Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen tandpasta sensitive

18-11-2017 21:54 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meestal heb ik de sensdyne Rapid Relief, maar zit nog steeds met gevoelige tanden (pijn bij zoet en koud)
Heb die van de Lidl (Dentalux) al gekocht, maar heeft iemand daar goede ervaringen mee?
Anders gooi ik hem weg namelijk.:)
En wie heeft goede ervaringen met de groene elmex tandpasta (sensitive)?
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 19-11-2017 09:31
9.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Elmex is voor gevoelige tanden. Je moet de meridol hebben.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
18-11-2017 21:56
Elmex is voor gevoelige tanden. Je moet de meridol hebben.
O, verkeerd neergezet.Ik heb wel last van gevoelige tanden dus.
Alle reacties Link kopieren
Groene Elmex is me aangeraden door de tandarts, ik heb 1 gevoelige kies. Het helpt echt.
Onze tandarts raadt juist de Sensodyne rapid relief aan
bij gevoelige tanden.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik zelf de Vitis. Onbetaalbaar spul maar het werkt wel. Gelezen hier op het forum ;-D . Te koop bij de DA, Etos en apotheek. Ik gebruik de whitening versie, maar qua prijs maakt dat volgens mij niet zoveel uit.

Man heeft tandvleesproblemen en heeft de meridol. Dochter heeft nergens last van dus die gebruikt steeds iets anders, net waar haar oog op valt.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Pijn bij zoet duidt overigens vaak (toch) op een gaatje. Zijn er al foto´s gemaakt???
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
18-11-2017 22:34
Pijn bij zoet duidt overigens vaak (toch) op een gaatje. Zijn er al foto´s gemaakt???
Ja, maar de gaatjes zitten aan de kant waar ik geen last heb
Mijn tandarts raadde sensodyne proglasur aan. Als ik veel last had gewoon een klodder op je pijnlijke tand smeren zei ze, en dat helpt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn leven lang al extreem gevoelige tanden, en de groene elmex is de enige die redelijk werkt bij mij. Vorige tandarts probeerde ook steeds Sensodyne aan te smeren, maar ik heb ze allemaal geprobeerd en niks hielp zo goed als de groene Elmex. Maar volgens mij is zoiets wel persoonlijk.

Pijn bij zoet (en kleverig vooral) heb ik ook. Bij mij komt dat doordat mijn tandvlees ligt terug getrokken is vanwege langdurig ontstoken tandvlees :(
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
18-11-2017 22:38
Ja, maar de gaatjes zitten aan de kant waar ik geen last heb
Hier ook de Vitis tandpasta op aanraden van de tandarts.

Al vraag ik me wel af waarom je die gaatjes niet laat vullen? Wel foto's, kan het niet zijn dat je zenuwen gewoon bloot liggen daardoor. Wat is het advies van je tandarts?
Ik denk dat je dan van alle ellende af bent als de gaatjes gevuld zijn en anders is het toch geen slecht idee om gaatjes te laten vullen :)

Zo duur is die Vitis niet hoor, tenminste ik vind 6,- of zoiets niet duur zeker niet als het echt stukken beter is dan wat ik eerder ooit heb gehad. Je gaat ook niet met pijn lopen als een goede pijnstiller 6,- kost.
Bij Etos gekocht en echt niet meer dan 6,- Helpt echt, en je hebt echt wittere tanden ook nog als je de whitening neemt. Bel je tandarts maandag meteen even en zeg dat je er veel last van hebt, lijkt me geen pretje zo.. sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Sirius , ik laat de gaatjes wel vullen, maar daarmee ben ik niet van die gevoelige tanden af.
Alle reacties Link kopieren
Up
Heb nog steeds pijn door gevoelige tanden.
Wrang is dat ik aan de andere kant geen last heben daar wil de tandarts 2 gaatjes boren.
Linkerkant doet ze dus niks aan :cry:
Paradontax.
Alle reacties Link kopieren
Sensodyne proglasur is de enige die bij mij helpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven