Lijf & Lijn alle pijlers

Van mijn rimpelhoofd af.

18-03-2018 20:49 23 berichten
Nu natuurlijk de vaak gestelde vraag: hoe kom ik er vanaf? De vriendin van mijn vader (zonder rimpels) zweert bij Estee Lauder, maar dat is enorm duur. Voor ingrepen sta ik (nog) niet open.

Hebben jullie goede tips?
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 03-02-2019 19:42
31.87% gewijzigd
Elke dag je gezicht insmeren met nivea.
Alle reacties Link kopieren
zoutzuur
No one should brave the underworld alone.
De dagcreme 40+, de groene van de Aldi, die trekt strepen weer dicht.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het echt genetisch bepaald.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-03-2018 20:51
De dagcreme 40+, de groene van de Aldi, die trekt strepen weer dicht.
sure
No one should brave the underworld alone.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn deze maand wel meer rimpel topics geopend, kijk daar eens.
No one should brave the underworld alone.
binkie schreef:
18-03-2018 20:52
Volgens mij is het echt genetisch bepaald.
Rimpels komen wel echt meer uit als je huid uitgedroogd is, dus hydrateren heeft wel echt zin.
Net als uit de zon blijven en niet te veel zonnebanken.

http://metro.co.uk/2018/01/28/photo-tru ... e-7266641/ Hier zie je wat het effect is van veel blootstelling aan de zon (de linkerkant van zijn gezicht) vs schaduw (rechterkant).
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 18-03-2018 20:58
29.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Paar kilo aankomen. Dan wordt je toet wat boller.
beetjegek schreef:
18-03-2018 20:55
Paar kilo aankomen. Dan wordt je toet wat boller.
Dat heb ik al geprobeerd :-D
-Hades- schreef:
18-03-2018 20:54
Er zijn deze maand wel meer rimpel topics geopend, kijk daar eens.
Dat had ik niet gezien. Ik dacht nog dat het misschien ook aan de droge lucht kon liggen (vorst en verwarming etc). Dat zou dan misschien wel kunnen kloppen als er meerdere topics tegelijk geopend worden.
Alle reacties Link kopieren
TO: bedoel je avanced night repair van Estée Lauder?
Die is erg duur maar heeeeeel goed en gaat bij mij ongeveer een jaar mee das omgerekend een tientje per maand zeg maar.

Mag ik vragen waarom je (nog) niet open staat voor ingrepen?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Te laat, rimpels tover je niet meer weg. Je had idd altijd factor 50 moeten smeren, ik ben bijna 60 en nog geen rimpel te bekennen. Ik zit ook nooit in de zon.
ik geef mn bek ook maar een douw
Fenol peeling (zoutzuur was niet eens zo enorm raar gedacht lol) en diepe lasers is het enige dat echt helpt, en een facelift als je groeven hebt om dat je snoet in eens naar beneden dondert.

Cremes zullen echte rimpels niet verwijderen, wel eventueel zachter maken. maar dan moet je wel vitamine A zuur en aanverwante producten als retinol gebruiken, de rest helpt niet tot weinig.

Ik zou gewoon sparen voor een goede laser behandeling als ik jou was, en in de tussentijd geen dure cremes kopen.
Madeliefjees schreef:
18-03-2018 21:16
Te laat, rimpels tover je niet meer weg. Je had idd altijd factor 50 moeten smeren, ik ben bijna 60 en nog geen rimpel te bekennen. Ik zit ook nooit in de zon.
Ik heb best redelijk goed voor mijn huid gezorgd eigenlijk. Weinig in de Zon en altijd gesmeerd.
-Hades- schreef:
18-03-2018 20:50
zoutzuur
:HA:
Pappen en nathouden. On the end helpt geen enkele creme en is het vooral een kwestie van genen.
Als je niet openstaat voor ingrepen wordt het een lastige kwestie. Of je moet een paar kilo willen aankomen. Dat ziet er als je 40 + sowieso al beter uit natuurlijk.
Dus lekker vet houden. Een beetje gezond leven, niet te veel huilen, of stressen, en gooi er een leuk make-upje tegenaan, en ga eens naar de kapper en koop wat nieuwe keren en hoge hakken.
Scheelt zomaar 5 jaar.
Het is het proberen waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het van binnenuit met:

Astaxanthine
Rundercollageenpoeder
Creatine
Glycine
Veel water
Veel vet
Veel groenten

Verder weinig suiker (en koolhydraten in het algemeen), aangezien dat glycatie bevordert, waardoor waardevolle aminozuren worden gebonden aan suikermoleculen en niet meer bruikbaar zijn.

Tevens maar 1x per dag eten en niet teveel calorieën, om autofagie te bewerkstelligen en de celdeling te vertragen.

Veel meer kun je niet doen, veroudering is toch niet tegen te houden en deels zal het ook wel genetisch zijn.
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
18-03-2018 22:11
Ik probeer het van binnenuit met:

Astaxanthine
Rundercollageenpoeder
Creatine
Glycine
Veel water
Veel vet
Veel groenten

Verder weinig suiker (en koolhydraten in het algemeen), aangezien dat glycatie bevordert, waardoor waardevolle aminozuren worden gebonden aan suikermoleculen en niet meer bruikbaar zijn.

Tevens maar 1x per dag eten en niet teveel calorieën, om autofagie te bewerkstelligen en de celdeling te vertragen.

Veel meer kun je niet doen, veroudering is toch niet tegen te houden en deels zal het ook wel genetisch zijn.
En dit alles tegen rimpels? :rofl: nou, dan had ik liever een hoofd vol rimpels en een leuk leven. 1x per dag eten..... dan zou ik snel sterven, ik haal nu amper de 50 kg.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
De huid is dan slap en te ruim.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als een elastiekje wat twee jaar om een pakketje in de zon heeft gelegen.
Ga je dat rekken dan wordt het alleen maar ruimer en breekt vervolgens.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
18-03-2018 22:56
Als een elastiekje wat twee jaar om een pakketje in de zon heeft gelegen.
Ga je dat rekken dan wordt het alleen maar ruimer en breekt vervolgens.
Wat bedoel je hiermee?
Rinkels,in ieder geval niet roken,gezond eten je huid goed insmeren als je de zon ingaat. Een goede gezichtscrème zorgt ervoor dat je huid (minder snel) uitdroogt en je huid voelt er zacht door aan maar verwijdert bestaande rimpels niet. Voorzichtig inmasseren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven