Lijf & Lijn alle pijlers

Iemand ervaring met de fitness hoelahoep?

18-10-2017 15:43 27 berichten
Heeft iemand hier ervaring met zo'n speciale fitness hoelahoep? Ik twijfel of ik er eentje zal kopen. Werkt het echt om een plattere buik te krijgen of is het zo'n ding dat onderin de kast belandt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er één. Hij was ooit blauw. Nu heeft hij een stofkleur. Zegt dat genoeg? :$
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ja het werkt. Ik heb er ook een hoepelband/waistband bij gekocht want ik vond de hoepel best hard.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sabeltandcavia schreef:
18-10-2017 15:57
Ik heb er één. Hij was ooit blauw. Nu heeft hij een stofkleur. Zegt dat genoeg? :$
Heb je hem wel eens gebruikt of had je geen resultaat?
charlottew88 schreef:
18-10-2017 15:57
Ja het werkt. Ik heb er ook een hoepelband/waistband bij gekocht want ik vond de hoepel best hard.
Gebruik je hem dan iedere dag en hoe lang per keer? Na hoeveel tijd zie je resultaat? (Ik heb nooit zoveel geduld met dat soort dingen.)
Pientjexxxx schreef:
18-10-2017 16:14
Gebruik je hem dan iedere dag en hoe lang per keer? Na hoeveel tijd zie je resultaat? (Ik heb nooit zoveel geduld met dat soort dingen.)
Ik zag dat er ook nog verschil in gewicht is. Hoe zwaar is jouw hoepel?
Ik. ben ook wel benieuwd naar reacties
Ik heb zelf ooit zo'n hoepel gekregen, naar nooit echt gebruikt
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
18-10-2017 16:14
Gebruik je hem dan iedere dag en hoe lang per keer? Na hoeveel tijd zie je resultaat? (Ik heb nooit zoveel geduld met dat soort dingen.)
4 keer per week. Een half uurtje terwijl ik tv kijk. Resultaat na 1.5 week.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
18-10-2017 16:14
Ik zag dat er ook nog verschil in gewicht is. Hoe zwaar is jouw hoepel?
De mijne weegt 1.5 kilo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ik heb er ook eentje.Vond dat het wel werkte. Maar na een tijdje was ik het zat en idd staat ie nu stof te vergaren.
Ik heb er een en ben er verslaafd aan!
Elke dag een uur voor de tv,heerlijk even zweten en bewegen.
Die van mij is 2,3kg ik gebruik geen waisband, je moet de eerste dagen even door de pijn (en beurse plekken) heen hoepelen maar daarna is het helemaal over.
Je moet het wel opbouwen hoor,niet meteen de eerste dag een kwartier want dat voel je nl de volgende dag echt wel.
Ik kan het ding niet hoog houden, valt elke keer op de grond.
Kan zo naar het topic 'Belachelijk dat ik het niet kan, het lijkt zo simpel'. :facepalm:
CarmiggelT schreef:
18-10-2017 16:49
Ik kan het ding niet hoog houden, valt elke keer op de grond.
Kan zo naar het topic 'Belachelijk dat ik het niet kan, het lijkt zo simpel'. :facepalm:

Da's echt een kwestie van door blijven zetten. Ik kon het eerst ook voor geen meter,maar oefening baart in dit geval echt kunst. En je kunt ook nog verschillende manieren proberen (benen naast elkaar, één been wat naar voren, bewegingen zijwaarts of juist naar voren en naar achteren). Op een gegeven moment lukt het opeens! En dan is het net met als met fietsen; als je het eenmaal kan dan verleer je het nooit meer :hello:
Bumba1985 schreef:
18-10-2017 16:51
Da's echt een kwestie van door blijven zetten. Ik kon het eerst ook voor geen meter,maar oefening baart in dit geval echt kunst. En je kunt ook nog verschillende manieren proberen (benen naast elkaar, één been wat naar voren, bewegingen zijwaarts of juist naar voren en naar achteren). Op een gegeven moment lukt het opeens! En dan is het net met als met fietsen; als je het eenmaal kan dan verleer je het nooit meer :hello:
Na de bevalling toch maar weer aan de bak dus :P
CarmiggelT schreef:
18-10-2017 18:35
Na de bevalling toch maar weer aan de bak dus :P
Succes. Overigens weet ik niet wat voor hoepel je hebt. Een zwaardere schijnt makkelijker te zijn dan een lichte
Sabeltandcavia schreef:
18-10-2017 15:57
Ik heb er één. Hij was ooit blauw. Nu heeft hij een stofkleur. Zegt dat genoeg? :$
Precies dit. Alleen was de mijne oranje/zwart.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een fitness hoepel, met 2-3x per week 10-15 minuten hoepelen heb ik duidelijk een strakkere/plattere buik.
Mijn hoepel is geloof ik 1,8kg, zonder extra noppen aan de binnenkant, dat leek me te oncomfortabel.
Ik heb zojuist weer 10-15 minuten gehoepeld. Mijne heeft wel van die bobbeltjes, maar daar heb ik niet echt veel last van

Misschien toch weer eens vaker gaan doen
Bumba1985 schreef:
18-10-2017 20:10
Succes. Overigens weet ik niet wat voor hoepel je hebt. Een zwaardere schijnt makkelijker te zijn dan een lichte
Dank je! Mijne is 1,2 kg en heeft ook zo'n geribbelde binnenkant. Ik heb er al eens een stukje tussenuit gehaald om te kijken of het makkelijker is 'm in de lucht te houden met een kleinere hoepel, maar dat was niet zo.
Alle reacties Link kopieren
CarmiggelT schreef:
18-10-2017 20:49
Dank je! Mijne is 1,2 kg en heeft ook zo'n geribbelde binnenkant. Ik heb er al eens een stukje tussenuit gehaald om te kijken of het makkelijker is 'm in de lucht te houden met een kleinere hoepel, maar dat was niet zo.
Jammer dat het niet lukt. Vriendin mij lukt het ook niet om de hoepel in de lucht te houden terwijl toch dezelfde bewegingen maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb er 2 en vind het hartstikke leuk. Fijne muziek erbij en hoepelen maar.
Sinds een week of 2 hoepel ik vaker op een minitrampoline. Hele leuke uitdaging :biggrin:
Dank jullie voor alle reacties! Ik ga er toch maar een aanschaffen. Welk merk
raden jullie aan?
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
19-10-2017 17:27
Dank jullie voor alle reacties! Ik ga er toch maar een aanschaffen. Welk merk
raden jullie aan?
Ik heb deze.

https://sportbay.nl//nl/pr/Hoela-Hoep-h ... p-SOFT/247
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Die is nog leuk geprijsd ook. Lijkt mij een betere investering dan een blik Modifast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven