Lijf & Lijn alle pijlers

Sauna-ergernissen

19-01-2018 19:06 233 berichten
Naar aanleiding van een ander topic hier een gloednieuw topic
voor sauna-ergernissen.
TO trapt af.

Vroeger woonde ik in Amsterdam. Op een verlaten veld in Amsterdam-Zuid stond toen een sauna.
Gelijk de eerste keer dat ik er was, heb ik een zomerabonnement afgesloten,
want... ze hadden een fijn zwembad.

De tweede keer dat ik er was, kwam er een man naast me zitten.
Hij vroeg of ik daar wel vaker kwam, raakte mijn arm aan, raakte mijn been aan
en zei: "Je bent zo lief."
Ieks.
Ik was toen nog erg verlegen. Ik heb aan de receptionist verteld wat er gebeurd was.
Die receptionist zei dat de man een vaste bezoeker was
en dat er nooit problemen met hem waren.
Oftewel: "Mevrouw, u bent gek."
Wat had ik toen spijt dat ik een zomerabonnement had genomen.

Een jaar later werd de sauna afgebroken. Op dat veld kwam de ZuidAs, met sjieke kantoren.
Een sauna in Zuid-Holland.
De enige plek waar je naar buiten kon en kon rusten, was een kleine binnenplaats. Echt heel klein.
Dat was tevens de enige plek waar je mocht roken.
Toen ik daar lag, kwamen er tien dames een peukie doen.
Ik werd misselijk van de rook en stond snel op.
Snel opstaan = slecht idee.
Ik ben daar zo ongeveer van mijn stokje gegaan,
terwijl de dames met sigaretten over me heen gebogen stonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een oudere dame haar intieme deel weleens zien scheren in een grote nette sauna in Brabant.. iiieeeww
Heb er wat van gezegd, maar het kwaad was al geschied natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
DE sauna ergernis voor mij zijn mensen die zo nodig hun (meestal volslagen onnozele) gesprekken menen te moeten voort zetten in de sauna.
Hoe moeilijk is het om een minuut of 10-15 je klep te houden?
aankleefsjaan schreef:
19-01-2018 19:10
Ik heb een oudere dame haar intieme deel weleens zien scheren in een grote nette sauna in Brabant.. iiieeeww
Heb er wat van gezegd, maar het kwaad was al geschied natuurlijk.
iiieeew dit is echt vies :sick:
Alle reacties Link kopieren
Ik ging altijd heel graag naar de sauna maar na een paar keer rukkers en gluurders te hebben meegemaakt compleet afgeknapt! Heb er echt geen zin meer in...p
Groepjes kakelende dames in de sauna. Als je wil bijkletsen ga je toch lekker lunchen oid?
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
19-01-2018 19:12
DE sauna ergernis voor mij zijn mensen die zo nodig hun (meestal volslagen onnozele) gesprekken menen te moeten voort zetten in de sauna.
Hoe moeilijk is het om een minuut of 10-15 je klep te houden?

Helemaal mee eens.
Nog een tikkie erger als ze hun levensverhaal gaan vertellen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Mensen die in een overvol bubbelbad er toch nog bij in stappen en het liefst zo'n beetje op schoot gaan zitten :|
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Een keer in de Swaffelhoeve (wat een vreselijk oord vol Telegraafklanten met vrijkaarten)
Ik zat me al enorm te ergeren aan al het gekwek in de sauna's.
Iemand die vroeg om stilte moest 'haar bek houden'.

Bweugh.

En tijdens lunchen, rusten in een lekkere bank in het restaurantgedeelte zat een man een bank achter mij zijn teennagels te knippen.
:sick:
Alle reacties Link kopieren
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
19-01-2018 19:20
Mensen die in een overvol bubbelbad er toch nog bij in stappen en het liefst zo'n beetje op schoot gaan zitten :|
te weinig bubbelbaden :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
aankleefsjaan schreef:
19-01-2018 19:10
Ik heb een oudere dame haar intieme deel weleens zien scheren in een grote nette sauna in Brabant.. iiieeeww
Heb er wat van gezegd, maar het kwaad was al geschied natuurlijk.
:sick:
Alle reacties Link kopieren
Toen ik eens langs een groepje mannen liep: "Moet je die eens zien, wat een geile tieten".
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
19-01-2018 19:25
te weinig bubbelbaden :proud:
Er zijn er inmiddels een paar bijgekomen gelukkig, ik snap nooit zo goed dat mensen zelf de behoefte hebben om er dan nog bij in te stappen. Ik hoef geen body-touching-toe-touching- :mrgreen:
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
19-01-2018 19:29
Er zijn er inmiddels een paar bijgekomen gelukkig, ik snap nooit zo goed dat mensen zelf de behoefte hebben om er dan nog bij in te stappen. Ik hoef geen body-touching-toe-touching- :mrgreen:
snap ik ook nooit, maar ik ben nogal snel bang te opdringerig te zijn en mensen lastig te vallen, dus er moet echt duidelijk ruimte zijn voordat ik er bij stap
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
19-01-2018 19:20
Mensen die in een overvol bubbelbad er toch nog bij in stappen en het liefst zo'n beetje op schoot gaan zitten :|

Dit begrijp ik dus ook niet!
Alle reacties Link kopieren
de enige sauna die ik gebruik is op sportschool en daar is het gelukkig gescheiden. heb wel is gehad dat sommige dames uitgebreid gaan liggen dat je er amper langs kan of met hun benen wijd waar door alles open en bloot ligt.

het raarste wat ik heb meegemaakt was een vrouw die een pot kokos olie had meegenomen de sauna in en die vervolgens liet smelten
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is mijn grootste ergernis ‘te druk’.

Ik weet dat een mooi, groot complex commercieel ‘vol’ moet zitten, maar ik probeer mijn dagjes zo rustig mogelijk te plannen.

Anderen helaas ook.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
De enige sauna waar ik me gek geergerd heb is de Zwaluwhoeve. Te vol, te druk, teveel gekakel, lauwe sauna's en heel slecht buffet.
Ik ga nu alleen nog naar sauna's die geen of bijna geen kortingsakties hebben, wat een verademing.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
19-01-2018 19:19
Helemaal mee eens.
Nog een tikkie erger als ze hun levensverhaal gaan vertellen :facepalm:
op werk tijdens de lunch.... een gesprek over een tumor en incontinentie... heel vervelend natuurlijk maar niet tijdens het eten. Ik ben aan een andere tafel gaan zitten.
noem mij onempatisch @(
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Scratte schreef:
19-01-2018 19:21


En tijdens lunchen, rusten in een lekkere bank in het restaurantgedeelte zat een man een bank achter mij zijn teennagels te knippen.
:sick:
Neeeeeee :'(
Ik was eens alleen in de sauna. Een stelletje van een jaar of 25 kwam naar me toe, ze vroegen of ik in was voor een trio bij hen thuis :woa:

Nou nee... Ik lig hier voor mijn rust en ik heb ook gewoon een vriend O_o Ik vond het zo brutaal.
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste keer sauna viel zo tegen. Druk!! Met zo'n groepje populaire boys rond te lopen alsof ze helemaal geweldig waren en zo'n te dikke Tokkie familie die tegen elkaar aan te stonden te schreeuwen. Overvolle sauna's waar men zich bijna op jouw handdoek ertussen wurmt. Slechte bediening. Bleh. Niets meer aan zo.

Het is dus bij meer sauna's aan de hand. Het wordt te mainstream ofzo?

Ik ben even genezen.
I wanna live my life with the volume full!
Onlangs in een saunazwembad. De eerste keer dacht ik nog dat een jongeman zijn piemel per ongeluk aanraakte, maar na de vierde keer begon ik te twijfelen, ook gezien de duur van het contact. Toen ik hem aansprak, keek hij vooral erg verbaasd.

Kakelende tanties die niet begrijpen dat ik niet naar de sauna ga om hun verhalen te horen. "Maar Piet zei, dat Truus had gezegd dat Karel zei dat Fiona vond dat ze dus niet naar de bakker had moeten gaan en toen dacht ik bij mezelf, ja, nou, daar heb je wel een punt. Wat vind jij?"

Mensen met onopgevoede kinderen waardoor andere mensen mijn kinderen ook met argusogen bekijken. Gelukkig duurt dat meestal maar een paar minuten.

Mensen die willen liggen tijdens een Aufguss, terwijl er weinig plek is.

Vooral oude mannetjes die zweetklotsgeluiden maken. Ik verdenk ze ervan dat ze hun armen in al hun huidplooien heen en weder bewegen, zodat iederen "splotsj, klotsj,schmotsj" hoort.

Aufgussmedewerkers die denken dat iedereen ernstig geïnteresseerd is in een verhandeling van 5 minuten over de oorsprong van de sauna.

Duur eten. In Nederlandse sauna's eet ik nooit. Dat kun je skeer vinden, maar ik weiger 6 Euro voor een tosti te betalen.


Maar eigenlijk vind ik het meestal gelukkig heel erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven