Lijf & Lijn alle pijlers

Tepel

19-01-2018 18:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen !

Ik heb 2 ingetrokken tepels gehad maar heb nu 2 tepelpiercings dus ze zitten wat naar buiten.
Toen ik ingetrokken tepel s had zat er altijd wit spul in ik dacht dat het makkelijk te verwijderen zou zijn wanneer ik er beter bij zou kunnen. Maar nu ik er beter bij kan zit het witte spul aangekoekt en krijg ik het er niet helemaal af ook niet met baby olie.. heeft iemand tips ? Zou het met een bepaalde crem misschien dan wel lukken of ? Ik schaam me er best voor in het licht bijvoorbeeld als mijn vriend me ziet wand het is wit spul het lijkt net alsof het opgedroogd baby melk ofzo is of of ik me niet goed verzorg.

Groetjes.
anoniem_362956 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 18:15
2.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
haal even je naam weg :idee:
Lorem Ipsum
niet handig je naam op dit forum noemen
snel er afhalen
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het dankjulliewel :)
Alle reacties Link kopieren
Ja haal je naam weg. Mijn advies: ga ermee naar de huisarts. Ik neem aan dat je liever het onderliggende probleem wilt op lossen dan alleen de witte afscheiding wegvegen. Heb je een baby/geef je borstvoeding?
Heb je dat aan beide borsten? Of?
Ik weet dat er hier geen diagnoses gegeven mogen worden maar ik zou je willen adviseren om met deze klachten naar de huisarts te gaan. Bij een vriendin van me was het slecht nieuws.
SilverShadow schreef:
19-01-2018 18:22
Ik weet dat er hier geen diagnoses gegeven mogen worden maar ik zou je willen adviseren om met deze klachten naar de huisarts te gaan. Bij een vriendin van me was het slecht nieuws.
Dat was dus ook mijn eerste gedachte. Het hoeft niets te zijn, maar zowel ingetrokken tepels als vochtafscheiding uit de tepel (wanneer je niet zwanger bent/of net bent geweest) KAN zorgelijk zijn.
Lemon_tree schreef:
19-01-2018 18:26
Dat was dus ook mijn eerste gedachte. Het hoeft niets te zijn, maar zowel ingetrokken tepels als vochtafscheiding uit de tepel (wanneer je niet zwanger bent/of net bent geweest) KAN zorgelijk zijn.
Precies, ik heb het al 30 jaar

Maar zeker laten controleren
Alle reacties Link kopieren
Fijn zulke snelle reacties!

Heb geen kinderen .
Toen ze nog ingetrokken waren zag ik het bij beiden Tepel s wanneer het stijf werd en nu continue.
Heb ergens op internet gelezen dat het talg kan zijn maar dat zou je dan wel eraf kunnen halen weet alleen niet hoe.
Ik ga inderdaad als het zo blijft langs de dokter.. Dankjewel zilver shadow.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet afwachten, maandag meteen naar de huisarts!
Kely26 schreef:
19-01-2018 18:32
Fijn zulke snelle reacties!

Heb geen kinderen .
Toen ze nog ingetrokken waren zag ik het bij beiden Tepel s wanneer het stijf werd en nu continue.
Heb ergens op internet gelezen dat het talg kan zijn maar dat zou je dan wel eraf kunnen halen weet alleen niet hoe.
Ik ga inderdaad als het zo blijft langs de dokter.. Dankjewel zilver shadow.
Ehm, nee. Gewoon na het weekend even naar de huisarts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven