Lijf & Lijn alle pijlers

Bil vergroting implantaat

13-10-2017 07:56 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben op zoek naar serieuze tips voor een bil vergroting met implantaten. Geen lipofilling/Brazilian lift.
Dit omdat ik ruim 70 kilo ben afgevallen en mijn billen van mooi vol naar extreem plat zijn gegaan.
Ik hoef geen Kim K. kont oid maar ik wil gewoon mijn 'oude' billen terug.
Ik ben al bij Bergkam geweest voor een borstvergroting (zelfde verhaal) maar zij doen helaas geen billen en ik wil het wel goed laten doen.
Geld is niet zo'n probleem, heb gespaard, maar wel graag in Nederland.
Heb al veel gegoogeld maar kom er toch niet helemaal uit.
Meningen dat ik beter aan mijn zelfbeeld kan werken mogen, maar daar ga ik verder niet op in.
Ik ben gelukkig, maar ik zou gelukkiger zijn als ik weer ronde volle billen heb, want nu ben ik slank en nog steeds onzeker.
Heb er goed en lang over nagedacht en dit is wat ik wil, nu alleen een goede kliniek vinden.
Alvast bedankt voor tips en ervaring .
Alle reacties Link kopieren
Is jouw gewenste resultaat niet haalbaar met intensief sporten onder begeleiding?
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas. Ben nu 3 haar verder en mijn buik en bovenarmen zijn best strak maar mijn billen blijven slap en plat.
Doe je wel de juiste oefeningen? Volgens mij zijn bilspieren goed te trainen.
Kan de kliniek waar je voor je borsten heen gaat niemand aanraden? Als zij het niet doen is het geen concurrentie voor ze en zij weten vast wie goed is in die operaties!
Alle reacties Link kopieren
Google is your best friend. Als ik op 'bilvergroting' en 'implantaat' zoek krijg ik als resultaat een hele reeks Nederlandse klinieken die deze operatie uitvoeren.
Knap hoor, zoveel afvallen. Ik ben niet zo voor bil implantaten, maar ik geloof ook dat sommige dingen slechts beperkt zijn op te lossen met sport.

Sport en een bil lift zou misschien wel kunnen. Daar kan een chirurg ook helpen adviseren.

Succes, nogmaals waanzinnig zoveel kilo.
En na die biloperatie zal je nog steeds onzeker zijn of je vindt wel weer een nieuw onderdeel op je lichaam dat je kunt verbouwen.
Je zal ook iets aan de psyche moeten doen, anders blijf je met dit probleem lopen.
sinnombre schreef:
13-10-2017 09:30
En na die biloperatie zal je nog steeds onzeker zijn of je vindt wel weer een nieuw onderdeel op je lichaam dat je kunt verbouwen.
Je zal ook iets aan de psyche moeten doen, anders blijf je met dit probleem lopen.
Niet per definitie hoor. Soms zijn dit soort onzekerheden gewoon zo makkelijk op te lossen. Niet iedereen die iets wil versleutelen aan haar lichaam is een psychisch zwakker.
sandra1905 schreef:
13-10-2017 08:21
Doe je wel de juiste oefeningen? Volgens mij zijn bilspieren goed te trainen.

We weten natuurlijk niet heoveel van het afgevallen vet op de billen zat. Lijkt me niet dat je dit allemaal met bilspieren weer terug op kunt vullen, toch? Al zijn ze inderdaad goed te trainen, maar zonder een beetje bilvet lijkt me dat je dan toch wel een stuk opvulling mist.
Overigens vind ik de voor en na foto's wel apart.Bij sommige zie ik weinig verschil en bij de meeste vraag ik me eigenlijk af waarom ze in godsnaam voor zo'n operatie hebben gekozen.

https://www.parkmedischcentrum.nl/plast ... ergroting/
Bumba1985 schreef:
13-10-2017 10:09
Overigens vind ik de voor en na foto's wel apart.Bij sommige zie ik weinig verschil en bij de meeste vraag ik me eigenlijk af waarom ze in godsnaam voor zo'n operatie hebben gekozen.

https://www.parkmedischcentrum.nl/plast ... ergroting/


Ik zie bij de meeste foto's geen groot verschil tussen voor en na.
Voor zo'n gering effect zou ik al de moeite, pijn en geld niet over hebben.
TO zijn er geen corrigerende broekjes met opvulling verkrijgbaar?
Alle reacties Link kopieren
rechthoek schreef:
13-10-2017 09:29
Knap hoor, zoveel afvallen. Ik ben niet zo voor bil implantaten, maar ik geloof ook dat sommige dingen slechts beperkt zijn op te lossen met sport.

Sport en een bil lift zou misschien wel kunnen. Daar kan een chirurg ook helpen adviseren.

Succes, nogmaals waanzinnig zoveel kilo.
De bil lift is ook waar ik aan dacht. Bilimplantaten kunnen er ook heel onnatuurlijk uit zien en dat wil je denk ik ook niet. Ik zou gewoon eens langsgaan bij de arts en de mogelijkheden bespreken. Knap van je dat je zo veel bent afgevallen!
Alle reacties Link kopieren
Bumba1985 schreef:
13-10-2017 10:09
Overigens vind ik de voor en na foto's wel apart.Bij sommige zie ik weinig verschil en bij de meeste vraag ik me eigenlijk af waarom ze in godsnaam voor zo'n operatie hebben gekozen.

https://www.parkmedischcentrum.nl/plast ... ergroting/
Precies dit. De enige van de foto's waarvan ik het begrijp is de dame die echt vel over heeft en op de 'voor-foto' echt hangende rimpels heeft. Bij de anderen zie ik prima billen en naderhand zie ik ook prima billen.
Dat zegt voor mij overigens niks over of TO deze operatie moet doen, want dat is volledig haar eigen keuze.
Verder heb ik geen nuttige bijdrage aan dit topic, voor wat betreft goede klinieken
Ik denk ook aan een billift. Je billen lijken platter als ze hangen. Als alles weer "op de juist plaats zit" zal er daar ook weer een ronding ontstaan. Mocht dat niet zo zijn dan kun je eerst proberen je bilspieren te ontwikkelen en mocht dat niet voldoende zijn dan kun je altijd nog aan een vergroting beginnen.
sinnombre schreef:
13-10-2017 09:30
En na die biloperatie zal je nog steeds onzeker zijn of je vindt wel weer een nieuw onderdeel op je lichaam dat je kunt verbouwen.
Je zal ook iets aan de psyche moeten doen, anders blijf je met dit probleem lopen.
Vind ik onzin. Ik heb me jaren geergerd aan mn hangende oogleden. Nu heb ik een ooglidcorrectie gehad en ik ben er echt blij mee. En verder heb ik echt geen zin om nog meer te laten doen hoor.
Als je tevreden was over Bergkam waarom bel je hun dan niet voor advies? En heb je het met je huisarts besproken? Die kan je wellicht doorverwijzen naar een kliniek die medisch goed bekend staat.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je? Buiten he afvallen kan ook leeftijd mee spelen. Ik loop tegen de 50 en merk dat mijn buik steeds dikker wordt en mijn billen steeds platter. Ik wil wat kilo's kwijt vanwege die buik, maar het gaat van mijn billen af. Irritant is dat, ik kan me dus wel iets bij je wens voorstellen, hoewel ik niet denk dat ik het zelf zou doen. Ik ben nogal een schijterd. Heb paar jaar geleden mijn oogleden laten doen, vond ik al doodeng (vantevoren, viel achteraf onwijs mee), denk dat ik het daar maar bij houd. Als ik naar de link kijk die iemand hierboven plaatste vind ik het verschil inderdaad in de meeste gevallen niet zo wereldschokkend. Meestal ben je zelf ook de enige die het ziet. Die oogleden van mij zijn ook niemand opgevallen, terwijl ik het idee had dat ik de hele dag met dichte ogen liep.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties.
Bergman heeft geen advies in deze.
Helaas heb ik echt geen bil meer over, een lift gaat niet het gewenste effect geven.
Ik denk wel dat ik de juiste oefeningen doe maar er is gewoon niks qua vet meer over en wel huid.
Bedankt voor de complimentjes. Ik ben er zelf ook heel blij mee en een heel ander persoon.
Op Google kwam ik ook een hele hoop klinieken tegen maar ook iets teveel slechte recensies waardoor ik dit goed wil uitzoeken.
Sommige foto's geven echt een vertekend beeld ja, of je ziet haast geen verschil, of het is te overdreven.
Ik ga rustig verder kijken en mocht ik iets vinden eerst goed uitzoeken op gesprek.
Overigens ben ik na deze operatie klaar en 99% zeker gelukkig, dit is voor mij echt de laatste stap, de kers op de taart (caloriearme uiteraard).
Ik denk dat je sowieso een lift moet hebben voor een eventuele vergroting. Je ziet dat ook bij vrouwen bij wie de borsten heel erg hangen. Is er niet een deel van je lichaam waar je juist wel extra vet hebt? Dat kan al snel gebruikt worden voor een vergroting. Raadpleeg eens Clinique dokter Don. Ik meen dat een vergroting met prothesen daar ook mogelijk is, maar zeker weet ik het niet. Ik ken wel iemand die heel tevreden is met het resultaat van een Brazilian buttlift.
https://www.youtube.com/watch?v=zikuq7L84-g
Alle reacties Link kopieren
Die Brazilian lift leek mij ook mooi en minder ingrijpend maar met een BMI van nog net geen 19 heb ik daar niet genoeg vet voor.
Zal clinique eens opzoeken, die kende ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Niemand nog verdere tips of ervaringen?
Druppendekeukenkraan schreef:
15-10-2017 07:38
Niemand nog verdere tips of ervaringen?



Nee, ik denk dat er gewoon weinig mensen zijn die hun billen durven te laten vergroten met prothesen. Ik heb zelf wel ervaring met een borstvergroting, maar dat is helemaal misgegaan.
Diana Gabriels doet ook bilvergrotingen (de dokters in haar kliniek dan), ik herinner me een filmpje van Melisa (van Andy) die daar haar billen liet vergroten. Ik ga even voor je zoeken.

Dit is 'm:

https://www.youtube.com/watch?v=xL97DYbjkxk
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel francieneke. Nee ik lees er ook relatief weinig over en ook de recensies baren me soms wat zorgen.
Daarom ga ik ook goed de tijd nemen alles uit te zoeken, ik heb geen haast en veiligheid staat echt op nr 1.
Wat is er misgegaan met je borstvergroting als ik vragen mag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven