Lijf & Lijn alle pijlers

extensions zelf verwijderen...help, het lukt niet!

04-05-2007 17:12 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag zelf mijn extensions verwijderen voor ik er weer nieuwe in laat zetten. Dus vloeistof aangeschaft en een tangetje van de Gamma. Maar die waxjes zijn keihard en blijven dat ook. Hoe moet ik ervoor zorgen dat die waxjes makkelijker loslaten?

Ik heb het ook al geprobeerd door een nacht met cremespoeling en haarolie in mijn haar te slapen, zodat het beter los zou laten. Maar nee hoor...

Moet je met het tangetje in de lengte of breedte knippen en is het dan de bedoeling dat je het waxje stukknipt?



Graag goede tips gevraagd!! Alvast bedankt...
Alle reacties Link kopieren
@ingrid6aiaiaia.... daar moet je echt niet zelf aan beginnen.... geloof me!Je beschadigd echt heel je haar hiermee. Het lukt sommige kappers al niet om het fatsoenlijk te doen laat staan als je zelf gaat prutsen.Ik denk dat je desnoods het echt beter even aan een vriendin kan vragen.En dan met acceton/nagelremover , of op het internet verwijdervloeistof kopen.Flink wat op je waxje druppelen en met je tangetje knijpen (ongeveer 3x herhalen)Dan kun je zachtjes aan het puntje van de extension trekken en dan komt hij los.Daarna moet je ook nog de kleine klitjes die zich erboven hebben verzameld voorzichtig verwijderen en dit nog best een klus.Nou succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi...

mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom je dat zelf wil doen? Als je toch nieuwe wil laten zetten, doet de kapper dat gewoon gratis en vakkundig voor je. Zelfs al zou een andere kapper ze zetten, dan nog is het uithalen meestal gratis (ze verdienen immers ook aardig aan je...)

Groetjes!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
ik had ook ooit extensions en ik vond het niets, dus wilde ik ze ook verwijderen. De kapper had me gewaarschuwd dat ik geen shampoos als Panthene mocht gebruiken, vanwege de silliconen die in die shampoo zit, zouden de extensions eruit glijden.



Dus ben ik met die shampoo gaan wassen toen ik de extensions zat was. Na een paar keer wassen kon ik ze, door er heel zacht aan te trekken, er zo uithalen. Mijn haar brak er niet van af.
Alle reacties Link kopieren
koop even een verwijderaar via t internet, en een origineel tangetje, al begrijp ik niet waarom je niet gewoon naar je kapster gaat, die v mij zijn er altijd in notime en keurig uit, niks beschadigd of iets dergelijks en als je weer nieuwe neemt is t gratis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven