Lijf & Lijn alle pijlers

Annayake

30-12-2006 13:59 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik las hier ergens op het forum een enthousiast verhaal over de producten van Annayake. Aangezien ze bij Douglas adviseerden (i.v.m. de tegenstrijdige werking met andere cosmeticamerken) om de reiniging en de verzorging gelijk samen te gaan gebruiken, ben ik benieuwd naar julie ervaringen. Gebruiken jullie alles of slechts bepaalde producten en hoe vind je dat?

Dank voor jullie hulp!



groetjes Mimi
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer 2 jaar lang annayake gebruikt en werd er inneens allergisch voor. Dikke ogen, ik leek Rocky wel. Dus ik ben overgestapt op Vichy en dat bevalt me minstens zo goed. Daarbij is Vichy veel vriendelijker geprijsd. Dus in eerste instantie was ik erg enthousiast over annayake maar het is me vies tegengevallen. Kan ook melden dat ik nog nooit ergens allergisch voor geweest ben, dit was de eerste keer dat ik ergens uitslag van kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer meiden met ervaringen met Annayake?

groetjes MiImi
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annah,



dank voor je uitvoerige reactie! Welke verzorging van Chanel gebruik je nu dan (en als ik het mag vragen: hoe oud ben je?)?

En welke reiniging van Annayake? Het werd me niet helemaal duidelijk in de winkel of je nu 1 of 2 reinigingsproducten moet gebruiken...



dank je!

groetjes Mimi
Alle reacties Link kopieren
Hoi mimi7,

Ik heb ook Annayake gebruikt,ben ik nu nog steeds mee bezig,en ik vind het een heerlijke creme,het is heel vocht inbrengend  en je krijg er een superzacht huidje van,meestal begint in februarie de aktie van Douglas dan krijg je 15% korting en een leuke tas met producten van Annayake kado,ik ben er zeer tevreden  ook de roze scrub is geweldig!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bibi2,



welke producten gebruik je allemaal van Annayake? En de scrub, is die met of zonder korrel?

dank je voor je reactie!

groetjes

Mimi
Alle reacties Link kopieren
Hoi mimi7,



Momenteel gebruik ik de roze voorbereiding,die is voor de normale huid en ik heb ook de emulsie,daarover gebruik ik creme equilibrante peaux normales spf 8,en voor de nacht heb ik Ultratime Double creme anti temps,ook heb ik creme premiere anti temps enrichie gebruikt,je hebt ook nog de hele dure lijn extreme maar daar heb ik alleen proefjes van gehad,als masker heb ik de mass mask. In de scrub zit een heel fijn korreltje.Ik heb misschien nog een leuke tip voor je: op de duitse site van douglas,www.douglas.de  heb je in de rechterbovenhoek een logo met daarop douglas tv,als je die aanklikt kom je op allerlei filmpjes terecht,er staat 2X een filmpje van Annayake op 1 filmpje mer de basis producten en 1 filmpje met de extreme lijn en dat is wel leuk om te kijken,ook kun je bij de pflege kijken en dan annayake drukken en dan zie je alle producten inclusief wat de producten kosten,de prijzen zijn vergelijkbaar met de nederlandse prijzen,het is echt de moeite van het bekijken waard,in de filmpjes vertellen ze ook hoe je de producten moet gebruiken enzo.Laat het me weten wat je ervan vond,vind ik leuk om te horen!! Mimi,ik hoop dat je eruit komt,en dat je kunt wachten tot februari als de mooie aktie weer van start gaat.

groetjes van Bibi
Alle reacties Link kopieren
Beste Bibi2,



dank voor je antwoord! Het is me nog niet gelukt om op de Duitse site van Douglas te komen. Ik begrijp niet hoe dat kan... Maar als ik er geweest ben, dan laat ik zeker horen hoe ik het vond. Ook goede tip van je om tot februari te wachten!

Je schreef niets over de reiniging van Annayake; gebruik je die niet?

Nogmaals bedankt en ik houd je op de hoogte!

Mimi
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mimi,

Je moet op google gewoon douglas intoetsen en dan is de eerste van de nederlandse Douglas en de tweede is de duitse Douglas als je die aanklikt dan wijst het zich vanzelf.De reiniging en oogcreme zijn inderdaad niet van Annayake,de reiniging die ik gebruik is van Kanebo en de oogcreme is momenteel van La Prairie,maar die oogcremes daar doe je altijd zo lang mee,dat wanneer mijn dag en nachtcremes op zijn ik nog altijd de oogcreme van het andere merk over heb,ik ben helaas niet zo merken trouw,ik probeer altijd heel veel uit,en soms word ik gek van mezelf,want ik heb nooit een complete lijn in mijn badkamer staan,en dat vind ik nou juist zo fijn,dus ik moet de knoop nu gaan doorhakken over wat ik wil gaan gebruiken en dan heb ik altijd een lijn compleet,ik hoop dat ik eruit kom.

groetjes bibi
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bibi2,

er was laatst zeker iets mis met mijn server, nu kon ik zonder problemen op douglas.be. Inderdaad verhelderende filmpjes, ik snap het nu beter: lijkt erg veel op Kanebo. Ook makkelijk dat je meteen de prijzen ziet, ook erg duur omdat je 2x reiniging en 2x verzorging hebt...

Maar ik begrijp van jou dat het het geld waard is?!

Nogmaals bedankt voor de info en ik houd je op de hoogte; ik denk dat ik binnenkort eens proefjes ga vragen bij Douglas (dat kan toch, of hoe doe jij dat?).

groetjes Mimi
Alle reacties Link kopieren
Hoi mimi,

Proefjes kun je inderdaad bij Douglas krijgen,ze geven het heel graag omdat Douglas de enige winkel is die Annayake verkoopt,dus dan weten ze zeker dat ze jou als klant hebben,waar ik woon kan ik een heleboel proefjes krijgen en ook hebben ze nu een boekje die je zo kunt vragen en daar staan allerlei dingen in en ook de produkten,of de creme het geld waar is,is niet aan mij,ik ben er zelf tevreden over omdat ik er goed op reageer en de creme neutraal ruikt enzo,maar dat is voor iedereen anders,ik zal zeggen haal die proefjes en kijk wat het voor jouw huid doet,en dan hoor ik het graag wat je ervan vind!

Groetjes van Bibi
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annah,

dankjewel dat me je 'gezocht en gevonden' hebt op het forum en de moeite hebt genomen antwoord te geven! Super! Zijn jouw dag- en nachtcreme dan age delay of ook rectifiance (als ik het goed schrijf)?

Ik zelf ben nog net geen 30 dus is jouw verzorging misschien nog 'te veel' voor mijn huid.

Grappig dat je trouwens Annayake reiniging gebruikt!

Zoals je leest ben ik nog enorm aan het twijfelen over wat aan te schaffen...

Ik houd je op de hoogte en nogmaals bedankt!

groetjes Mimi
Alle reacties Link kopieren
=
Alle reacties Link kopieren
Hoi mimi7,



Het is zo ver 19 februari begint de verkoop van Annayake met 15% korting en een leuk tasje met 4 producten kado,ik weet niet of je ondertussen al wat anders hebt gekocht,maar ik wilde het toch graag even aan je laten weten,dus bij deze.



groetjes van Bibi
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,

dat een creme opeens niks meer voor je doet kan komen door gewenning van de huid! Er zijn mensen die beter reageren op elke keer dezelfde creme maar ook mensen waar de huid juist afwisseling prettig vindt! Ik heb een aantal basis verzorgingsproducten die ik afwissel met elkaar, net wat mijn huid nodig heeft en hoe mijn huid voelt (droog of vettig bijv). Op die manier krijg je geen gewenning en blijf je de huid activeren.



Wat allergische reacties betreft, je kan van de een op de andere dag ineens allergisch ergens voor worden. Heel raar maar het is toch echt zo.
Alle reacties Link kopieren
Hoi happys,



Jij bent toch degene die een voorkeur heeft voor natuurlijke producten,wat gebruik jij dan als afwisseling voor de huid? verschillende soorten cremes,bedoel je dan van 1 bepaald merk alleen de ene keer voor de vette dan weer voor de droge ofzo,of bedoel je echt veranderen van merk? Je gebruikt ook regelmatig olie enzo,vind je dat meer voor je huid doen dan creme,of merk je weinig verschil? Welk merk is jouw all time favorite?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje de dagcreme voor gemengde huid en een reinigingsproduct van Annayake gebruikt, op advies van medewerkster van de Douglas. Ik was er echter niet tevreden over. Mijn huid is zowel vet als op sommige plaatsen droog en ik heb vaak last van puistjes. De producten van Annayake hadden alleen niet het gewenste effect. Mijn huid reageerde er niet goed op.
Alle reacties Link kopieren
Het valt wel op dat Douglas heel vaak mensen adviseert om Annayake te gebruiken,wist je al dat Annayake hun eigen merk is?? Vandaar natuurlijk,ze zullen er wel het meeste op verdienen en ze weten zeker dat je de producten bij hun koopt omdat je nergens anders terecht kan,ze hebben dat ook bij mij gedaan,je kan er ook veel proefjes van krijgen,terwijl ze bij andere merken nog weleens moeilijk doen! Valt echt op
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Annayake is niet Douglas haar eigen merk maar Douglas heeft de exclusieve verkooprechten in Nederland.

In Belgie verkopen namelijk ook andere winkels Annayake en daar hebben ze ook de make-up lijn.

Wel is het dus zo dat als je Annayake gebruikt je het alleen bij Douglas kan kopen en dat is een slimme marketingsset want op deze manier doe je aan klantenbinding.

Douglas haar eigen merk is Douglas systeme..



Zelf heb ik Annayake in het verleden ook gebruikt maar ik denk dat ik dan toch liever voo kanebo of Shiseido zal kiezen ipv Annayake.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bibi2,



lief dat je aan me gedacht hebt! Ik ga binnenkort naar de Douglas voor (meer) proefjes. Ben aantal weken geleden geweest en toen had de verkoopster er 1: nu ben ik de naam kwijt, in ieder geval een creme (dus niet vloeibaar) met spf8 voor gemengde/ normale huid (roze serie?!). Die beviel wel. Ik heb meteen naar de prijze geïnformeerd en als je reiniging en lotion en emulsie koopt (de basis dus, als ik het goed begrijp) dan loopt het al snel in de cijfers. Op zich heb ik daar niet heel veel moeite mee als het maar een fijn huidje tot gevolg heeft :P!



Kortom, ik ga er weer eens langs!

Kanebo heeft trouwens een iets vernieuwde reinigingslijn en daar ben ik ook benieuwd naar...



groetjes en nogmaals bedankt, ik houd je op de hoogte!

Mimi
Alle reacties Link kopieren
hoi mimi7,



Die creme met factor 8 die heb ik toen ook gekocht,het is de goedkoopste creme versie van Annayake daarbij had ik de roze voorbereidende fluid en de roze fles emulsie,ik vind dat een hele fijne lijn bij elkaar,zelfs de emulsie voelt al zeer goed aan terwijl ik altijd een liefhebber van creme ben,ben benieuwd wat je gaat doen.Vorige week liep ik toevallig in Douglas en was de kanebo adviseuse er,ze vertelde over de nieuwe reiniginslijn van Kanebo,er is een plant of iets anders(weet ik niet meer zeker) in ieder geval iets met een moeilijke naam toegevoegd en die geeft een extra versteviging van de huid ook hebben ze een klein flesje en dat is iets wat je daarna gebruikt tussen de reiniging en verzorging in en dat zorgt ervoor dat je porieën verfijnen,je krijgt  nu gratis een sponge chief bij en nog iets van reiniging als je 2 produkten koopt.Veel succes met wat je kopen gaat,hou me op de hoogte,vind ik leuk om te weten!



groetjes van Bibi



ps.kijk ook eens op de site van Kanebo,daar staat de niewe reiniging nu op,inclusief tekst en uitleg!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mimi7,



ik ben toch benieuwd of je uiteindelijk Annayake hebt gekocht???



groetjes Bibi2
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mimi,



Heb je een keuze gemaakt?



Bibi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven