Lijf & Lijn alle pijlers

Haar verven?

04-01-2018 21:50 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik word langzaamaan nogal grijs. Mijn man vindt het leuker als ik mijn haar verf.
Ik vind dat maar gedoe.
Wat vinden jullie:
Moet ik mijn best doen voor mijn man om er aantrekkelijk uit te zien en mijn haar te verven?
Of doen wat ik zelf wil: niet verven?
Hij geeft enkel maar zijn mening. En dat mag. Het gaat er wel uiteindelijk om wat jij fijn/leuk vindt.
stel: je vraagt aan je man of hij zijn hoofd kaal wil scheren omdat jij dat aantrekkelijker vindt?
Zou hij dat doen voor je?
Ik zou mijn haar alleen verven als ik dat zelf zou willen .
Alle reacties Link kopieren
Als je zelf niet wilt verven gewoon niet doen toch?

Ik verf mijn haar om te 6 weken, een gedoe vind ik het niet. Haar in de verf en terwijl de verf intrekt ga ik ff iets in het huishouden doen en daarna de verf uit mijn haar spoelen.
Zoveel gedoe is het niet, zo gedaan. En ik vind het altijd wel belangrijk om je best te doen voor elkaar, hij zou het vast kunnen waarderen. Het stelt niet zoveel voor toch? Of je moet echt geen andere haarkleur willen en het niet mooi vinden.. Dan is het misschien een ander verhaal en moet je je eigen smaak volgen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
Moet je je best blijven doen voor elkaar?
Als je bij elkaar wil blijven wel

Moet je elkaar dingen opleggen?
Nooit

Is je haar verven een grote klus?
Nah.

Moet jij je haar verven?
Dat bepaal jij.

Maar eh? Waarom niet. Grijs worden kan altijd nog.
Alle reacties Link kopieren
Heb het nu paar keer geverfd. Gewoon omdat ik het leuk vind, word nog niet grijs. Eerste keer vond ik het veel gedoe maar de tweede keer viel het al erg mee.

Of grijs je leuk staat, hangt soms ook af van de coupe. Heel lang grijs haar vind ik meestal niet zo mooi.
Je kunt méér.
Nadiaah79 schreef:
04-01-2018 22:04

Ik verf mijn haar om te 6 weken, een gedoe vind ik het niet. Haar in de verf en terwijl de verf intrekt ga ik ff iets in het huishouden doen en daarna de verf uit mijn haar spoelen.
Dit.
Ik doe het trouwens voor mezelf want je ziet er toch echt stukken ouder uit met grijs haar.
Als je nog niet helemaal grijs bent kan ik de spuitbus voor over grijs haar aanbevelen, eigen merk van Kruidvat.
Dat is helemaal makkelijk en dekt perfect.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 46 dus qua leeftijd wel normaal dat ik grijs word.
Ik ben er nog niet uit. Waarom wel maar inderdaad waarom ook niet? En grijs zijn kan altijd nog.
Mmmm lastig hoor
Alle reacties Link kopieren
Kapper heeft haar geknipt. Door ander model lijkt het veel minder grijs. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Je kunt méér.
Ik vond het ook altijd een gezeik en gekledder. Ik smeerde altijd wel wat onder in de badkamer wat ik dan over het hoofd zag en later zat er dan zo'n vlek die er nooit meer uit ging. Nu laat ik het bij de kapper verven. Mijn haar is daar ook nog eens op vooruit gegaan (minder droog, meer glanzend). Prima.
Lastige situatie. Mijn vriend vindt lang haar leuker dan kort maar ik heb er het haar niet voor. Als compromis draag ik het nu wel op schouderlengte. Verven zou mij echt een brug te ver zijn, denk ik.
Verft hij zelf zijn haar ook?
En dan doe je het niet en dan gaat ie er binnenkort vandoor met iemand die haar haar wel kleurt?
Tornacense schreef:
20-01-2018 22:45
En dan doe je het niet en dan gaat ie er binnenkort vandoor met iemand die haar haar wel kleurt?
Dan is het een lul, dat is simpel, en kun je hem beter kwijt dan rijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vivavivi schreef:
05-01-2018 20:33
Ik ben 46 dus qua leeftijd wel normaal dat ik grijs word.
Ik ben er nog niet uit. Waarom wel maar inderdaad waarom ook niet? En grijs zijn kan altijd nog.
Mmmm lastig hoor
Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat wel erg jong om al ‘grijs’ rond te lopen, als je man aangeeft er problemen mee te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Misschien verven in je eigen haarkleur een optie?
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
20-01-2018 22:45
En dan doe je het niet en dan gaat ie er binnenkort vandoor met iemand die haar haar wel kleurt?
Nee dat zie ik niet gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Mieshka schreef:
20-01-2018 22:38
Ik vond het ook altijd een gezeik en gekledder. Ik smeerde altijd wel wat onder in de badkamer wat ik dan over het hoofd zag en later zat er dan zo'n vlek die er nooit meer uit ging. Nu laat ik het bij de kapper verven. Mijn haar is daar ook nog eens op vooruit gegaan (minder droog, meer glanzend). Prima.
Hoe vaak zit je daar? Ik ken iemand die om de 2 a 3 weken bij de kapper zit en dat vind ik echt te veel
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
20-01-2018 22:43
Lastige situatie. Mijn vriend vindt lang haar leuker dan kort maar ik heb er het haar niet voor. Als compromis draag ik het nu wel op schouderlengte. Verven zou mij echt een brug te ver zijn, denk ik.
Verft hij zelf zijn haar ook?
Haha nee hij is zowat kaal.
Alle reacties Link kopieren
Kip80 schreef:
21-01-2018 00:54
Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat wel erg jong om al ‘grijs’ rond te lopen, als je man aangeeft er problemen mee te hebben.
Het is voor mij ook wel een principekwestie. Mannen verven in het algemeen hun haar niet. Veel vrouwen wel, ook in de leeftijd dat je weet dat ze normaal gesproken grijs zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vivavivi schreef:
26-01-2018 22:07
Het is voor mij ook wel een principekwestie. Mannen verven in het algemeen hun haar niet. Veel vrouwen wel, ook in de leeftijd dat je weet dat ze normaal gesproken grijs zijn.

Het is geen wedstrijd hè? Ik neem aan dat je man wel weer andere dingen voor jou doet?
Maar goed, je bent niets verplicht natuurlijk.
Vivavivi schreef:
26-01-2018 22:04
Hoe vaak zit je daar? Ik ken iemand die om de 2 a 3 weken bij de kapper zit en dat vind ik echt te veel

Elke 5 weken. Soms 4 als dat zo uitkomt. Misschien dat ik ook wel weg zou komen met 6 of 7, maar ik haat uitgroei intens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven