Lijf & Lijn alle pijlers

Bandeau bikini

06-05-2007 16:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
In september trouw ik, dus ik moet extra oppassen met bikinibandjes (heb een strapless trouwjurk). Nu is mijn vraag:

Vinden jullie zo'n bandeau bikini mooi staan bij kleine borsten? (ik ben zelf slank en 1.70m) Zo'n ding pushed namelijk helemaal niks maar dan ook helemaal niks omhoog. En ik vind mezelf dan altijd zo plat. Maar ik zou haast wel moeten deze zomer, anders zie je strak van die lelijk witte "bandjes" op mijn bruiloft.

En om een push up bikini aan te doen en dan constant de bandjes af laten hangen vind ik ook al wat...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het/hem (de bikini) prachtig. En why the f... zou je iets omhoog moeten duwen? Lekker belangrijk
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch ook de bikini nemen die je leuk vindt en dan de bandjes naar beneden doen als je gaat zonnen. Of je verschuift de bandjes af en toe.

Het is nog lang geen september en voor die tijd een paar keer onder de zonnebank en de bandjes zijn ook weg.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik zo'n bikini juist mooi wanneer je kleine borsten hebt! Anders gaan ze zo hangen. Dus als, je jezelf er ook prettig bij voelt, doen!

Mijn vriendin is ook getrouwd in een strapless jurk in september en die heeft idd regelmatig een zonnebankje  gepakt om witte aftekeningen te voorkomen. Werkte prima. I.i.g. een super trouwdag toegewenst.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga pas in augustus en kom net 3 weekjes voor mijn trouwen ongeveer weer terug. Dus echt veel tijd om dan te zonnebanken heb ik niet. En denk niet dat dat wit van mijn bandjes dan nog weg trekt met zonnebanken.



En ik heb al gemeld dat ik het niet echt zie zitten om de hele dag met afhangende bandjes moet rondlopen.



Morgen komt de bikini binnen en ik zal eens kijken hoe het staat. Misschien moet ik er maar doorheen. En het gewoon gaan dragen.

Met deze bikini kan je denk ik niet echt met vullingen werken he??
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mij aansluiten bij de anderen. Het staat juist leuk bij kleine borsten. Dan is dit een prima oplossing toch en zonder bikinitop zal ook niet altijd gaan, dus volgens mij is dit prima. En maak er een leuke dag van........
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zo'n bikini ook juist mooi bij wat kleinere borsten! En het is ideaal tegen witte bandjes! Bovendien ga je trouwen en heb je een vent die van je houdt en weet hoe je eruit ziet dus wat maakt het uit! Vooral als dat ervoor zorgt dat je er op jullie dag perfect uit ziet!!!



Enne, ze hebben ook van die strapless badpakken. Dan blijft je buik wel wit maar zijn er geen witte strepen! Tegenwoordig zijn er best leuke en hippe modellen te koop!



Ik heb zelf trouwens de vakantie voor mijn trouwen diverse bikiní's afgewisselt en als ik echt ging zonnen de bandjes opzij gedaan. En een halterbikini laat de rug al vrij dus dan moet je alleen voor de voorkant

nog wat moeite doen
Alle reacties Link kopieren
Deze van otto bijv, helaas niet strapless maar wel mooi!





Bandeau-badpak, legt nadruk op de taille





strapless, bon prix
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn inderdaad mooie badpakken, maar die vrouwen hebben toch ook al meer borst dan ik heb!!

En ik ga liever toch voor bikini.



Ik neem ook wel 'gewone' bikini´s mee op vakantie, voor de afwisseling. Maar het is toch fijn als je ook zonder bandjes heb, dat je dus niet steeds er op hoeft te letten of je ze wel naar beneden doet enzo.



Ik had al een keer eerder zo´n soort bikini besteld, maar die heb ik gelijk weer teruggestuurd omdat ik hem echt niet vond staan.

Dus ik waag me er maar weer eens aan. Kijken hoe ik er nu over denk.



In zo'n triangle bikini ben ik ook altijd al zo plat :(
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook van die halterbikini's in push up varianten! Is dan niet echt een triangel bikini meer maar geeft wel een "voller" effect en je hebt weer eens andere bandjes dan een normale bikini!

Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Lieke80, zeer herkenbaar! Ik heb ook erg kleine borsten en zou graag zo'n bandeaubikini aandoen, maar dan heb ik echt helemaal nix meer! Nu draag ik altijd triangelbikini';s met vulling erin. Zodat het toch nog iets lijkt!



Maar misschien moet je je er nu een x overheen zetten en toch die bandeaubikini doen.... het is immers voor een goed doel!
Alle reacties Link kopieren
Nou, en ik maar denken dat het bij wat kleinere maatjes juist leuker staat.

ik heb niet eens zulke grote, maar cup C

Maar het ziet er niet uit. Ze hangen niet, maar in een bandeau bikini juist wel
Alle reacties Link kopieren
@Chi Caatje



Dat heb ik dus ook. Ik heb een kleine C. Opzich niets mis mee. Maar ze vallen helemaal weg in zo'n bikini. Mijne staan ook niet vooruit zeg maar.

Ze zijn heel breed. Moeilijk om uit te leggen. Kan even geen voorbeeld noemen wie dat ook heeft....
Alle reacties Link kopieren
maar je hebt toch geen kleine borsten als je een cup C hebt, of mis ik iets
Alle reacties Link kopieren
wat toevallig!! ik wilde deze bikini ook bestellen. heb een c-cup en heb wel eens een strapless bikini gepast. bij mij zakt ie dus gigantisch af. denk dat ie mooier is als je kleinere borsten hebt. heb heel wat plaatjes van celebs gezien met niet zo veel boezem, die toch een bandeaubikini dragen, vond t erg leuk staan. kun je trouwens laten weten hoe de bikini in het echt is en staat?? ben reuzebenieuwd!! misschien ga k m dan ook bestellen (wel beetje prijzig vind ik m...) succes!!!
Alle reacties Link kopieren
Een cup c valt echt wel mee. Veel mensen denken dat dat groot is. Maar bij mij dus echt niet. Ik heb 70 C, dus dat is echt niet groot. Bij 70b komen ze er aan de zijkant van de bh uit zeg maar. Vandaar die C...



Ik krijg de bikini als het goed is vandaag binnen en laat wel even weten hoe hij staat (heb er een hard hoofd in)... Hij is inderdaad prijzig, maar kan verder nergens leuke vinden. Ben ook al in winkels geweest, maar daar hangen alleen nog maar grotere maten.

Ik vond die rood met witte bandeau bikini bij wehkamp ook leuk, maar die is gewoon al uitverkocht!! En de zomer moet nog beginnen....
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend lag hij pas in de bus. En heb hem toen even snel aangeschoten. Zo op het eerste gezicht staat ie eigenlijk wel erg leuk!!



De stof is wat dikker en er zitten vullingen in die je er ook uit kunt halen. Dus dan heb je ook al gelijk wat meer borst. De kleur staat me ook super, lekker fris bij mijn blonde haren!!



Maar ik ga hem vanmiddag nog even in zijn geheel aanpassen (had alleen het topje gepast, het broekje geloof ik altijd wel).



Ik zit er nu al zelfs aan te denken om nog zoiets aan te schaffen, maar kan nog niks leuks vinden op het net. Vond die rode ook leuk (bikini is trouwens van wehkamp, volgens mij had ik hier Otto vermeld), maar die is dus jammer genoeg al uitverkocht.



Wel raar, een jaar geleden had ik deze van mexx besteld:





En die stond me dus echt niet (is ook een dunner stofje). Misschien als ik deze weer bestel dat ik er nu ineens wel anders tegen aankijk....
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen dat de bikini leuk staat!!!



Het is toch altijd lastig om vanaf een plaatje te beslissen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Dus je borsten worden niet onwijs plat gedrukt. Ik vind het ook echt een onwijs mooie bikini maar wel errug duur.... kun je iets bestellen, het passen en kosteloos retourneren of hoe gaat dat bij wehkamp (heb nog nooit via een postorderbedrijf iets gekocht)...?

en welke maat heb jij genomen, 34 of 36? Ik ben erg slank, 1.70, 55 kg en 70B/75A cupmaat.
Alle reacties Link kopieren
maar ik snap iets niet: bij die bandeau bikini lopen er toch ook bandjes over je lijf?Alleen niet over je schouder maar over je borst naar je nek?Maar lijkt me dat je dat ook ziet bij een strapless jurkof ga je deze bandjes dan wel laten hangen?ik vind ze wel leuk maar als je volle borsten wilt, zijn ze idd niet erg geschikt
Alle reacties Link kopieren


Hoi!



Dus je borsten worden niet onwijs plat gedrukt. Ik vind het ook echt een onwijs mooie bikini maar wel errug duur.... kun je iets bestellen, het passen en kosteloos retourneren of hoe gaat dat bij wehkamp (heb nog nooit via een postorderbedrijf iets gekocht)...?

en welke maat heb jij genomen, 34 of 36? Ik ben erg slank, 1.70, 55 kg en 70B/75A cupmaat.







Volgens mij kan je het kosteloos retourneren ja (weet ik niet helemaal zeker hoor, zou je even kunnen informeren)...



Ik ben 1.70m weeg 58,5 kg en heb cupmaat 70c... En heb maat 36 genomen.

De bikini moet je op je rug ook vastknopen met 2 touwtjes, dus je kan hem altijd strakker of losser doen. Jij bent van boven iets smaller en je weegt iets minder. Dus ik zou dan denk ik voor maat 34 gaan. Bij mij zit dat net allemaal iets te strak namelijk (dan krijg ik van de zwembandjes boven mijn broekje zeg maar, omdat ie te strak in mijn huid drukt)...



Het topje is gewoon heel erg mooi gevoerd, dus dan voelt het allemaal al wat steviger aan. En superborsten krijg je er niet in hoor. Maar het is  niet helemaal plat ofzo... En ik zag ook een plaatje van een vrouw die best een grote cup had en zo'n bikini droeg en dat vind ik er niet echt mooi uitzien.
Alle reacties Link kopieren


maar ik snap iets niet: bij die bandeau bikini lopen er toch ook bandjes over je lijf?

Alleen niet over je schouder maar over je borst naar je nek?

Maar lijkt me dat je dat ook ziet bij een strapless jurk



of ga je deze bandjes dan wel laten hangen?

ik vind ze wel leuk maar als je volle borsten wilt, zijn ze idd niet erg geschikt




Ja vanuit het midden naar je nek toe, maar die bieden verder geen steun of iets, dus die kan je zeg maar strikken en laten hangen. Of ook naar je rug toe knuppen (die lopen dan evenwijdig langs je bikini heen)...



En nee, volle borsten krijg je er niet van. Maar het platdrukgehalte valt bij deze bandeau erg mee... (zal niet bij alle bandeau bikini's zo zijn)...
Alle reacties Link kopieren
wat d8 je van lekker topless?!? --> geen witte bandjes!
Alle reacties Link kopieren
wat d8 je van lekker topless?!? --> geen witte bandjes!
Dat ik daar nog niet aan had gedacht....
Alle reacties Link kopieren
Huh Lieke, jij hebt 70C???? Waar hebben we het dan over??? Dat is gewoon een flinke hand vol toch?

Ik heb 70B, echt mini-tietjes..... als hij jou mooi staat betekent dus niet dat hij mij ook mooi zal staan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven