Lijf & Lijn alle pijlers

Lieke van Lexmond

14-01-2018 13:01 17 berichten
Lieke van Lexmond vindt uiterlijk vertoon 'minder belangrijk' http://nu.nl/achterklap/5085797/lieke-v ... grijk.html (via @NUnl)

Minder belangrijk....
Tsja nu haar nosejob en botox gedaan zijn is dat makkelijk praten!
Ze rept er zelf met geen woord over maar ik weet wie het bij haar verricht heeft. Zo jammer dat je dan niet gewoon eerlijk bent , net als Linda de Mol.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ze in het artikel zo eerlijk is als maar bij haar werk past. Ze geeft ook aan dat haar televisiewerk andere verplichtingen met zich meebrengt qua uiterlijk, en dat is natuurlijk ook zo. Ze geeft antwoorden waar haar mediatrainer trots op zou zijn.
Ik denk dat TO bedoelt dat ze liegt over het feit dat ze nog nooit iets aan haarzelf heeft laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Op de foto bij het artikel heeft ze nog steeds die haakneus.
Alle reacties Link kopieren
Tja....Ze draait er wat omheen. Het zou de mediawereld inderdaad sieren als er wat meer openheid zou zijn. Maar goed, ze is de buitenwereld verder geen totale openheid verschuldigd.
Oprechte vraag: waarom houdt dit je bezig? Het boeit mij nl. echt totaal niet; laat haar lekker doen en zeggen wat ze zelf wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik val hier persoonlijk niet zo over...lekker belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Als ze iets aan zichzelf heeft laten doen, kun je haar natuurlijk niet serieus nemen.

Heb je foto's van voor en na haar nosejob?

Kunnen we even beoordelen of ze iets heeft laten doen....
Botox is ze eerlijk voor uit gekomen hoor. Ze vond t niks en nadat t uitgewerkt was heeft ze t niet meer gedaan. Lekker boeiend.
Alle reacties Link kopieren
En nu wil je dat wij gaan vragen wie haar nosejob heeft gedaan ofzo?

Of denk je dat die Lieke hier meeleest en jouw bericht leest?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gate_Keeper schreef:
14-01-2018 13:48
Botox is ze eerlijk voor uit gekomen hoor. Ze vond t niks en nadat t uitgewerkt was heeft ze t niet meer gedaan. Lekker boeiend.
Mij boeit het ook niet, maar wat jij hier neer zet is echt wat al die bekende vrouwen zeggen, echt allemaal. 'Eens geprobeerd, was niets, nooit meer gedaan.' En daar geloof ik geen zak van.
Alle reacties Link kopieren
Er is wel degelijk iets aan die neus gedaan. Niet overdreven, maar die knobbel op haar neus is weg en volgens mij stond haar neustussenschot eerst n beetje scheef. Resultaat is netjes.
Cum non tum age
Mij maakt het allemaal niks uit. Ik vind ook niet dat ze er perse open en eerlijk over hoeven zijn. Ik zie het toch wel. En verder moet iedereen het lekker zelf weten :-)
Heeft ze meldingsplicht ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ja, iets dergelijks zei Halina Reijn ook daarnet op tv op RTL-Z in het programma Vijf jaar later (ik kende haar niet; ook niet van gezicht). Het schijnt dat je volkomen van nature vijf jaar jonger kan worden in plaats van vijf jaar ouder. Haar fronsrimpels verdwenen, haar huid fantastisch egaal terwijl ze eerst onder de moedervlekjes en andere verkleuringen zat maar toch doet het er niet zo toe; het komt allemaal van binnenuit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dat moet Lieke van Lexmond zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap sowieso niet waarom ze op tv is, ik zie niks leuks aan haar. Niet qua uiterlijk (ik vind dat haar neus nog steeds te groot is en vroeg me juist af waarom ze geen neuscorrectie laat doen haha) en niet qua uitstraling en niet qua presenteren...mij ontgaat het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven