Lijf & Lijn alle pijlers

Philips Lumea prestige ervaringen gezocht

02-01-2018 15:36 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na research afwegen ect sta ik op t punt een Philips Lumea prestige te bestellen.

Alleen nou zag ik bij de consumenten bond dat de haartjes pigmentloos schijnen terug te groeien waarna je toch weer moet gaan harsen.

Zijn er forum leden die dit apparaat al een tijd gebruiken? Wat is jullie ervaring? Geld waard?

Alvast dank!
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook een lumea, alleen geen prestige (ander model). Werkt wel supergoed moet ik zeggen. Ik herken het niet, dat van dei lichte haartjes waardoor ik moet harsen. Wel komen de haartjes dunner terug na verloop van tijd, als ik het niet vaak genoeg doe
Alle reacties Link kopieren
Dank je!
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Vind em wel erg duur en al die opzetstukken heb je niet nodig. En een app ook niet.
Ik heb een Braun van ruim 200 euro en die werkt super. Die past het licht ook aan je huid aan.
Alle reacties Link kopieren
Okay Emma gebruik je die ook voor je gezicht? Fijn om te horen dat t goed werkt bij jou!
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook voor mijn gezicht, maar meer voor oksels, benen en bikinilijn.
Alle reacties Link kopieren
Okay dank je
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Hier ook n hele tijd de Lumea gebruikt. Ander model, niet de 'prestige'. Vooral voor de oksels, onderbenen, en kin. Dit laatste zou eigenlijk met n tussenstukje erop moeten. Ik heb dit niet gedaan. Gewoon gebruikt zonder dat kapje dus. Dat ging ook prima, ookal zou dit vlgs de waarschuwingen te heftig zijn voor de 'gevoelige gezichtshuid '. Ik heb normaliter een gevoelige huid. (Bleek, sproetjes, reageer soms overgevoelig op parfum in cremes) maar geen reactie op de Lumea.

Ook geen resultaat overigens.
Je weet natuurlijk niet hoe het geweest zou zijn als je NIET aan de slag was geweest met de Lumea, maar bij mij bleven de haartjes gw terugkomen . Niet dikker of dunner, meer of minder. Gewoon geen waarneembaar verschil.
Zonde van het werk. Heb (alles bij elkaar opgeteld gedurende ongeveer een jaar) flink wat uurtjes zitten 'flitsen'... :wtf:
Alle reacties Link kopieren
O dat is inderdaad zonde van t geld en t werk. Gek dat t bij anderen goed lijkt te werken en bij jou dus niets deed :(
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Tja... :whut:
Alle reacties Link kopieren
Het werkt niet met rood haar, wit haar, grijs haar en ook niet op een heel donkere huid.
Ik heb een tamelijk lichte huid en donkerblonde haartjes. En het werkt goed.
Bij zongebruinde benen gaat het ook langzamer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem vorige week aangeschaft! Maar helaas kan ik je nog niet vertellen of het daadwerkelijk werkt.
Ik heb mijn oksels en bikinilijn nu gedaan, benen wil ik vanavond doen.
Ik heb hem aangeschaft omdat ik over geen enkele manier van ontharen tevreden ben wbt de bilinilijn.
Ik heb altijd last van ingegroeide haartjes, bultjes en ellende en de laatste jaren leek de bikinilijn steeds breder te worden, dus duidelijk zichtbaar als ik in bikini sta. Ik hoop dat de lumea gaat helpen!
Ik had trouwens wel het idee dat de haartjes al na 1 behandeling iets trager terug groeiden, maar het kan ook zijn dat ik dat graag wil aangezien hij 399 euro heeft gekost :-o
(Gelukkig wel met cashback actie van philips van 65 euro en 50 euro tegoed bij wehkamp, anders had ik een goedkoper type gekocht denk ik)
Heb sinds enkele maanden (augustus 2017) de Philips Lumea+ opzetstukken.
Ben er super tevreden over, de 1e paar x om de 2 weken gebruikt en zag telkens dat de haargroei verminderde. Nu moet ik nog maar 1x per maand 'flitsen' , zowat 80% van de haargroei verdwenen (oksels, bikinilijn , bovenlip & benen). Die paar haartjes die nog op de benen groeien scheer ik dan eens in de 2-3 weken weg.

Geen last hier meer van stoppels, ingegroeide haren ed, super blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Echt fijn om echte ervaringen te lezen! Dank jullie wel.

Ik heb lichte huid en zwarte haartjes.

Ik heb ook dat probleem met bikinilijn jaa zo vervelend!
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem via rentepunten van ING gekocht, tip..

Ik heb hem een keer of vijf gebruikt en merkte enorm verschil. Haartjes kwamen al na de eerste behandelingen veel zachter terug en na die vijf behandelingen was het ook zeker minder.
Helaas werd ik daarna laks en nu kan ik dus weer van voor af aan beginnen, want het geeft (bij mij met die paar behandelingen in elk geval) geen blijvend resultaat. Ging ik ook niet van uit.

Ik heb mij van te voren goed ingelezen en las overal dat mensen het weinig zeer vinden doen. Hier dan een tegengeluid, want ik vind het dus echt behoorlijk pijn doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gelijk bij de rentepuntenwinkel gaan kijken maar helaas verliep die actie gisteren! Stom nooit aan gedacht.

Pijn is niet leuk nee kan me indenken dat je dan laks wordt, ik heb ook pijn na t scheren vooral bikinilijn rode pukkels en super zeer als mijn onderbroek daar tegen aan zit.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1 besteld vind t heel spannend bij de wehkamp,

Moet je dan ook in je gezicht scheren voor t flitsen eigenlijk?

Heb een goedkopere besteld die niet draadloos kan voor de rest wel dezelfde kwaliteiten. Ik heb toch genoeg stopcontacten;)
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik gebruik ook al even de lumea.
Maar heb nu toch wel een vraagje hierover.
Als je het de eerste keer gebruikt moet je je eerst scheren ervoor,maar moet je dat dan altijd doen voor aleer je flitst of is het alleen de eerste keer?
Ik scheer altijd ervoor maar denk nu wel dat dit niet de bedoeling is ofwel?
Ik hoop dat iemand raad kan geven :)
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
03-01-2018 11:33
Vind em wel erg duur en al die opzetstukken heb je niet nodig. En een app ook niet.
Ik heb een Braun van ruim 200 euro en die werkt super. Die past het licht ook aan je huid aan.
Die heb ik ook en die bevalt mij tot nu toe heel erg goed!
Nu 5 weken bezig en ik zie al duidelijk verandering. Haartjes komen minder snel (en zachter) terug, kale plekjes hier en daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Lumea prestige eind vorig jaar gekocht en in het begin om de twee weken geflitst. In het begin stond ik versteld van het resultaat, de haartjes groeien veel minder terug. Ik heb ook de app geïnstalleerd en die geeft nu aan dat ik om de zes weken moet flitsen.
Dit vind ik te lang duren want inmiddels groeien er toch steeds haartjes terug en dat betekend dat ik toch redelijk regelmatig moet scheren.

Ik krijg de app niet ingesteld op vier weken, dus eigenlijk zou ik het om de vier weken in mijn agenda moeten zetten.
Maar over het algemeen is de haargroei wel minder geworden, het valt me wel op dat het op zachte delen minder werkt als harde. Dus benen werkt bijvoorbeeld beter dan oksels, bij mij dan.
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de prestige drie maanden gehad. Ik had wel minder haar, maar wel nog steeds haargroei, waardoor ik alsnog moest scheren.
Daarom teruggestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook lichte huid en donkere haartjes.
@Sjietske: je moet altijd scheren van tevoren.
Ik heb een tijd lang een wat oudere versie van de Lumea gebruikt. Op de plaatsen waar ik vroeger epileerde (onderbenen, bikinilijn), groeien bijna geen haartjes meer terug (en die andere paar moet ik eigenlijk gewoon nog een keertje flitsen. Echt al jaren niet. Heerlijk!
Voor mijn oksels heb ik hem ook gebruikt. Wel minder haartjes, maar niet weg. Daar zou ik eigenlijk mee verder moeten gaan.
Alle reacties Link kopieren
@poesiepoes:dank je wel voor de reactie!!
Haartjes op mijn benen groeien ook wel minder snel terug dan ervoor,dus daar ben ik wel tevreden van.vroeger moest ik om de dag scheren.
En bij de oksels ook niet echt het gewenste resultaat maar we blijven proberen :)
Flitste jij in het begin wekelijks of om de 2 weken voor het gewenste resultaat?
In de winter maakte het niet veel uit maar nu dat de zomer eraan komt,zou het toch zalig zijn om iets langer haarloos te zijn.
Grtjs en bedankt voor de raad!!
Elke 2 weken, vaker heeft geen zin. Je mag alsnog de haartjes wel wegscheren tussendoor, dat maak niet uit. Maar niet epileren of harsen oid.
Het is een kwestie van volhouden. Ik ben er blij mee in ieder geval. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven