Lijf & Lijn alle pijlers

TALIKA

01-04-2007 09:46 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ergens gelezen dat Talika mascara je wimpers zou laten groeien!!!



Wie heeft er ervaring mee?



Waar kun je het kopen??
Alle reacties Link kopieren
DOUGLAS
Alle reacties Link kopieren
Bij mij deed het helaas niets.

Toen ik jong was overigens wel.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkte het in het begin niet, maar na een maand of 3 zag ik plots duidelijk verschil.  Ik ga trouwens terug een nieuwe kopen wat mijn dingetje is leeg nu, heb er toch een klein jaartje mee gedaan.
Alle reacties Link kopieren
ja joh, ik heb er ook een jaar mee gedaan en dan word het ineesn een beetje ranzig en krijg je irritatie, nou ik dan he.



Ik kreeg ook haartjes erbij na een maand of drie en die zitten soms wel net ff boven mijn eigen randje , niet altijd handig met mascara opbrengen, maar asl je dan van bobenaf strijkt dan lijkt t wel, maar ze zitten weleens in de weg!
Alle reacties Link kopieren
Ja het beetje dat er nu nog inzit ziet er idd beetje ranzig uit, dat gebruik ik niet hoor.

Ik heb dat ook zo van die nieuwe haartjes.

Daarom dat  ik terug een nieuw exemplaartje ga kopen, moet ze toch verzorgen die verse babyhaartjes :D
Ik heb door een domme zet van mezelf..( wimperkruller gebruikt en me wimpers afgeknipt ) dus ook Talika besteld.



Ik gebruik dat dus vanaf zaterdag en tot nu toe zie ik niks...maar ik kreeg van iemand de tip van wonderolie.



Mijn man aan de wonderolie en ik aan de talika.



Het resultaat: geloof het of niet maar mijn mans wimpers komen tot aan zijn wenkbrauwen!!! binnen een dag of 6!!!



Dus mijn advies koop geen talika maar gewoon een flesje wonderolie echt waar het helpt.Je dompeld een wattestokje in het flesje en dat strijk je dan langs je wimpers.



Ik stop dus even met de talika en ga dus lekker wonderolie gebruiken.Is  nog eens veeeeeeeeeeeel goedkoper ook.



Ben erg benieuwd wat je ervaringen dan zijn laat het nog even horen.
Alle reacties Link kopieren
wat grappig dat je dat met jouw man doet hahaha,



Vroeger ook wonderolie gebruikt, maar heb jij geen opgezwollen oogleden??



Dat t werkt is zeker, maar dat opzwellen vind ik dan minder.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dan precies de werking hiervan? Ik geloof niet dat zoiets kan werken. Dan kunnen ze die werkzame stof toch ook in een middel tegen kaalheid op het hoofd stoppen? En dan was er niemand meer kaal...
Alle reacties Link kopieren
zo een reactie vind ik altijd zo grappig, bella gaat daar toch niet over liegen of uit haar duim zuigen, ik heb ook wonderolie gebruikt vroeger en je wimpers groeien er echt van,als je kaal bent heb je ook geen wortel meer die kan groeien denk ik.
Alle reacties Link kopieren
k gebruik dat dus vanaf zaterdag en tot nu toe zie ik niks...maar ik kreeg van iemand de tip van wonderolie.



Mijn man aan de wonderolie en ik aan de talika.



Het resultaat: geloof het of niet maar mijn mans wimpers komen tot aan zijn wenkbrauwen!!! binnen een dag of 6!!!



Dus mijn advies koop geen talika maar gewoon een flesje wonderolie echt waar het helpt.Je dompeld een wattestokje in het flesje en dat strijk je dan langs je wimpers.



Ik stop dus even met de talika en ga dus lekker wonderolie gebruiken.Is  nog eens veeeeeeeeeeeel goedkoper ook.



Ben erg benieuwd wat je ervaringen dan zijn laat het nog even horen.



Misschien een domme vraag maar wat is wonderolie? Waar koop je het en is het van een bepaald merk ofzo?
Alle reacties Link kopieren


zo een reactie vind ik altijd zo grappig, bella gaat daar toch niet over liegen of uit haar duim zuigen, ik heb ook wonderolie gebruikt vroeger en je wimpers groeien er echt van,als je kaal bent heb je ook geen wortel meer die kan groeien denk ik.



Ik denk ook niet dat zij dingen uit haar duim zuigt. Ik zou het alleen graag ondersteund willen zien door een of ander onderzoek. Ik kan er nu nl. geen logische verklaring voor bedenken.
Alle reacties Link kopieren






quote: bella reageerde

k gebruik dat dus vanaf zaterdag en tot nu toe zie ik niks...maar ik kreeg van iemand de tip van wonderolie.



Mijn man aan de wonderolie en ik aan de talika.



Het resultaat: geloof het of niet maar mijn mans wimpers komen tot aan zijn wenkbrauwen!!! binnen een dag of 6!!!



Dus mijn advies koop geen talika maar gewoon een flesje wonderolie echt waar het helpt.Je dompeld een wattestokje in het flesje en dat strijk je dan langs je wimpers.



Ik stop dus even met de talika en ga dus lekker wonderolie gebruiken.Is  nog eens veeeeeeeeeeeel goedkoper ook.



Ben erg benieuwd wat je ervaringen dan zijn laat het nog even horen.





Misschien een domme vraag maar wat is wonderolie? Waar koop je het en is het van een bepaald merk ofzo?







Vragen is nooit dom ,want je word er slimmer van:P



Zo een beetje bij elke drogist kun je het kopen, gewoon even bij de toonbank vragen, het zit in een bruin medicinaal flesje.
Alle reacties Link kopieren






quote: sto reageerde



zo een reactie vind ik altijd zo grappig, bella gaat daar toch niet over liegen of uit haar duim zuigen, ik heb ook wonderolie gebruikt vroeger en je wimpers groeien er echt van,als je kaal bent heb je ook geen wortel meer die kan groeien denk ik.





Ik denk ook niet dat zij dingen uit haar duim zuigt. Ik zou het alleen graag ondersteund willen zien door een of ander onderzoek. Ik kan er nu nl. geen logische verklaring voor bedenken.







Nee ik ook niet, het is van origine een laxeermiddel.

het word weleens in de volksmond raceolie genoemd, maar het werkt ook op de groei van je wimpers en dat is al heel lang bekend, ik zou zeggen ff googlen dan maar.
Alle reacties Link kopieren


Ik heb door een domme zet van mezelf..( wimperkruller gebruikt en me wimpers afgeknipt ) dus ook Talika besteld.



Ik gebruik dat dus vanaf zaterdag en tot nu toe zie ik niks...maar ik kreeg van iemand de tip van wonderolie.



Mijn man aan de wonderolie en ik aan de talika.



Het resultaat: geloof het of niet maar mijn mans wimpers komen tot aan zijn wenkbrauwen!!! binnen een dag of 6!!!



Dus mijn advies koop geen talika maar gewoon een flesje wonderolie echt waar het helpt.Je dompeld een wattestokje in het flesje en dat strijk je dan langs je wimpers.



Ik stop dus even met de talika en ga dus lekker wonderolie gebruiken.Is  nog eens veeeeeeeeeeeel goedkoper ook.



Ben erg benieuwd wat je ervaringen dan zijn laat het nog even horen.
Die tip kwam van mij :D! Blij te horen dat het werkt.
Alle reacties Link kopieren


wat grappig dat je dat met jouw man doet hahaha,



Vroeger ook wonderolie gebruikt, maar heb jij geen opgezwollen oogleden??



Dat t werkt is zeker, maar dat opzwellen vind ik dan minder.

Ik krijg er geen opgezwollen oogleden van, misschien gebruikte je te veel?
Alle reacties Link kopieren
Wonderolie of ricinusolie  wordt inderdaad gebruikt om de haargroei van de wimpers te stimuleren , sommigen hebben resultaat anderen dan weer niet.

Ik hield niet van de vettige olie zo dicht bij mijn ogen en ben er dan ook vlug mee gestopt en ik boekte trouwens ook geen resultaat.  Talika werkt bij dan weer wel, weliswaar pas na 3 maanden, maar ik heb er echt nog mooiere wimpers door gekregen, lekker vol zodat het lijkt of ik een eylinerlijntje heb en ook langer. Ik vind het ook veel prettiger in gebruik dan die vettige olie. Maar ik lees ook dat er mensen zijn die nooit resultaat hebben met Talika... . 't is dus weer wikken en wegen, wat bij de ene helpt, doet niks bij de andere en omgekeerd, het pad der schoonheid is bezaaid met onvoorziene obstakels
Alle reacties Link kopieren
Bij mij heeft Talika ook goed geholpen, maar ook pas na een maand of drie.  Mijn wimpers zijn er écht langer en voller door geworden.



Pas op met wonderolie (met alle olie trouwens) dat het niet in je ogen terecht komt.   Je traanbuisjes kunnen er verstopt van raken, met nare ontstekingen tot gevolg.

Ik weet dat veel vrouwen hun oogmakeup verwijderen met babyolie, want dat is zo zacht, denken ze.  Nooit doen!   Ik heb er een zeer hardnekkige conjunctivitus van opgelopen.

Alleen olie die speciaal bestemd is voor het verwijderen van oogmakeup kun je op je ogen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie aangeven welk product precies is en welke prijs?
Alle reacties Link kopieren
http://www.talikashop.nl/talika.html





Ik gebruik lipocils. Het is een onzichtbare gel dat in een mascarahoudertje zit, vrij duur dat wel, maar je doet er toch zeker een jaartje mee.
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook een potje zijn, dat is zonder kleurstof en bewaarmiddel.

Alleen een roller is makkelijker aan te brengen.

Ik geloof niet dat het ze laat groeien of voller maakt, maar wel dat het een beetje verzorgt.

Mascara droogt uit en ze worden beschadigt door reingen en zo.

Beetje invetten is ok, vandaar dat men ook olie gebruikt.

Ik heb die olie ook uit het buiteland, maar het is wel erg dik en lastig om op te brengen moet ik zeggen.



Ik was een x bij Ici Paris en die dame zei; dat verkopen wij niet meer en kan jij beter ook niet doen.
Alle reacties Link kopieren


Het kan ook een potje zijn, dat is zonder kleurstof en bewaarmiddel.

Alleen een roller is makkelijker aan te brengen.

Ik geloof niet dat het ze laat groeien of voller maakt, maar wel dat het een beetje verzorgt.

Mascara droogt uit en ze worden beschadigt door reingen en zo.

Beetje invetten is ok, vandaar dat men ook olie gebruikt.

Ik heb die olie ook uit het buiteland, maar het is wel erg dik en lastig om op te brengen moet ik zeggen.



Ik was een x bij Ici Paris en die dame zei; dat verkopen wij niet meer en kan jij beter ook niet doen.
I am a believer !  Duidelijk verschil hoor, d'r zijn zelfs haartjes bijgekomen, lijkt wel of ik make-up draag een meestal gebruik ik gewoon totaal geen oogmake-up. En als ik dan een keertje mascara gebruik, lijkt het wel of ik valse wimpers heb ! Maar ja, zoals ik al zei, bij de ene wel en bij de andere niet ...
Om het uit te testen of het hielp de wonderolie had ik dat bij mijn man opgedaan ( 2x per dag) en ik de talika...gewoon om te testen.



Nu wil mijn man het n iet meer opdoen want zijn wimpers maken zijn zonnebril steeds vet:D Nou dan kan je nagaan hoe lang ze zijn geworden.Hoe dat nu kan .. geen idee hoor.Ik dacht misschien zuigen die wimpers zich vol waardoor het langer lijkt??Net als nat haar dat ook langer is dan als het droog is.Maar ik weet geen verklaring.Ik ga nu dus kijken hoe lang het duurt voordat ze weer korter zijn.



Misschien dat de talika meer effect heeft op een langer termijn?? dat weet ik niet zo lang heb ik het niet.Maar het ging er bij mij om dat me afgebroken wimpers snel lang zouden worden, dus dat stukje smeer ik nu in met wonderolie.



Nu nog iets uitvinden om de uiteinden van de wimpers dik te laten blijven.;)
Alle reacties Link kopieren
Heb gister toch maar weer eens de wonderolie gekocht , aangezien mijn talika al meer dan een jaar oude was.



heb het meteen opgedaan en wonderwel hahaha, geen gezwollem ogen, heb een heel klein beetje gebruikt zoals bella zei en wat me opviel net met opmaken dat mijn wimpers meer krul hebben, nou ik ga nog ff door ermee.

Scheelt toch meer dan 20 euro, hallo, das een kaartje voor de dierentuin!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, k heb ook flesje wonderolie gehaald mijn wimpers braken ook af maar als je dat 2x per dag moet opsmeren dan kan je toch geen mascara meer opdoen omdat t te vet is en je mascara dan gaat uitlopen? hoedoen jullie dat dan?



Groetjes Nona

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven