Lijf & Lijn alle pijlers

Neuscorrectie

14-04-2018 19:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er op 'latere' leeftijd een neuscorrectie uit laten voeren?
Ik wil het al jaren alleen was er nooit geld voor.
Nu heb ik zelf de keuze om er voor te gaan sparen.
Mijn neus staat scheef en heeft een hump.
Weet iemand of je daarvoor een volledige correctie nodig heb of is dat nog weer anders?
Wat zijn verdere ervaringen?
En hoe vind ik een goede arts ipv een knutselaar?
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik lees even mee. Ik wil het ook al jaren, hoewel anderen niets “mis” vinden met mijn neus. Wat is latere leeftijd? Ik ben 35
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook 35.
Wat is later? Nu eigenlijk nog niet eigenlijk. Ik ga er vanuit dat ik er nog minimaal 50 jaar mee moet doen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Dat is een totale neuscorrectie.
En ik adviseer je plastisch chirurg is Dr Bart Stubenitsky. Kijk eens op zijn site.
Alle reacties Link kopieren
Via huisarts doorverwezen naar het lucas Andreas in Amsterdam en zo in de Jan van Goyen kliniek geholpen. Het beste waar ik ooit mijn geld aan besteed heb. Echt waar!
En als voordeel heeft een neuscorrectie dat het pijnloos is, je ziet eruit of je overreden bent door een monstertruck maar geen pijn.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik laat t wel doen als ik daarna 2 weken vrij heb ;-D
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb 3x een neuscorrectie gehad (2x medisch en de laatste plastisch). Dr Bart Stubenitsky heeft mijn laatste operatie gedaan. Hij is plastisch chirurg, maar heeft in samenwerking met een kno-arts, ook wat medische zaken opgelost.
Suuuuper lieve (en leuke! God wat is die man charmant!) man, heel rustig en geduldig.
Het is voor mij nu bijna 1 jaar geleden, en ben nog steeds super blij met het resultaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven