Lijf & Lijn alle pijlers

Gastroplastie

23-09-2017 23:02 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met gastroplastie? Dat is een nieuwe techniek om de maag te verkleinen zonder te snijden'
Ze naaien uw maag een stuk toe met draad.
Je zou 20 kg vermageren op 1 jaar.
Mijn operatie staat al op het programma. Maar nu begin ik te twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom twijfel je? Ik heb hier geen ervaring mee, dus ik kan je verder geen advies geven. Maar hoe doen ze dat dan? Via je slokdarm? Of zeg ik nu iets heel doms?
20 kilo op een jaar is ook weinig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken deze nieuwe techniek niet, maar heb zelf 3 jaar terug een gastric bypass gehad.
Zeer effectief en de beste beslissing ooit.
Ben 60 kg in anderhalf jaar afgevallen en nu anderhalf jaar stabiel op een gezond gewicht. Nooit spijt van gehad.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
En de operatie viel enorm mee. Zou het zo weer doen.
Als dit lijkt op een maagband zou ik het niet doen, daar hoor ik zoveel nare ervaringen mee.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
emmylou schreef:
24-09-2017 00:03
En de operatie viel enorm mee. Zou het zo weer doen.
Als dit lijkt op een maagband zou ik het niet doen, daar hoor ik zoveel nare ervaringen mee.
Een beetje arts doet dat ook niet meer.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
http://www.obesitascentrum-zna.be/index ... troplastie

Klinkt veelbelovend
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Maagverkleining schijnt het meest effectieve vermageringsmiddel te zijn bij morbide obesitas.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ben bang van complicaties.
Dat is een operatie voor mensen met een BMI van 30 tot 35
Ben er nog niet aan uit.
Operatie is in Antwerpen
Alle reacties Link kopieren