Lijf & Lijn alle pijlers

Vreemde vraagt om rug scrubben in naaktsauna?!

12-12-2017 18:59 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst was ik met twee vriendinnen in een grote sauna.

Bij de douches bij de uitgang heb je van die bakken met scrubzout. Kwam er een vrouw aan die mij eerder al een compliment had gegeven over mijn badjas. Maar nu stonden mijn vriendinnen en ik te douchen. Vraagt die vrouw of iemand haar rug wil scrubben! :-o

Gelukkig wilde een van mijn vriendinnen het wel doen. Zelf was ik echt te perplex dat iemand dat überhaupt vraagt aan wildvreemden en terwijl je daar allemaal in je nakie staat. En gecombineerd met haar eerdere compliment en haar te doordringende blikken bij de douche, zag ik het echt niet zitten om die vrouw aan te raken. En welke vreemde vrouw of man dan ook, zou ik niet willen scrubben!

Hoe zouden jullie reageren?

(Ik moet ook weer terugdenken aan mijn topic over drie zoenen bij het groeten van vrienden of familie en kwam er achter hoeveel mensen zelfs dát al vies of te intiem vinden. Dat heb ik dan zelf weer niet, bij vrienden.)

Oh ja ik ben zelf wel lesbisch maar ik zou never nooit gaan flirten met iemand die zo kwetsbaar in haar nakie rondloopt. Zo kwam haar gedrag wel op mij over.

Hoe zou jij reageren en je erbij voelen?

Totaal aantal stemmen: 124

Ach, is toch niet zo'n rare vraag? Ik scrub haar rug en vraag het andersom terug (15%)
Ik vind het eigenlijk te intiem maar zou geen nee durven zeggen dus ik doe het (9%)
Ik heb geen zin een vreemde te scrubben en ik zeg nee (36%)
Ik vind het een ongepast verzoek en zeg nee (40%)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Geen van alle opties. Ik zou het best bij haar willen doen maar niet andersom terug vragen.

Vind het wel een bijzondere vraag dat wel.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Mij werd het aangeboden door een jonge vrouw toen ik in mijn eentje een dag wellness bezocht. Was er wel blij mee. Vond het heel netjes en had zelf de keuze.
Ik vind het eigenlijk een beetje viezig om een vreemde van zijn dode huidcellen af te helpen. Dus nee, dat zou ik niet doen.
Rare vraag, zou deze nooit aan een ander stellen en het niet bij een ander doen.
Voor mij geen van jouw opties, want vind de vraag niet gek echter bepaal wel zelf of ik het wel of niet toesta of zelf bij de ander doe.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel doen. Zo'n rare vraag is het toch niet? Je eigen rug scrubben is lastig. En wat heeft naakt zijn er mee te maken? Als ze in bikini stond had je het ok gevonden?

Ik vind het niet anders dan iemand vragen je rug met zonnebrand in te smeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen probleem met naakt zijn in de sauna, maar ik wil niemand aanraken.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de optie ‘beschamende praktijken in de sauna’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
MinkeDeWit schreef:
12-12-2017 19:04
Ik vind het eigenlijk een beetje viezig om een vreemde van zijn dode huidcellen af te helpen. Dus nee, dat zou ik niet doen.
Precies dit. Ik kom best vaak in sauna's en ik heb, zo moet ik altijd horen, een "vriendelijke en benaderbare uitstraling" maar gelukkig heeft nog nooit iemand me zoiets gevraagd. Het idee alleen al.
Alle reacties Link kopieren
Zou het zelf nooit vragen aan iemand, maar vind de vraag niet heel gek. Als je alleen bent en je rug gescrubt wil hebben, moet je toch wat
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
12-12-2017 19:05
Ik zou het wel doen. Zo'n rare vraag is het toch niet? Je eigen rug scrubben is lastig. En wat heeft naakt zijn er mee te maken? Als ze in bikini stond had je het ok gevonden?

Ik vind het niet anders dan iemand vragen je rug met zonnebrand in te smeren.
Dit
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
12-12-2017 19:05


Ik vind het niet anders dan iemand vragen je rug met zonnebrand in te smeren.
Zou ik ook niet blij mee zijn als een totaal vreemde dat aan me zou vragen. Tenzij ik al drie keer lonkend naar zo iemand gelachen heb.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Rozi schreef:
12-12-2017 19:31
Zou het zelf nooit vragen aan iemand, maar vind de vraag niet heel gek. Als je alleen bent en je rug gescrubt wil hebben, moet je toch wat
Boek je een extra'tje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook niet de rug van een vreemde insmeren.
ik vind het niet raar, je kan er zelf niet bij,al zou ik het zelf nooit aan iemand vragen.
Misschien zou ik het eerder wat ongemakkelijk vinden maar raar ,nee.
je geeft aan: ze kwam flirterig over,dat zou betekenen dat er meer achter zit dan dit praktische *probleem*.
Dan zou ik misschien beleefd weigeren.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
12-12-2017 19:04
Ik vind het eigenlijk een beetje viezig om een vreemde van zijn dode huidcellen af te helpen. Dus nee, dat zou ik niet doen.
+1. Ik zou dat echt alleen bij mijn man of een hele goede vriendin doen.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
12-12-2017 19:39
Ik ga ook niet de rug van een vreemde insmeren.
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook niemand zijn rug insmeren met zonnebrand. Zijn er ook mensen die dat aan wildvreemden vragen?
Alle reacties Link kopieren
Heb het ooit andersom meegemaakt in de sauna, dat een vrouw me aanbood mijn rug te scrubben omdat ik zo stond te hannesen. Heb daarna gevraagd of ik haar rug ook moest doen, ze was ook alleen daar. Het hangt er voor mij wel af wat voor gevoel ik bij de situatie heb. Dit ging heel spontaan en luchtig en dat maakte dat het oké was. Als dat niet zo was geweest had ik gepast.

Ik vind het niet een heel vreemde vraag, maar ik zou het zelf denk ik niet doen. Voelt voor mij denk ik te intiem bij een vreemde (niet 'intiem' in de zin van seksueel, ik val op mannen, maar toch gewoon te intiem.)
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
12-12-2017 19:05
Ik zou het wel doen. Zo'n rare vraag is het toch niet? Je eigen rug scrubben is lastig. En wat heeft naakt zijn er mee te maken? Als ze in bikini stond had je het ok gevonden?
Met bikini wel minder raar ja. Helemaal naakt vind ik dat iedereen zich toch kwetsbaarder opstelt.

Annelleke schreef:
12-12-2017 19:05

Ik vind het niet anders dan iemand vragen je rug met zonnebrand in te smeren.
Dat wil ik ook niet doen bij een vreemde. En zou ik ook nooit vragen aan een vreemde. (Overigens kan ik gewoon bij mijn hele rug, ik kan mijn eigen vingers van mijn andere hand gewoon ruim aanraken op mijn rug, maar ik zal wel een uitzondering zijn.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
12-12-2017 19:13
Ik mis de optie ‘beschamende praktijken in de sauna’.
kinderachtig
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook eens meegemaakt, maar dan dat een man het aan mij vroeg. Ik stond een beetje perplex maar omdat ik niet lullig wilde overkomen hoorde ik mezelf al snel zoiets zeggen als: "oh natuurlijk wil ik dat wel" en heb het dus gedaan. Achteraf bedacht ik me dat ik het toch een beetje vreemd vond.
Het was verder trouwens een hele nette man, vroeg het heel bescheiden en gaf me totaal niet de indruk dat er meer achter zijn vraag zat. Hij bedankte me erna netjes en vroeg of hij mijn rug ook moest doen... maar daarop heb ik nee gezegd :) Ik zou het zelf nooit vragen, ook niet aan een vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven