Lijf & Lijn alle pijlers

Navelpiercing uit

19-10-2017 22:44 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik ben er over na aan het denken om mijn navelpiercing uit te halen. Ik heb hem nu 4 jaar en ben er eigenlijk wel op uitgekeken. Waar ik eerst niet aan gedacht had is dat dat natuurlijk gaat zorgen voor een litteken.. blijft het ook echt een gaatje?
Iemand navelpiercing al uitgehaald?
Foto's misschien?
Tips zodat het litteken niet zo zichtbaar wordt?

Dankjewel alvast!

Xxx
Alle reacties Link kopieren
Ah ik lees graag even mee, zit namelijk met hetzelfde dilemma :)
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga geen foto's plaatsen, maar bij mij is het gaatje echt wel duidelijk zichtbaar. Heb em er nu zo'n 10 jaar uit.
Alle reacties Link kopieren
Het gaatje blijft idd zichtbaar
Gaatje blijft zichtbaar ja.
En ook ik ga geen foto's plaatsen.
Wellicht kun je erop googlen?
Het gaatje blijft zichtbaar. Na mijn zwangerschap nog duidelijker.
Alle reacties Link kopieren
Je blijft het zien, en na een zwangerschap wordt het nog veel lelijker.
Gaatje blijft zichtbaar, en zoals dames hier boven zeggen na zwangerschappen nog lelijker.
Alle reacties Link kopieren
Helaas. Hier ook een duidelijk zichtbaar litteken. Gaatje ging snel dicht en litteken blijft. Inmiddels 14 jaar verder. Wellicht helpt het met littekencreme te smeren? Heb ik niet gedaan en achteraf spijt van.

Bedenk wel; jij zult het litteken vooral zelf goed zien. Een ander interesseer het niks waar jij allemaal littekens hebt en zal het waarschijnlijk niet eens opmerken. Zo heb ik een (vind ik) zeer duidelijk zichtbaar litteken op het midden van mijn buik waar een hechting heeft gezeten (ongeveer 4cm breed) en echt nog nooit iemand opgemerkt.
Ik heb hem er tijdens de zwangerschap uit gehaald. Gaatje blijft duidelijk zichtbaar. Ik zit er niet mee.
veel keuzes heb je niet. Eruit of erin. het gaatje groeit dicht, of niet. Iets er tussen in is er niet. wellicht dat littekencreme helpt, maar buiten dat is er weinig wat je kunt doen.
Bij mij na 7 jaar en 2 zwangerschappen nog steeds een klein onschuldig gaatje. Als een oorbel-gaatje.

Who cares..
Alle reacties Link kopieren
Oke, dankjewel allemaal!

Ik ga hem er vandaag uithalen en ik ga er van uit dat het allemaal wel mee zal vallen met het eindresultaat. Ben heel erg benieuwd, als het niet super opvallend is ben ik tevreden!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zie je er helemaal niks van.....Is al weer flink wat jaren geleden dat ik mijn piercing eruit gehaald heb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven