Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuw whatsappgroepje: op gewicht blijven

15-03-2018 17:21 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn via Viva al verschillende groepjes voor vrouwen die graag af willen vallen. Ik ben eigenlijk op zoek naar meiden die, net als ik, tevreden zijn met hun gewicht, maar het lastig vinden om op gewicht te blijven. Fijn idee om elkaar te helpen en inspireren.

Interesse? Reageer dan op dit bericht of stuur me even een PB!!
Life begins at the end of your comfortzone
Alle reacties Link kopieren
Hee, dat klinkt goed. Ik wil ook graag op gewicht blijven en ben tevreden met mijn gewicht.
Bedoel je dan eigenlijk, gewoon leuke, lekkere, gezonde gerechten etc delen en vragen aan elkaar hoe het gaat?
En zeker geen dieet-adviezen of andere rare fratsen? Want dat laatste zit ik juist níet op te wachten
Alle reacties Link kopieren
Haha precies dat ja. Daar zit ik zelf ook niet op te wachten. Maar vind t wel fijn om dingen met elkaar te bespreken en elkaar te inspireren met lekkere gezonde hapjes bijvoorbeeld!!
Life begins at the end of your comfortzone
Klinkt interessant, zeker als het idd niet om allerlei fratsen gaat...
Alle reacties Link kopieren
maanjaren schreef:
15-03-2018 18:03
Hee, dat klinkt goed. Ik wil ook graag op gewicht blijven en ben tevreden met mijn gewicht.
Bedoel je dan eigenlijk, gewoon leuke, lekkere, gezonde gerechten etc delen en vragen aan elkaar hoe het gaat?
En zeker geen dieet-adviezen of andere rare fratsen? Want dat laatste zit ik juist níet op te wachten
Als jullie nog interesse Hebben, stuur me dan even een pb, maak ik een appgroeje aan.
Life begins at the end of your comfortzone
Alle reacties Link kopieren
drakenvlieg schreef:
15-03-2018 21:32
Klinkt interessant, zeker als het idd niet om allerlei fratsen gaat...
Als jullie nog interesse Hebben stuur me even een pb, maak ik een appgroeje aan.
Life begins at the end of your comfortzone
Alle reacties Link kopieren
drakenvlieg schreef:
15-03-2018 21:32
Klinkt interessant, zeker als het idd niet om allerlei fratsen gaat...
Als jullie nog interesse Hebben stuur me even een pb, maak ik een appgroeje aan.
Life begins at the end of your comfortzone
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_367168 wijzigde dit bericht op 08-04-2018 22:58
Reden: Verkeerde topic
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven