Lijf & Lijn alle pijlers

stretchbroeken die strak gaan zitten...

30-04-2007 16:13 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaj



Vandaag sinds tijden weer eens mijn oude spijkerstrechbroek aangetrokken. Helaas zit hij nu wel erg strak, terwijl hij eerst best wel wat te los zat Mijn andere kleren zitten nog gewoon als normaal.



Weet iemand of een strechbroek na verloop van tijd wat strakker gaat zitten door het wassen en in de kast hangen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi,

Mijn eerste reactie was of je misschien was aangekomen, maar ik lees dat je je andere kleren nog gewoon past :D

Bij mijn spijkerbroekenmannetje krijg ik altijd het advies om de stretchbroek nooit maar ook nooit te laten centrifugeren of in de droger te doen, nat op de lijn dus.
Alle reacties Link kopieren


Hoi, hoi,

Mijn eerste reactie was of je misschien was aangekomen, maar ik lees dat je je andere kleren nog gewoon past :D

Bij mijn spijkerbroekenmannetje krijg ik altijd het advies om de stretchbroek nooit maar ook nooit te laten centrifugeren of in de droger te doen, nat op de lijn dus.
Ow hihi ik doe beide dus!Voel me inderdaad alsof ik ben aangekomen, maar met mijn andere kleding heb ik nergens last van. Ben spontaan vanavond al aan een afvaldiner gegaan (gekookte kip, spinazie zonder room en droge gekookte aardappelen) Bedankt voor je reactie iig.
Alle reacties Link kopieren
Ik neig naar: toch een beetje aangekomen. Je andere kleren die je doorgedragen hebt rekken net een beetje uit na verloop van tijd. Als ik een paar maatjes aankom (helaas, gebeurd een tijdje geleden, is er ook weer af ;)) is het niet zo dat ik gelijk geen kleding meer aan kan. dat rekt heeel rustig een centimetertje mee. Ik neem ook aan dat je je andere kleding ook in de centrifuge doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven