Lijf & Lijn alle pijlers

Tattoo tussen borsten

10-03-2018 12:38 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Bij deze een vraag aan degene die veel van tattoos weten en/of er zelf een hebben tussen hun borsten.

Ik heb nog geen tatoeages, maar wil dit jaar graag een kleintje laten zetten. Ik wil een plek die ik goed kan zien, maar anderen minder. En tussen mijn borsten lijkt me perfect.

Alleen de praktische kant... ik las dat de tattoo 2 weken moet helen, betekent dit dat ik 2 weken geen BH aan kan doen? Of zou dit na een paar dagen al kunnen?

En weten jullie of een tattoo sneller “slijt” door het dragen van een bh?

Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Draag een sportbh of bralette
Hoe kan jij een tattoo tussen de borsten ZELF goed zien?
badmeester schreef:
10-03-2018 13:10
Hoe kan jij een tattoo tussen de borsten ZELF goed zien?

Dat vroeg ik me ook al af. Probeerde het net maar het wil niet echt lukken
Alle reacties Link kopieren
Een tattoo tussen je borsten kun je alleen in de spiegel zien. Niet als je gewoon zo naar beneden kijkt.

En ik weet uit ervaring dat ook het dragen van een sportbh of bralette geen pretje is. Ieder randje dat er langs schuurt is gewoon niet handig. Ik heb een week hemdjes gedragen met wijde truien en ben goed blijven smeren, daarna weer bh’s aan.

Wel een hele mooie en vrouwelijke plek overigens!
anoniem_154116 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 13:45
Reden: 2x ook
0.49% gewijzigd
Ik vind het een bijzondere en mooie plek om een tattoo te laten zetten. Mijn 2
tattoos heb ik op mijn rechter onderarm laten zetten,eentje met de handtekening en naam van mijn overleden broer erop zoals hij zijn naam schreef toen hij 5 was en daarnaast een bos madeliefjes. To,ik zou ervoor gaan. Maar zorg ervoor dat je
bij een goede tattooshop terechtkomt!
Alle reacties Link kopieren
Een tattoo op borsten vind ik echt zo heerlijk pauper tokkie achtig! Beetje het verlopen straat hoer uiterlijk zeg maar

Tussen borsten zie je minder vaak, maar echt chique zal het niet zijn
quattro35 schreef:
10-03-2018 13:51
Een tattoo op borsten vind ik echt zo heerlijk pauper tokkie achtig! Beetje het verlopen straat hoer uiterlijk zeg maar

Tussen borsten zie je minder vaak, maar echt chique zal het niet zijn
Het nieuwe reetgewei! :)
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
10-03-2018 13:51
Een tattoo op borsten vind ik echt zo heerlijk pauper tokkie achtig!

Inderdaad, hetzelfde als de gemiddelde audi-bestuurder.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedenk je het
Alle reacties Link kopieren
gordeldiertje schreef:
10-03-2018 13:45
Een tattoo tussen je borsten kun je alleen in de spiegel zien. Niet als je gewoon zo naar beneden kijkt.

En ik weet uit ervaring dat ook het dragen van een sportbh of bralette geen pretje is. Ieder randje dat er langs schuurt is gewoon niet handig. Ik heb een week hemdjes gedragen met wijde truien en ben goed blijven smeren, daarna weer bh’s aan.

Wel een hele mooie en vrouwelijke plek overigens!
Dank! Het zal bij iedereen anders zijn, maar een week lijkt me te overzien :)
Alle reacties Link kopieren
taxi87 schreef:
10-03-2018 14:04
Hoe bedenk je het
Ik zat al lang met het idee voor de tattoo zelf in mijn hoofd en ben op Instagram en Pinterest inspiratie op gaan doen. Daar zag ik voor het eerst de plek tussen borsten en het sprak me gelijk aan!

Bijvoorbeeld zo:
https://goo.gl/images/RUYC4Z

Of:
https://goo.gl/images/7KUCGu

*sorry voor de links, maar ik heb nog plaatjesplakrechten
anoniem_235323 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 14:21
Reden: Link werkte niet
1.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
10-03-2018 13:10
Hoe kan jij een tattoo tussen de borsten ZELF goed zien?
Ik heb niet zo’n grote cup maat tussen tussen mijn borsten zit een vlak stuk. Echt goed zien doe je het natuurlijk alleen in de spiegel, maar vele malen gemakkelijker dan bijv. op je rug ;)
De huid tussen en boven de borsten wordt wel slapper bij het ouder worden, geloof ik. Ik weet niet zeker hoe vaak dat voorkomt en heb zelf die leeftijd nog niet bereikt.
Maar ik kan me voorstellen dat de tattoo dan wat minder mooi kan ogen als op het begin.
Alle reacties Link kopieren
CapeTown1 schreef:
10-03-2018 14:15
Ik zat al lang met het idee voor de tattoo zelf in mijn hoofd en ben op Instagram en Pinterest inspiratie op gaan doen. Daar zag ik voor het eerst de plek tussen borsten en het sprak me gelijk aan!

Bijvoorbeeld zo:
https://goo.gl/images/RUYC4Z

Of:
https://goo.gl/images/7KUCGu

*sorry voor de links, maar ik heb nog plaatjesplakrechten
Lief dat je helemaal de moeite neemt om zo uitgebreid op me te reageren maar ik vind het echt een ordinaire plek. Sorry

Toch succes!
Alle reacties Link kopieren
Wel een gevoelige plek, zeker voor een eerste tattoo. Beha gaat hem zeker de eerste week niet worden, je moet je voorstellen dat je een schaafwond daar hebt zitten. Daar verdraag je niks op de eerste dagen.
Alle reacties Link kopieren
-Red- schreef:
10-03-2018 15:51
Wel een gevoelige plek, zeker voor een eerste tattoo. Beha gaat hem zeker de eerste week niet worden, je moet je voorstellen dat je een schaafwond daar hebt zitten. Daar verdraag je niks op de eerste dagen.

[...]

Gewoon doen . Zorg wel dat je het vet houdt met de creme die je uit de shop meekrijgt.... als het een goede shop is. Zodat je geen korstvorming krijgt.[/i]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-03-2018 19:58
Reden: op de man
3.09% gewijzigd
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tattoo bovenop mijn schouder laten zetten, hier liep mijn bh bandje dus recht overheen. Ik heb een vrij grote cup en dus zware borsten, vroeg me vooraf ook wel af hoe dit zou zijn. Tis me 100% meegevallen! Heb de avond na het zetten (op de bank) mn bandje naast mn schouder gedaan. Vanaf de volgende dag, gewoon er op. Op n paar plekjes heeft de tattoo iets minder goed gepakt, mogelijk wel door bh bandje. (Gratis) bij laten werken een paar weken later, en toen was het goed!
gordeldiertje schreef:
10-03-2018 13:45

Wel een hele mooie en vrouwelijke plek overigens!
Echt? Ik vind het ontzettend ordinair.
Alle reacties Link kopieren
doen! zo lijk je anders dan anderen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
10-03-2018 16:18
Echt? Ik vind het ontzettend ordinair.
Ik zag toevallig net iemand bij AH die er daar eentje had. Ze had ook opgespoten lippen en joekels van nepwimpers (en uiteraard zwaar geblondeerd haar). Dat beeld blijft nu meteen hangen....
Mooi altijd. Zodra er een topic wordt geopend over ervaringen met tattoos is er altijd een groep die even moet komen gillen hoe lelijk en ordinair het allemaal wel niet is :roll:

TO, Een bh lijkt me geen optie.
Door de wrijving krijg je korstvorming, en dan zorgt weer voor "gaten" in de tattoo.
Sla een paar goedkope hemdjes in. Je tattoo zal afgeven de eerste paar dagen, en je krijgt vet vlekken in de hemdjes van de zalf.
Alle reacties Link kopieren
[...]

Nee dat zijn degenen die er überhaupt niet aan zouden beginnen...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-03-2018 20:00
Reden: quote verwijderd
63.77% gewijzigd
Ik zou zelf ook geen tattoo laten zetten tussen mijn borsten. Maar als To het mooi vind dan moet ze het gewoon laten doen. Dat moet ze toch echt helemaal zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
CapeTown1 schreef:
10-03-2018 14:15


Of:
https://goo.gl/images/7KUCGu

Mooi
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven