Lijf & Lijn alle pijlers

Acne op de rug

21-10-2017 01:26 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,
Ik heb best wel last van acne op me rug en ik word er heel onzeker van. Wil nooit dingen zonder mouwen dragen omdat ik me er erg voor schaam en heb al best wat dingen geprobeerd, maar mijn vraag is, weet iemand nou ECHT wat helpt? Meeste wat ik probeerde ertegen maakte het alleen maar erger. (Ik heb een hele vettige huid maar ook deels droog).
Diana35. Als je verder gezond bent en niet rookt kan deze pil geen kwaad en ben je rap van je acne af.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook een tijd last van gehad,kwam door het sporten en zweten.
Ik ga gelijk douchen na het sporten en was mn rug met tea trea was gel van het kruidvat. Nu heb ik er geen last meer van(heel soms nog een pukkel)
Ik gebruik meedere tea trea producten van het kruidvat,kost geen drol en werkt goed bij mij(bruine flesjes). Ik heb ook een vettige huid op mn rug
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
21-10-2017 05:45
Diana35. Als je verder gezond bent en niet rookt kan deze pil geen kwaad en ben je rap van je acne af.
De diane35 is best een zware pil waar je tegen moet kunnen. Ik kreeg op dn duur last van stemmingswisselingen en was toen overgestapt op de yasmin,die werkt ook tegen acne.
mano28 schreef:
21-10-2017 05:49
De diane35 is best een zware pil waar je tegen moet kunnen. Ik kreeg op dn duur last van stemmingswisselingen en was toen overgestapt op de yasmin,die werkt ook tegen acne.
Kwestie van uitproberen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar de huisarts. Die kan een crème of lotion voorschrijven of je eventueel doorverwijzen naar de dermatoloog (die heeft mij heel erg geholpen!)
Je kan eventueel ook benzoylperoxide hydrogel kopen bij de drogist. De "Benzacare" van kruidvat schijnt heel goed te zijn.

Veel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven