Lijf & Lijn alle pijlers

John Freida"s Luminius Glaze

27-04-2007 09:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met de shampoo's van John Freida, de Luminius Glaze serie? Ik heb donkerblond haar (wat in de zomer lichter word met blonde strepen erin) en vraag me af welke ik zou 'moeten' gebruiken. Ben wel nieuwsgierig naar dit product. Leuk om mooie glans te combineren met een vleugje kleur... maar vraag me af hoe de kleur word... of het verandert... Iemand?
Alle reacties Link kopieren
Ik niet maar ik ben dan ook niet weg van de modellen in de reclame. Vooral die met het roze kapsel vind ik er erg kunstmatig uitzien.

Wat ik zelf wel een goed produkt vind als  een kleuring wat dof is uitgevallen dat is Elvive Color Vive van 'l Oréal. Niet dat het wonderen doet maar het heeft een duidelijk zichtbaar resultaat.  Het brengt dan kleuren naar boven die al in je haar zaten maar niet zichtbaar waren doordat het dof was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vandaag gebruikt en het is volgens mij precies hetzelfde als die l'Oreal tubes die je een tijd terug had, ook om je kleur te versterken. Het is eigenlijk gewoon verdunde uitwasbare verf volgens mij want ik had dus de bruine variant en mijn handen waren helemaal bruin en ik kreeg het er amper af en de druppels die op de badkuip vielen kreeg ik ook amper van de badkuip af, daar moest chloor aan te pas komen. Mijn haar heeft wel een iets bruine gloed maar als je dus zag hoe het spul eruit zag, is dat ook niet gek.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft bij mij amper geholpen, verwacht geen glans. Het ruikt wel lekker en als conditioner is het wel ok.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier zelf al eens eerder een topic over gestart, ik zou even daar kijken!



ik heb t zelf ook gekocht, maar zie er eigenlijk weinig van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven