Lijf & Lijn alle pijlers

cellulites apparaat van lóreal, werkt het???

03-05-2007 15:09 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
zag op tv de nieuwe cellulites creme met roller van lóreal. vind het best prijzig dus wil eigenlijk weten of iemand er al ervaring mee heeft. het is de groen met witte roller. tips altijd welkom over hoe ik van mij bobbels af kom.
Alle reacties Link kopieren
Heeft helemaal niemand ervaring met dit produkt?

Ik ben ook heel erg benieuwd of het idd wat doet!

Hoop dat jullie me al wat resultaten kunnen vertellen!

*;
Alle reacties Link kopieren
Bij kruidvat was hij uitverkocht, dus er moeten hier toch ook wel wat menden zijn die dit gebruiken???

Helemaal niemand ervaring met deze anti cellulite gel en roller?

*;
Alle reacties Link kopieren
wie o wie??? er moet toch al iemand het apparaat uitgeprobeerd hebben.:( graag reacties.....
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met dit product, maar wel met genoeg andere soortgelijke producten, en ik kan je met zekerheid zeggen dat dit niet werkt. Geen enkele creme zal je van je cellulite afhelpen, je huid zal hooguit iets gladder aanvoelen, maar cellulite zal er zeker niet mee weggaan.

Massages helpen wel iets, maar dan echt niet die rolletjes die op dat loreal apparaatje zitten. Dan moet je echt denken aan endermologie, dus behandelingen die ze bij schoonheidsinstituten doen. Het gene wat je thuis kan doen en het meest hierbij in de buurt komt zijn massages met het apparaat van Phillips, cellese heet het geloof ik. Heb ik ook een tijdje gebruikt en dat was echt het enige wat een beetje resultaat gaf. Maar dan wel een paar maanden lang en half uur per dag gebruiken, en dan later een onderhoudsbeurt van ongeveer 2x per week een half uur per keer...

Behalve operaties en echte endermologie heb ik ongeveer alles geprobeerd om van die lelijke putten af te komen, van bijna alle creme's tot pillen, maar echt niks werkt. Heb echt honderden euro's uitgegeven aan deze frustratie wat me alleen tot de wetenschap geleid heeft dat niks werkt.

Dus dames, bespaar je centen en trap er niet in...
Alle reacties Link kopieren


Geen ervaring met dit product, maar wel met genoeg andere soortgelijke producten, en ik kan je met zekerheid zeggen dat dit niet werkt. Geen enkele creme zal je van je cellulite afhelpen, je huid zal hooguit iets gladder aanvoelen, maar cellulite zal er zeker niet mee weggaan.

Massages helpen wel iets, maar dan echt niet die rolletjes die op dat loreal apparaatje zitten. Dan moet je echt denken aan endermologie, dus behandelingen die ze bij schoonheidsinstituten doen. Het gene wat je thuis kan doen en het meest hierbij in de buurt komt zijn massages met het apparaat van Phillips, cellese heet het geloof ik. Heb ik ook een tijdje gebruikt en dat was echt het enige wat een beetje resultaat gaf. Maar dan wel een paar maanden lang en half uur per dag gebruiken, en dan later een onderhoudsbeurt van ongeveer 2x per week een half uur per keer...

Behalve operaties en echte endermologie heb ik ongeveer alles geprobeerd om van die lelijke putten af te komen, van bijna alle creme's tot pillen, maar echt niks werkt. Heb echt honderden euro's uitgegeven aan deze frustratie wat me alleen tot de wetenschap geleid heeft dat niks werkt.

Dus dames, bespaar je centen en trap er niet in...






Idem!

Proberen te accepteren dat vrouwen hier nu eenmaal last van hebben is effectiever :)
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet in die apparaten, maar.. hardlopen helpt echt! Ik ben een maandje bezig weer en ik zie de cellulite gewoon verdwijnen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven