Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: Hoe zet ik die Active Points in?!?

14-01-2018 18:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er echt geen reet van! 🙄

23 dagpunten, 28 weekextra en mijn bewegingsdoel is 47 Active Points. Ik heb aangevinkt dat ik éérst mijn AP in wil zetten, en dan pas mijn weekextra. Maar de app blíjft het afhalen van de weekextra. Sterker nog: de weekextra komt in de min 😔

Dussss, wat doe ik verkeerd?

(Ik dacht eerst dat het misschien kwam omdat ik het doel van 47 nog niet gehaald had. Maar zelfs als ik dat kunstmatig ophoog naar 50 ofzo, gaat er niets vanaf)

Alvast bedankt!
Wat zeggen ze bij WW ervan? Er is een coach en anders een forum online waar je dat kan vragen.
Of een fb groep.

Hier gaan ze roepen dat je niet moet dieeten want heel ongezond enz.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 18:48
40.00% gewijzigd
Vraag het even op Connect. Daar weten ze alles (denken sommigen :) )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb WW al gemaild, maar nog geen reactie... Ik dacht dat hier iemand het vast wel wist. En ik wil liever niet op FB gooien dat ik met WW bezig ben.
Kirsi schreef:
14-01-2018 18:48
Ik heb WW al gemaild, maar nog geen reactie... Ik dacht dat hier iemand het vast wel wist. En ik wil liever niet op FB gooien dat ik met WW bezig ben.
Connect is het forum op je WWapp. Zit e dus met alleen leden van WW.

(en de WW groepen op FB zijn besloten dus dat zien je vrienden ook niet)
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit van welke groep die extra punten afgaan? Zolang je ervoor zorgt dat je niet meer dan het totaal van alle extra punten tot je neemt, zit je gewoon goed hoor.
Alle reacties Link kopieren
Swinta schreef:
14-01-2018 19:10
Wat maakt het uit van welke groep die extra punten afgaan? Zolang je ervoor zorgt dat je niet meer dan het totaal van alle extra punten tot je neemt, zit je gewoon goed hoor.
Ik kan nu dus niet zien hoeveel ik mag...
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
14-01-2018 18:44
Wat zeggen ze bij WW ervan? Er is een coach en anders een forum online waar je dat kan vragen.
Of een fb groep.

Hier gaan ze roepen dat je niet moet dieeten want heel ongezond enz.
Ik wilde geen crash-dingen doen. Tot nu toe heeft het me een goed inzicht gegeven dat ik niet alleen teveel eet, maar vooral veel ongezonde suikers. En als ex-zwangerschaps-diabeet is dit even een goede stok achter de deur.

Bedankt voor je tips!
Alle reacties Link kopieren
Kirsi, het is eigenlijk niet de bedoeling dat je je active points gebruikt. Die zijn er echt als stimulatie om te gaan bewegen en te zien dat wat je dus verbrand. Maar het is niet de bedoeling dat je ze "opeet".

De 23 punten zijn bedoeld om elke dag op te maken. Dat is waar je je aan moet houden iedere dag, je moet elke dag zeker 19 punten eten, anders eet je te weinig. 4 punten mag je "sparen"per dag en de volgende dag gebruiken.

Soms heb je zin in iets lekkers of je hebt een etentje of whatever. Dan kun je punten gebruiken van je weekextra. Dat zijn extra punten voor als je een dag boven de 23 punten uit komt. Dit zodat het geen streng lijnen wordt maar een eetpatroon.

Dus volgorde is je dagpunten en dan weekextra. Active points niet de bedoeling om op te eten.
Alle reacties Link kopieren
Yavanna schreef:
14-01-2018 22:21
Kirsi, het is eigenlijk niet de bedoeling dat je je active points gebruikt. Die zijn er echt als stimulatie om te gaan bewegen en te zien dat wat je dus verbrand. Maar het is niet de bedoeling dat je ze "opeet".

De 23 punten zijn bedoeld om elke dag op te maken. Dat is waar je je aan moet houden iedere dag, je moet elke dag zeker 19 punten eten, anders eet je te weinig. 4 punten mag je "sparen"per dag en de volgende dag gebruiken.

Soms heb je zin in iets lekkers of je hebt een etentje of whatever. Dan kun je punten gebruiken van je weekextra. Dat zijn extra punten voor als je een dag boven de 23 punten uit komt. Dit zodat het geen streng lijnen wordt maar een eetpatroon.

Dus volgorde is je dagpunten en dan weekextra. Active points niet de bedoeling om op te eten.
Ahhh, bedankt! Suf dat je dan kunt aanvinken ‘wil je eerst je Active Points inzetten of eerst je Weekextra”.
Alle reacties Link kopieren
Yavanna, hoe zit het dan bij mij. Mijn week extra is 42 en mijn active Points doel is 42. Is dat dan puur toeval?
Alle reacties Link kopieren
Kirsi schreef:
15-01-2018 14:58
Ahhh, bedankt! Suf dat je dan kunt aanvinken ‘wil je eerst je Active Points inzetten of eerst je Weekextra”.
Waar heb jij dat aangegeven dan?
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
16-01-2018 17:13
Yavanna, hoe zit het dan bij mij. Mijn week extra is 42 en mijn active Points doel is 42. Is dat dan puur toeval?
Weekextra en dagelijkse punten zijn afhankelijk van je gewicht, sekse en of je wel of niet borstvoeding geeft. Als je gaat afvallen en je gewicht lager wordt dan kan het zijn dat je punten die je mag opeten lager worden.
Active points zijn een indicatie van je leefstijl. Kan zijn dat je er veel minder of meer van verbruikt. Het is echt alleen voor stimulatie om ook te bewegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven