiers om mij heen geplakt. (Daarvoor had ze trouwens heel veel op mijn buik gedrukt vlakbij de wondjes en dan stroomde er steeds een straaltje vet/bloed uit. Niet zo smakelijk) Daarna een drukpak aangedaan. Kort even in de kliniek gebleven nog en daarna naar huis gegaan.

Doordat ik dus aan niemand heb verteld dat ik de behandeling zou ondergaan, heb ik ook niemand gevraagd om mij op te halen. Zelf rijden vond ik onverantwoord, dus ben ik met de trein naar huis gegaan. Het duurde ongeveer een uur, maar ik kan mij niet herinneren dat ik mijzelf zo ongemakkelijk heb gevoeld in mijn leven. Ik was ten eerste dikker dan ooit tevoren door de vele lagen tena-men. Daarnaast lekte ik gewoon uit de wondjes. Vooral uit mijn rug voelde ik de ene straal na de andere straal vloeien. Ik koos ervoor om in de trein gewoon te staan. Ik keek steeds naast mijn voeten of er geen vloeistof op de vloer lag. Gelukkig was dat niet zo.

Thuis aangekomen heb ik toch besloten om naar mijn moeder te gaan en het aan mijn moeder te vertellen. Ik was namelijk van het ene moment op het andere moment veeel dikker en daarnaast lekte ik (letterlijk). Zij maakte een bed op, zorgde voor extra oude lakens zodat mijn nieuwe lakens niet vies zouden worden. Ik heb die nacht niet geslapen. Ik voelde mij opgejaagd en had het idee dat ik dood ging. (De chirurg vertelde mij dat ik dat zou kunnen voelen vanwege de verdovingsvloeistof dat in mij is gespoten). Dat was echter geen geruststelling. Ik hield mijn hartslag steeds in de gaten, deed ademhalingsoefeningen, schreef afscheidsbrieven (huilend omdat ik echt het gevoel had dat het einde van mijn leven naderde)..

Rond vier uur 's nachts besloot ik maar even wat te gaan eten omdat ik sinds de dag ervoor niks had gegeten. Ik was licht in mijn hoofd, misselijk en zwak. Bij iedere stap die ik zette voelde ik pijn. Toch heb ik het overleefd.. De volgende ochtend heb ik een hele wijde jurk aangetrokken. Ik voelde me vies want ik lekte nog. In de loop van de dag was dat verminderd. In de avond heb ik gedoucht, de pleisters vervangen en de drukpak gewassen en laten drogen. Ik had zo'n spijt dat ik überhaupt ben begonnen aan deze behandeling. Het voelde alsof ik was aangereden door 10 vrachtwagens. Emotioneel deed het mij niet goed. Ik huilde om het geringste. Dit was de hele eerste week het geval. Mijn buik was blauw/verkleurd en zat vol met harde/pijnlijke plekken. Het was er niet mooier op geworden.

Na de tweede week ben ik begonnen met lymfeklierdrainage bij een fysiotherapeut. De plastische chirurg had mij dit niet aangeraden. Ik heb zelf gebeld met de kliniek (nadat ik verhalen heb gelezen), en toen pas gaven zij aan dat het kan helpen. In mijn verzekeringspakket heb ik heel wat behandelingen bij de fysio die vergoed worden, dus daar ben ik toen mee begonnen.

Ik zit nu in mijn vierde week.. Sinds de 2e week ben ik ook weer begonnen met trainen. Het voelt nu pas (4 weken later) goed om weer op niveau te trainen. Mijn buik is nog steeds dik en verkleurd. Mijn navel ziet er misvormd uit. Het ziet er wel beter uit dan voor de behandeling, maar nog is dit niet het resultaat waar ik op hoopte. Nu is het zo dat ik natuurlijk nog maar een maand geleden behandeld ben, en dat het resultaat pas na 6-12 maanden goed te zien is. Toch is dit geen simpele behandeling geweest. Emotioneel breekt het mij best op. Ik probeer mij zo min mogelijk bezig te houden met mijn buik. Ik kijk alleen 's ochtends en 's avonds 1 x en dat was het.

Nu struggle ik met het gezond eten. Ik moet nog zeker 8 kilo kwijt; het liefst 15. Het lijkt alsof ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik wist natuurlijk voor de behandeling wel dat ik niet binnen een maand al het leuke resultaat zou hebben waar ik op had gehoopt, maar ik hoop het nog steeds.

Ik heb best uitgebreid over mijn ervaring tot nu toe geschreven. Reden hiervoor is dat ik toch het complete plaatje wil delen met de dames hier. Het is echt geen behandeling die je eventjes tussendoor doet (wat ik wel dacht). Het is fysiek maar ook mentaal zwaar. De weken erop wil je resultaat zien maar je zit nog vol met vocht en dat is niet fijn.. Weet dus waar je aan begint.

Het zou fijn zijn als andere dames ook hun ervaringen kunnen delen.
Geen ervaring maar ik heb je verhaal met stijgende verbazing gelezen. Ik had geen idee dat zo'n behandeling zo verschrikkelijk pijnlijk is. Mijn hemel meid, wat doe je jezelf aan ?! Is het niet veel gemakkelijker om gewoon gezond en met mate te eten ? ( oprechte vraag ) Als je het lef en de motivatie hebt om zo'n marteling te ondergaan dan is je eet patroon aanpassen toch een fluitje van een cent ? Ik begrijp nooit zo goed hoe dat nu werkt. En nog een oprechte vraag : hoe groot is de kans dat deze ingreep over een paar jaar voor niets is geweest als je niet alsnog op je eten gaat letten ? Ik ken diverse dames die een maagoperatie hebben ondergaan ( ook al geen pretje ) en die na twee jaar weer gewoon de kroketten naar binnen stouwen en dus ook weer behoorlijk aankomen. Geldt dat ook voor de ingreep die jij hebt ondergaan ?
anoniem_178452 wijzigde dit bericht op 12-09-2017 23:04
17.02% gewijzigd
Wat een vreemd verhaal, op meerdere vlakken.
De keren dat ik een ingreep heb ondergaan, lieten ze mij echt niet zomaar vertrekken met de trein.
Alle reacties Link kopieren
Bij de topictitel dacht ik nog..dat is vast spam van een kliniek

Maar dat is het niet :-)



Kom op meid...zorg er in ieder geval voor dat heel deze ellende niet voor niets is en je er weer 10 kilo bij eet!!
Telkens maak je de gezonde keuze want dan denk je terug daaraan!
Ik vind het vooral heel verdrietig dat je dit zo alleen hebt gedaan. Meid wat zal jij je eenzaam gevoeld hebben in die trein.

Ik heb zelf helemaal geen ervaring hiermee of kennis er van. Maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen. Ik vind het knap dat je dit bent aan gegaan want dat doe je niet zomaar lijkt me. De hele struggle die er aan vooraf ging en die je nog te gaan hebt.. :hug:
Alle reacties Link kopieren
tarataz schreef:
12-09-2017 23:01
Geen ervaring maar ik heb je verhaal met stijgende verbazing gelezen. Ik had geen idee dat zo'n behandeling zo verschrikkelijk pijnlijk is. Mijn hemel meid, wat doe je jezelf aan ?! Is het niet veel gemakkelijker om gewoon gezond en met mate te eten ? ( oprechte vraag ) Als je het lef en de motivatie hebt om zo'n marteling te ondergaan dan is je eet patroon aanpassen toch een fluitje van een cent ? Ik begrijp nooit zo goed hoe dat nu werkt. En nog een oprechte vraag : hoe groot is de kans dat deze ingreep over een paar jaar voor niets is geweest als je niet alsnog op je eten gaat letten ? Ik ken diverse dames die een maagoperatie hebben ondergaan ( ook al geen pretje ) en die na twee jaar weer gewoon de kroketten naar binnen stouwen en dus ook weer behoorlijk aankomen. Geldt dat ook voor de ingreep die jij hebt ondergaan ?
Het is een jarenlange struggle geweest. Mijn buik kreeg ik niet weg door gezond te eten en te trainen. De rest van mijn lichaam wel, alleen mijn buik niet. Ik zie het ook bij mijn moeder en oma. Over het algemeen een goed lichaam, maar een duidelijke buik aanwezig. Nu is het niet zo geweest dat ik een kind heb gebaard o.i.d. Doordat ik dus dan lange tijd ging trainen en gezond eten en ik geen resultaat zag bij mijn buik, raakte ik ontzettend teleurgesteld en at ik weer teveel want tja, wat voor nut had het. Paar weken later begon ik weer met trainen en gezond eten. Dan zag ik maanden later nog geen verschil bij mijn buik en viel ik weer in mijn oude patroon.

Een maagoperatie is anders. Bij liposculpture halen ze vetcellen weg die niet terug zouden komen. (Zeggen ze). Ik kan wel dikker worden op andere plekken, maar niet meer bij mijn buik.
Alle reacties Link kopieren
zo'n drukpak moet je toch een paar dagen dragen?
raar verhaal...
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
12-09-2017 23:02
Wat een vreemd verhaal, op meerdere vlakken.
De keren dat ik een ingreep heb ondergaan, lieten ze mij echt niet zomaar vertrekken met de trein.
Op welke vlakken vind je het een vreemd verhaal? Ik heb namelijk niks anders beschreven dan mijn ervaring.

Verder heb ik zelf de verantwoordelijkheid genomen voor het zelf vertrekken met de trein. Het ging goed, ik zat nog onder de adrenaline en de reis was, afgezien van het lekken, geen enkel probleem.

Wat zijn jouw ervaringen met de ingrepen?
Alle reacties Link kopieren
Djeez, wat een verhaal! Klinkt heel heftig: alleen plaatselijke verdoving o_o en dan zo alleen. Ik heb een liposuctie om medische redenen ondergaan en herken je gevoel van overreden zijn door een lading vrachtwagens. Ik ben wekenlang bont en blauw geweest. Ik heb liposuctie gehad bij mijn buik, flanken en binnenkant bovenbenen. In totaal is er ongeveer 250cc weggezogen (ik ben superslank en heb een vetpercentage van ongeveer 19% dus weinig vet te vinden). Overigens heb ik gewoon een algehele narcose gehad en mocht ik absoluut niet met het OV naar huis. De pijn werd na een paar dagen echt minder en na een week durfde ik weer te fietsen en voorzichtig te bootcampen (dat laatste was achteraf echt geen goed idee). Pas na 2,5 maand kon ik weer zonder pijn achterover buigen. Springen is nu nog steeds soms pijnlijk (operatie was eind mei!). Mijn ervaring is dat het echt een aantal maanden duurt voordat je effect gaat zien door al dat vocht. Ik hoop van harte dat het resultaat fantastisch is en dat het je lukt om je eetpatroon echt te veranderen, want deze hel wil je niet nog een keer. :hug:
Alle reacties Link kopieren
absor schreef:
12-09-2017 23:40
Bij de topictitel dacht ik nog..dat is vast spam van een kliniek

Maar dat is het niet :-)



Kom op meid...zorg er in ieder geval voor dat heel deze ellende niet voor niets is en je er weer 10 kilo bij eet!!
Telkens maak je de gezonde keuze want dan denk je terug daaraan!
Erbij eten sowieso niet. Er moet nog meer af. Thanks!
Alle reacties Link kopieren
absor schreef:
12-09-2017 23:40
Bij de topictitel dacht ik nog..dat is vast spam van een kliniek

Maar dat is het niet :-)



Kom op meid...zorg er in ieder geval voor dat heel deze ellende niet voor niets is en je er weer 10 kilo bij eet!!
Telkens maak je de gezonde keuze want dan denk je terug daaraan!
Erbij eten sowieso niet. Er moet nog meer af. Thanks!
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
13-09-2017 00:14
zo'n drukpak moet je toch een paar dagen dragen?
raar verhaal...
Ik moest zes weken een corrigerend pak dragen (gewoon van de Hema overigens, ziekenhuis bood ze niet aan).
Alle reacties Link kopieren
feles schreef:
12-09-2017 23:53
Ik vind het vooral heel verdrietig dat je dit zo alleen hebt gedaan. Meid wat zal jij je eenzaam gevoeld hebben in die trein.

Ik heb zelf helemaal geen ervaring hiermee of kennis er van. Maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen. Ik vind het knap dat je dit bent aan gegaan want dat doe je niet zomaar lijkt me. De hele struggle die er aan vooraf ging en die je nog te gaan hebt.. :hug:
Thank you! Dit heb ik inderdaad niet zo maar gedaan. Hier is jaren pijn en depressie aan vooraf gegaan..

Hug back!
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
13-09-2017 00:14
zo'n drukpak moet je toch een paar dagen dragen?
raar verhaal...
Nee, een drukpak moet je weken dragen. Klinieken verschillen erover van mening. De kliniek waar ik ben behandeld heeft aangegeven 2 weken dag en nacht, slechts bij douchen/drogen van het pak uit en daarna 2 weken alleen 1 dagdeel, 12 uur. Er zijn andere klinieken die zes weken aanhouden.

Ik heb de pak zelf nog aan omdat het een soort stevigheid biedt.

Wat vind je raar aan het verhaal?
Alle reacties Link kopieren
Sculp schreef:
13-09-2017 00:12

Bij liposculpture halen ze vetcellen weg die niet terug zouden komen. (Zeggen ze). Ik kan wel dikker worden op andere plekken, maar niet meer bij mijn buik.
Volgens mij klopt dit maar gedeeltelijk. De weggezogen vetcellen komen niet terug, maar de achtergebleven vetcellen kunnen wel opnieuw gaan delen. Natuurlijk kom je dan overal aan en omdat je nu relatief weinig vetcellen in je buik hebt blijf je daar relatief makkelijk slank, maar het is dus niet gegarandeerd voor zover ik weet. Als ik naar mezelf kijk heb ik nu een iets dikkere buik dan voor m'n operatie. Door het niet kunnen sporten ben ik wat aangekomen en daarnaast zijn mijn buikspieren wat verslapt door dat pak waardoor ik ook dikker lijk. Inmiddels ben ik weer druk aan het trainen om m'n sixpack in wording terug te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
sophiax schreef:
13-09-2017 00:16
Djeez, wat een verhaal! Klinkt heel heftig: alleen plaatselijke verdoving o_o en dan zo alleen. Ik heb een liposuctie om medische redenen ondergaan en herken je gevoel van overreden zijn door een lading vrachtwagens. Ik ben wekenlang bont en blauw geweest. Ik heb liposuctie gehad bij mijn buik, flanken en binnenkant bovenbenen. In totaal is er ongeveer 250cc weggezogen (ik ben superslank en heb een vetpercentage van ongeveer 19% dus weinig vet te vinden). Overigens heb ik gewoon een algehele narcose gehad en mocht ik absoluut niet met het OV naar huis. De pijn werd na een paar dagen echt minder en na een week durfde ik weer te fietsen en voorzichtig te bootcampen (dat laatste was achteraf echt geen goed idee). Pas na 2,5 maand kon ik weer zonder pijn achterover buigen. Springen is nu nog steeds soms pijnlijk (operatie was eind mei!). Mijn ervaring is dat het echt een aantal maanden duurt voordat je effect gaat zien door al dat vocht. Ik hoop van harte dat het resultaat fantastisch is en dat het je lukt om je eetpatroon echt te veranderen, want deze hel wil je niet nog een keer. :hug:
Ja, het was ook heftig

Achteraf gezien niet één van mijn slimste beslissingen geweest. Wauw, mijn doel is ook een percentage van +/_ 20%.. Heb nog even te gaan.
Ik heb de chirurg verteld dat ik een gedeelte van de reis met OV zou doen. Dat vond hij niet slim en hij gaf zelf al aan dat het ontzettend genant zou zijn. Ik heb zelf niet gezegd dat ik de hele reis met OV alleen zou doen. Dan zou ik waarschijnlijk ook niet mogen, maar goed.. I did it, without telling the whole truth.. Ik heb mijn les wel geleerd wat dat betreft.

Nee, deze hel 1x en nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Sculp schreef:
13-09-2017 00:25
Wauw, mijn doel is ook een percentage van +/_ 20%.. Heb nog even te gaan.
Stap voor stap en blijf alsjeblieft realistisch. Voor de meeste vrouwen is een vetpercentage van 20% niet heel realistisch. Ik had dit al voor mijn liposuctie, maar ik heb mijn lichaamsbouw mee en sport heel veel. Bovendien heb ik nooit de neiging om emoties weg te eten, dus ongezond voedsel eet ik maar in zeer beperkte mate.

Jouw lichaam moet nu eerst herstellen van een zware ingreep (want dat is het echt!) en heeft gewoon voedingsstoffen nodig (en soms ook gewoon chocolade :proud: ). Geef jezelf de tijd en wees trots dat je dit toch maar allemaal zo doet (ik kon niet eens lopend het ziekenhuis uit na de operatie, laat staan met de trein naar huis). Probeer jezelf te accepteren en blij te zijn met een gezond lijf (dat is echt zoveel meer waard dan een platte buik, geloof mij). Gezonde voeding is hartstikke goed, maar gelukkig zijn met jezelf is minstens zo belangrijk.

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Sculp schreef:
13-09-2017 00:19
Nee, een drukpak moet je weken dragen. Klinieken verschillen erover van mening. De kliniek waar ik ben behandeld heeft aangegeven 2 weken dag en nacht, slechts bij douchen/drogen van het pak uit en daarna 2 weken alleen 1 dagdeel, 12 uur. Er zijn andere klinieken die zes weken aanhouden.

Ik heb de pak zelf nog aan omdat het een soort stevigheid biedt.

Wat vind je raar aan het verhaal?
Ik vond het raar omdat het leek alsof je dat drukpak maar 2 dagen had gedragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook zo een eenzaam verhaal :hug: .
Wil je even moed in praten. Ik heb echt heel lang geleden zo een behandeling gehad op mijn bovenbenen ( heupen). Ik was in eerst instantie niet blij met het resultaat. Mijn arts bleef maar zeggen dat ik het tijd moest geven ( hij had het zelfs over een jaar). Hij had gelijk. Ik ben nog steeds erg blij met het resultaat, ik ben daar nooit meer aangekomen en met sporten zelfs nog slanker geworden.
Hou vertrouwen, veel liefs
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
13-09-2017 00:48
Ik vond het raar omdat het leek alsof je dat drukpak maar 2 dagen had gedragen.

Nee joh haha.. ik had duidelijker moeten zijn. Ondanks dat de kliniek 4 weken had aangeraden ga ik voor 6 weken..
Alle reacties Link kopieren
sophiax schreef:
13-09-2017 00:39
Stap voor stap en blijf alsjeblieft realistisch. Voor de meeste vrouwen is een vetpercentage van 20% niet heel realistisch. Ik had dit al voor mijn liposuctie, maar ik heb mijn lichaamsbouw mee en sport heel veel. Bovendien heb ik nooit de neiging om emoties weg te eten, dus ongezond voedsel eet ik maar in zeer beperkte mate.

Jouw lichaam moet nu eerst herstellen van een zware ingreep (want dat is het echt!) en heeft gewoon voedingsstoffen nodig (en soms ook gewoon chocolade :proud: ). Geef jezelf de tijd en wees trots dat je dit toch maar allemaal zo doet (ik kon niet eens lopend het ziekenhuis uit na de operatie, laat staan met de trein naar huis). Probeer jezelf te accepteren en blij te zijn met een gezond lijf (dat is echt zoveel meer waard dan een platte buik, geloof mij). Gezonde voeding is hartstikke goed, maar gelukkig zijn met jezelf is minstens zo belangrijk.

:hug:
Thank you! Dat zijn erg motiverende woorden..

Ik heb vanochtend even gespiekt; in de ochtenden ziet het er altijd goed uit.. vanavond weer gaan trainen.

Ik moet inderdaad wel wat doen aan mijn voedingspatroon. De trainer helpt mij daarbij en ook een diëtiste. Hoop dat ik wel dicht bij de 20% kom. 25% is ook wel goed hoor haha..
Alle reacties Link kopieren
marretje23 schreef:
13-09-2017 07:23
Ik vind het ook zo een eenzaam verhaal :hug: .
Wil je even moed in praten. Ik heb echt heel lang geleden zo een behandeling gehad op mijn bovenbenen ( heupen). Ik was in eerst instantie niet blij met het resultaat. Mijn arts bleef maar zeggen dat ik het tijd moest geven ( hij had het zelfs over een jaar). Hij had gelijk. Ik ben nog steeds erg blij met het resultaat, ik ben daar nooit meer aangekomen en met sporten zelfs nog slanker geworden.
Hou vertrouwen, veel liefs
Had jij ook last van hobbels en bobbels in het begin?
Alle reacties Link kopieren
Sculp schreef:
13-09-2017 10:50
Had jij ook last van hobbels en bobbels in het begin?
Ja, en daar baalde ik heel erg van. Het is echter veel beter geworden ( duurde echt maanden) Nog steeds heb ik het wel wat, maar ik vind het zoveel mooier dan voordat ik het had laten doen. Ik durf nu strakke broeken te dragen zonder me te schamen.
Alle reacties Link kopieren
marretje23 schreef:
13-09-2017 14:20
Ja, en daar baalde ik heel erg van. Het is echter veel beter geworden ( duurde echt maanden) Nog steeds heb ik het wel wat, maar ik vind het zoveel mooier dan voordat ik het had laten doen. Ik durf nu strakke broeken te dragen zonder me te schamen.
Fijn om te horen dat je toch resultaat hebt behaald. Ik heb 1 grote bobbel in mijn onderbuik.. ik hoop dat die nog wegtrekt.
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast mij dat er niemand anders op de topic reageert.. Zijn er geen andere mensen die een liposculpture ervaring hebben?

- Vannacht is 1 van de nachten geweest dat ik heb geslapen zonder drukpak. Vind het eigenlijk niks. Ik heb het idee dat ik dan voller ben als ik wakker word. Natuurlijk is dat niet het geval, maar ik kies er (Gevoelsmatig) toch maar voor op de pak wat langer aan te houden. Ik had vernomen dat Hema ook goede broekjes/hemdjes heeft. Ik zal kijken of ik daar wat kan kopen. Door de lipo ben ik wel een paar duizend euro armer dus wachten tot pay-day :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven