Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring met Low Calorie Meal Women van B&F?

25-09-2017 07:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Vanochtend stond ik op de weegschaal en ik tikte een getal aan dat ik nooit meer wilde zien! Ik wil een kick start maken door 2 maaltijden te vervangen door shakes. Via de consumentenbond kwam ik uit bij de Low Calorie Meal Women van Body & Fit. Ik heb zelf geen ervaring met deze webshop en lees de reviews alleen maar hoe de shakes smaken, niet of ze daadwerkelijk werken.

Heeft iemand hier ervaring met deze shakes? Overigens weet ik dat het niet de beste manier van afvallen is, maar wil even een kick start maken. Heb het tot aan de kerst ontzettend druk dus dit is even een luie optie om toch wat kilo's kwijt te raken. Daarna zal ik mij meer gaan verdiepen in macro's en op een gezondere manier afvallen.
Alle reacties Link kopieren
Of je eet gewoon wat minder en gezonder, stukken beter voor je lijf
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Als je nou eerst eens alleen 3 goeie maaltijden eet op een dag en geen tussendoortjes meer?
Inderdaad. Begin niet aan shakes. Het is bewezen dat je daar op ten duur weer veel van aan komt.
Ga je een gezond voedings patroon aan leren. Eventueel met een diëtiste.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil iemand met weinig discipline wat betreft eten aan shakes beginnen?
Eet gezond, d.w.z. onbewerkt en gevarieerd. Er zijn ontelbare lekkere gezonde recepten te vinden.

En ontzettend druk? Dat geldt voor de meeste mensen wel denk ik.
Koop een zakje gemengde sla, kook 30 gram quinoa en gooi dit samen met een scheutje olijfolie. En hup, de perfecte lekkere lunch op geen tijd. Wat olijven of noten erbij kost ook geen moeite.
Eigenlijk zijn er geen excuses te bedenken om naar ongezond te grijpen...
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wat de mensen hierboven ook zeggen. Geen shakes. Je kan ze wel gebruiken als extra aanvulling wanneer je veel sport of krachttraining gaat doen, maar niet als vervanging van maaltijden. Je kunt beter een leefstijl ontwikkelen wat voor altijd vol te houden is!
Alle reacties Link kopieren
Of het wel of niet werkt ligt niet aan de shake maar aan je kcal per dag wat je binnenkrijgt
Je kan wel shakes pakken en daarbij alsnog teveel eten dan val je niks af,pak je alleen shakes dan val je af.
Het gaat om het totale plaatje en niet omdat de shake zo goed werkt.


Onder je onderhoud eten dan val je af. jezelf een levenstijl aanwennen wat je je hele leven vol kan houden.
Een shake ben je zo zat.
Alle reacties Link kopieren
Low calorie werkt averechts en daar zijn genoeg publicaties over te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het prima te drinken, vooral cappuccino en vanillesmaak. Ik neem het regelmatig als ontbijt en meng het dan met melk, met water is niet te doen. Twee maaltijden vervangen zou ik niet doen, dat hou je echt niet vol.
Ben je begonnen? Hoe is het bevallen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven