Lijf & Lijn alle pijlers

Master Piece Max mascara van Max Factor

05-05-2007 21:50 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe bevalt jullie deze mascara. Ik heb nu al zoveel mascara's geprobeerd en zoveel miskopen gedaan. Ben benieuwd naar de meningen van deze mascara!
Alle reacties Link kopieren
Ik had het een tijdje terug ook gevraagd, Ben benieuwd als er een reatie komt. Zelf vind ik Diorshow echt super, nu gebruik ik de black kohl versie en die vind ik toch weer heel anders dan Diorshow (show is echt voor de super volume) Ik ben benieuwd naar de reactie voor Max
Alle reacties Link kopieren
JA!

Ik heb deze mascara sinds vorige week en ik vind m geweldig!!

Echt een super aanrader! Hij scheidt je wimpers prachtig, maakt ze stukken langer en geeft er ook meer volume aan.



Ik had eerst Inimitable van Chanel, ook super geweldig, maar wel stukken duurder.

De masterpiece max is even goed, zo niet beter zelfs.
Alle reacties Link kopieren
Helaas herken ik het probleem van allerlei mascara`s geprobeerd hebben. Sinds ik Master Piece gebruik ben ik er helemaal weg van! Het geeft mijn ogen, naar mijn mening, precies wat ik zoek in een mascara. Ik ben nooit weg geweest van goedkope mascara`s maar deze geeft echt waar voor je geld!
Alle reacties Link kopieren
Zien jullie nou nog verschil tussen de master piece en de master Max piece mascara ?
Alle reacties Link kopieren
Wauwie, Na vandaag de parfumeries bezocht te hebben was ik van plan de Chanel mascara te kopen. Nu worden hier precies de twee waartussen ik twijfel vergeleken. Wat vind je beter aan die van Chanel vergeleken met de Masterpiece Max? Het viel me op dat de borsteltjes wel heel veel op elkaar lijken?
Alle reacties Link kopieren
Lindavg, wat toevallig zeg dat je precies tussen die 2 twijfelt!



er zit niet enorm veel verschil tussen hoor vind ik, het borsteltje is inderdaad zo'n beetje hetzelfde.

Ik vind die van MF net iets beter omdat ie bij bij de eerste laag gelijk al veel effect geeft en bij die van Chanel is dat net iets minder.

Maar echt veel scheelt het niet verder hoor.



Groot verschil is wel de prijs!

Chanel 24,95 voor 6 ml

MF 14,95 voor 7,2 ml



Ik zou zeggen: ga voor die van MF! Je gaat er op zeker geen spijt van krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze mascara ook proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze mascara ook proberen.
Alle reacties Link kopieren
Geeft hij ook echt lengte of kan je dan beter een ander kopen.

Ik heb nu ook zo'n borsteltje de nieuwste van rimmel maar ik moet zeggen dat ik ht een vies zooitje vind worden.

Er komt in 1 keer zoveel op mijn wimpers.

Ik moet altijd bij elke mascara met een naald aan de slag.

Hebben jullie liever zo'n nieuw borsteltje of toch de oude
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik de gok eens ga wagen op de MF. Alhowel de Chanel nogsteeds in mijn hoofd rondspookt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Ik gebruik de masterpiece max nu ruim 2 maanden en ben er nog steeds helemaal weg van. Mooie lange wimpers met voldoende volume. Hiervoor had ik de masterpiece maar die vind ik toch iets minder. De max is het helemaal voor mij.:D
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik echt om. Vanavond ga ik m halen!
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat iedereen de Chanel en MF vergelijkt. Ik had precies hetzelfde. Paar maanden geleden mini-Chanel Inimitable cadeau gekregen en vond hem 't einde, alleen een beetje te duur. Ben ik pasgeleden bij m'n moeder, blijkt zij lyrisch over de MF Masterpiece (niet de Max-versie btw). Toen ik 't borsteltje zag leek hij echt exact op de Chanel, heb ze naast elkaar gehouden en geen verschil te zien, behalve in borstelkleur. Dus mijn volgende mascara staat al vast (ga trouwens niet voor de Max, maar de gewone, kreeg op MakeUpAlley geloof ik ook betere recensies).
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd lindaVG wat je ervan gaat vinden!



Wat ik me nou afvraag he.. wat is nu het verschil tussen de gewone en de Max??
Alle reacties Link kopieren
Ja precies als je de twee borsteltjes naast elkaar legt zie je dan verschil en zo ja wat ?
Alle reacties Link kopieren
Ik had een proefmonster van Chanel gebruikt en die was echt

fantastisch, alleen wilde ik em kopen maar was toch te duur. Uit de

consumententest van deze maand kwam Chanel er ook erg hoog uit.





Maar het is zeker een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik echt om. Vanavond ga ik m halen!
Ik ben even zeer benieuwd:) Heb je m al en zo ja, hoe bevalt de mascara je?
Ik heb het proefmonster van Chanel uitgeprobeerd, maar ben er niet van onder de indruk. Ik vind het wat aan de dunne kant. Vind die van Max Factor beter en die is ook een stuk goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Ik heb m gisteren gekocht. Vndaag had ik even geen tijd om m uit teproberen Moest even snelzijn en heb mijn oude mascera gepakt maar morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ga ik op mijn gemakkie testen. Wordt vervolgd dus!
Alle reacties Link kopieren
Bij de Glamour van deze maand zit de nieuwe mascara van Chanel,heb het blad net gekocht,wilde het jullie even laten weten!
Alle reacties Link kopieren
De glamour met Yfke? Of is dat al de oude? Ik heb die van chanel ook gehad en vond het een 8. diorshow krijg een 10.
Alle reacties Link kopieren
De Glamour die sinds gisteren in de winkel ligt, met Jennifer Anniston op de voorkant.
Ik heb dat proefje aan mijn collega gegeven, die was naarstig op zoek naar een mascara.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de waterproofversie. Deze mascara bevalt me echt supergoed. Voor mij geen ander merk meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven