Lijf & Lijn alle pijlers

Ongelijke borsten ?

13-10-2017 23:37 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, even een stom vraag misschien maar voor mij kan het gerustellend zijn.
Ik heb op een latere leeftijd interesse gekregen in jongens, waardoor ik op latere leeftijd relaties had.... met mn borsten was niks mis, tot nu.
Ik heb recent terug een vriend die graag eens aan mn borsten zit (kussen, zuigen, kleine beetjes). Vorige week was em toch een tijdje aan mn linkerborst (vooral tepel) bezig maar er viel me nog niks op. Vandaag deed hij het weer aan mn linkertepel, en ik keek juist in de spiegel en je ziet echt dat mn tepels ongelijk zijn en dat mijn linker tepel minder groot is dan het rechter... heeft dat iets met elkaar te maken ? Want ik voel het nog beetje aan mn tepel... hij is echt de eerste die vaak met mn borsten/tepels bezig is allee meer dan alleen vasthouden en kussen....
Sorry, klinkt misschien dom maar toch bedankt voor diegenen die de moeite nemen om hierop te antwoorden.

Groetjes!
anoniem_356591 wijzigde dit bericht op 13-10-2017 23:40
6.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft hem kapot gemaakt :nooo:
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn nooit helemaal gelijk. Voelen ze allebei 'normaal' aan je borsten?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Google maar eens. Ze zijn bijna nooit helemaal gelijk. Soms scheelt het wel een hele cupmaat. Heel normaal.

En zijn er echt jongeren van nu die dat niet weten? En echt denken dat door wat gefriemel een borst ineens kan krimpen ofzo? :-o
Hm wat gek, je zou toch verwachten dat je línkertepel juist groter is dan de rechter als hij er steeds aan zuigt/trekt?
;)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het nooit helemaal gelijk kan zijn maar dat viel me nooit echt op... tot nu dan. Nu viel het ineens keihard op 😅
Toch bedankt voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is de ene tepel stijver dan de andere?

Er zijn zat mensen bij wie hun tepels niet allebei even stijf (kunnen) worden. Ik heb dat bijvoorbeeld soms, en ik weet dat andere vrouwen in mijn familie dat ook hebben. Mijn tante was hiervoor namelijk naar de dokter gegaan omdat ervoor gewaarschuwd wordt ivm borstkanker, maar er was niks aan de hand. Het kan zijn dat jou nooit is opgevallen dat je tepels hierin een beetje verschillend zijn, TO. Het is trouwens alleen een indicatie voor borstkanker als je dit eerder nooit had en nu opeens wel, dus ik hoop niet dat mijn post je bang maakt want dat is niet nodig.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel
Mijn tepels zijn ook niet precies hetzelfde..
Alle reacties Link kopieren
Als je je zorgen maakt, als het pijn doet of anders aanvoelt dan normaal, dan zou je even bij de huisarts moeten navragen voor de zekerheid.
Dat je dat een dag later nog steeds voelt..Wellicht moet hij wat minder hard bijten en zuigen.
Alle reacties Link kopieren
I know, van ongelijke tepels maar mn borst zelf lijkt niet meer zo rond (ziet er beetje platter uit) als mn rechter, dus vond het effe freaky 😅
Nouja, bedankt toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven