Lijf & Lijn alle pijlers

Gezond afvallen deel 2

02-10-2017 20:16 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals afgesproken een vers topic zodat de tabel weer bijgehouden kan worden :)

In dit topic helpen we elkaar om van die vervelende extra kilo's af te komen. Gezellig met elkaar kletsen, tips geven en advies vragen, elkaar motiveren en af en toe ook gewoon lekker klagen, het mag hier allemaal! Wel vallen we op een gezonde manier af, geen crashdiëten, maar we veranderen onze levensstijl.

Op maandag wegen we, geef dan je nieuwe gewicht dikgedrukt door, dan wordt het aangepast in de tabel.

Heel veel succes allemaal!

NaamLengteStartdatumStartVorigVorigHuidigStreefTotaal
Thankyouforthedays1.7712-04-201771,56564,865,560-6
Treurniet121.6715-07-201763,256,7------56-6,5
Lievezuster1.7014-08-201775,069,368,969,265-5,8
Misslotus171.7921-08-201773,269,769,5---69-3,7
Spiritinthesky1.8028-08-201782,682,3------75-0,3
Afya1.7828-08-201792,189,5------78-2,6
Bam_19841.6929-08-201792,988,584,88075-12,9
Creatief19891.7604-09-201780,973,171,770,669-10,3
Kyreza1.7011-09-201759,759,1------??-0,6
s1981????-09-201792,592------??-0,5
Pinktowel1.72??-09-20177271,4------65-0,6
Aardbei-banaan1.6310-10-201773,572,472,1---62-1,4
Mikka1.6916-10-201796?9594,5-------1,5
Tiramisuusje1.6615-10-2017656462---55-3
bam_1984 wijzigde dit bericht op 02-03-2018 09:21
38.34% gewijzigd
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Jee! Dankjewel Bam!
Super, bam! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mij onbekende namen eruit gehaald, mocht dat een vergissing zijn dan hoor ik dat graag en zet ik je er weer in! No problem!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Creatief, pure jaloezie hoor maar weet je zeker dat je op een gezonde manier aan het lijnen bent? Je gaat zo hard O_O
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Bam toppertje!!

Hier vanavond voor het eerst na de bevalling weer hardgelopen ging super goed 8.8 km.. *trots*
Alle reacties Link kopieren
Zo zeg, hou eens op! Hoe doe je dat? Ik word al moe als ik het lees hahaha. Super goed bezig!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Woooow lievezuster, 8,8 km?? en dat na ongeveer een jaar niet hardlopen? Ben jij Dafne Schippers ofzo?
Alle reacties Link kopieren
:lol:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Haha, soort van..

Voor de zwangerschap liep ik nog een hele marathon. Dus had een top conditie en er is nog wel wat van mijn basisconditie over.
Je mag mij uit de tabel halen, want ik merk dat ik niks te melden heb in dit topic. En verder gaat het op het moment ook niet zo lekker met mijn gewicht, ik probeer het later als ik wat meer kracht heb nog eens. Voor nu is het voor mij vooral veel bewegen en gezond eten.
Succes jullie allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Zo dat heb je snel gedaan!

Ff reactie op Bam.. ik ben zeker op een gezonde manier aan het lijnen. Eet zelfs best veel nog😉 moet ook wel omdat ik nog borstvoeding geef. Ben eigenlijk hoofdzakelijk gestopt met snoepen en neem geen (af en toe) koek meer bij de koffie of thee. Hiervoor in de plaats neem ik dan fruit. Denk dat het juist door de bv zo hard gaat. Maar krijg zeker genoeg binnen😊
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en ik sport 3 keer in de week, voorheen maar 1 keer. Dus werkt een beetje dubbel bij mij denk ik.
Top, bedankt voor het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic , super!! :)
Alle reacties Link kopieren
Super goed bezig creatief!! Ik zei al, pure jaloezie hoor hahaha. Ga zo door!

Graag gedaan!

Jammer, paarsmetroze! Succes ermee!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Haha vat het ook niet verkeerd op hoor. Het gaat ook best hard daar ben ik het mee eens. Maar ik ben normaal iemand die heel erg snaait. Hou van zoet, maar ben nu super gemotiveerd dus hoop dat ik dit nog even vast kan houden. Maar volgende week zaterdag gaan we een week op vakantie. Hoop dat me dat ook een beetje goed afgaat🙈
Alle reacties Link kopieren
Goed hoor, Lievezuster, en wat fijn dat je weer aan de slag kan! Als je zo'n hardloopliefhebster bent was het zeker wel lastig om voor jou doen zo 'stil' te zitten?

Creatief: Ja ik kijk net even in de tabel, en het vliegt er wel af bij jou he! Je hoort wel vaker dat bv daarbij kan helpen. En niet meer snoepen is best moeilijk als je dat op bepaalde momenten zo gewend bent. Hartstikke goed bezig! Hou die motivatie vast :)

Paarsmetroze: Jammer, succes!

Oeioeioei, wat ben ik dit weekend slecht geweest: Oktoberfest (VEEL bier), taartjes, onbeperkt tapas, popcorn bij de film, etc..echt megaveel. En gisteren was ik zo moe van het weekend dat ik de energie niet had om te koken, dus ook nog patat gehaald...heb gelukkig wel genoten van het weekend, maar nu ook wel extra gemotiveerd om te knallen deze week. Vanavond hard sporten! Ik ga vrijdag ook voor het eerst meedoen met watergym, daar ben ik ook heel benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic, nieuwe motivatie! :proud:
Deze week is het een stuk rustiger voor mij op het werk. Dus sporten, bewegen, huishouden, koken daar ik eindelijk weer tijd voor! :)
En morgen ben ik vrij en het is dierendag dus moet ik van mezelf een flink stuk lopen met de hond. :puppy:

Lievezuster 8,8 km knap.. Ik hou bij de 4 km echt wel op.
Binnenkort ga ik me inschrijven voor 4 mijl. Hopelijk vind ik dan de motivatie om verder te gaan lopen en vaker.

thankyouforthedays zulke weekenden heb ik laatste tijd ook veel te veel. Af en toe is niet erg, maar zo vaak..
Super goed dat je zo gemotiveerd bent om te sporten, ben ik jaloers op. :P
Gevonden!

Super dat je de tabel bij wil houden Bam, thanks!

Thankyouforthedays, heel herkenbaar haha! Dan is op maandag de draad weer oppakken zo lastig he? Merk wel dat ik er steeds beter in wordt. Voorheen vond ik de week altijd 'verpest' als ik op maandag gesnoept had, dus kon ik dat net zo goed de rest van de week doen :p Nu gaat dan de knop gewoon op dinsdag om, dus da's wel een verbetering :)

Heerlijk Julia, eindelijk wat meer tijd! Geniet ervan!

Lievezuster super goed zeg! Fijn dat die basisconditie is gebleven, heb je lang doorgesport tijdens je zwangerschap ook? Ik ben daar echt jaloers op, ik vind hardlopen heel fijn, maar ben er gewoon niet voor gemaakt geloof ik haha. 5km is tot nu toe wel echt de max. Nu moet ik ook wel bekennen dat ik niet vaak genoeg ga.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ik vandaag wel erg zwak ben hoor. (Moet ongesteld worden) Eet het liefst een reep chocola nu🙈 maar heb het bij een eierkoek gehouden. Hopelijk houdt ik het vol.
Hardlopen houdt ik niet van. Knap dat je dat wel kan! Ik hou het bij fitness (cardio en kracht) soms steps of pump. En elke week lesje BBB.
Alle reacties Link kopieren
Thnxyouforthedays: ai ai ai je hebt wel heel erg van het weekend genoten;)
Nu weer er vol tegenaan!
Antwoord op je vraag: was zeer moeilijk om stil te zitten heb daarom heel veel gewandelt in mijn voor de bevalling, en erna weinig tijd voor mijn eigeb herstel liep al snel veel de lange ziekenhuisgangen door.

Creatief: hoe oud is jou kindje?
Goed van je dat je een eierkoek heb genomen ipv chocolade volhouden!!

Julia: goed dat je je hebt ingeschreven voor de 4 engelse mijl! Hopelijk helpt dit je motivatie wat op weg! En ga je steeds verder lopen.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het ook even wat minder. Nasleep van het heftige weekend denk ik, ik moet even op krachten komen :biggrin:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Haha ja vond het ook best knap. Zit nu aan de snoepkomkommer dus tot nu toe gaat het goed.👍 Ik heb 2 zoontjes. 1 zoontje van 2 jaar en 7 maand en 1 zoontje van 8 en halve maand. 😊
lieve zuster heb jij een heftige bevalling gehad? Omdat je veel in het ziekenhuis was.
Alle reacties Link kopieren
Bam: heftig weekend ja? Kom maar snel op krachten en weer door!

Creatief: met mijn kindje ging het niet goed, had geen goede start. Maar gaat nu weer goed! Heftige tijd gehad.

Leuk 2 zoons! Wat een rijkdom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven