Lijf & Lijn alle pijlers

slaapmasker tegen wallen?

08-05-2007 18:58 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,



ik heb eens iets gehoord over het dragen van een slaapmasker tegen wallen, en aangezien ik daar nogal vaak last van heb (of ik nou lang of kort geslapen heb, kan er geen peil op trekken) vroeg ik me af of iemand daar ervaringen mee heeft. Ik weet wel dat ik met een heel gespannen gezicht en dichtgeknepen ogen schijn te slapen, en dat dat ook wallen bevordert, dus wil ik toch eens zo'n slaapmasker gaan aanschaffen. Ik ben erg nieuwsgierig of iemand hier iets over te melden heeft....



groetjes!



ps: de welbekende wallentips zoals komkommerschijfjes, ijskoude lepels, theezakjes, sperti, etc etc heb ik volgens mij al allemaal geprobeerd, helpen bij mij echt niet of nauwelijks....... grrrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij mij helpt ook niks, behalve een week heeeel vroeg naar bed gaan....

Oh ja zelfs de sperti (iewww) helpt niet, terwijl er beweerd wordt dat fotomodellen die altijd gebruiken!!! (en dat spul GLIMT me dan toch onder je ogen!)

Dus wie heeft er nog een wondermiddeltje???
Alle reacties Link kopieren
Hoi Miepje,



ik ga het iig proberen met een slaapmasker, ik laat wel weten of het helpt! Ben het beu om er vaak vermoeid uit te zien terwijl ik dat niet ben....



groetjes!



tommy_girl
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi!! Ik had hier ook behoorlijk last van altijd, zo lelijk! Maar ik gebruik nu van clinique All about eyes, een speciale vocht afdrijvende oog creme.

Helpt echt, maar is wel vrij prijzig, ik geloof 35 euro voor 15 ml. Maar je doet er ook best lang mee.

Je klopt het alsware onder je oog, en dan een beetje creme zo groot als een erwt voor allebei je ogen!

Succes ermee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven