Lijf & Lijn alle pijlers

Liposculptuur

06-04-2018 14:42 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik zou in het najaar graag liposuctie en sculptuur willen doen bij dr. Don in Hengelo.
Ik zie maar heel weinig recente ervaringen.
Zijn er hier mensen die dit ondergaan zijn? Dan zou ik graag jullie ervaringen willen weten :-D
Hier staan 445 beoordelingen. https://www.kliniekervaringen.nl/klinie ... varingen/6
(10 sec. googelen)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een half jaar geleden laten doen. Boven en onderbuik en de flanken. Nu, na 6 maanden is het uiteindelijke resultaat. Ik ben heel tevreden. Ik was/ben niet dik maar had erg veel vet op mijn buik en de preovergang hielp ook niet mee. Kost wat maar ik heb er veel genot voor terug. Kan weer normaal een shirt aan zonder een dikke boven/buik.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik zou het wel in Nederland laten doen en niet in België. Ik heb in een topic meegeachreven waar 2 mensen het in België hebben laten doen waar het zo lekker goedkoop was. Maar het resultaat was er niet naar. En een lipo is ook niet om af te vallen maar figuurcorrigerend. Daar vergissen veel
Mensen zich in.
Alle reacties Link kopieren
Klopt @mupke10 ... ik ben niet dik alleen erg veel vet bij Mn buik en flanken. Heel raar gebouwd zullen we maar zeggen haha. Ben je bij dr don geweest of iemand anders ? En hoe was het herstel bij jou gegaan ?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ken geen dokter Don, ik ben bij mij in de buurt geweest. Die arts staat goed aangeschreven en 11 jaar geleden heb ik al eens een operatie bij hem Laten doen. Zorg er voor dat het geen kwakzalver is en Google op resultaten.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een besluit genomen DD?
Altijd zo jammer dat het topic weer doodloopt.
Alle reacties Link kopieren
Is hier nog iemand actief?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven