Lijf & Lijn alle pijlers

Jeuk vagina wandelen

17-04-2018 12:36 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb al een tijd een "irriterend" probleem. Als ik wandel, geen lange afstanden (mede door dit probleem) in de stad bijvoorbeeld of naar de bushalte of whatever. Kortere stukjes, dan gaat het bij mijn vagina zo ontzettend jeuken. Fietsen, sporten is geen probleem. Ik heb ook geen schimmelinfectie ofzo. Maar ik vind het echt vervelend. Ik ontwijk daarom altijd langere stukken om te wandelen, want ik weet van tevoren al dat het gigantisch gaat jeuken.

Ik scheer me down under, maar neem aan dat veel meer vrouwen dit doen. En heb het idee dat niet veel andere vrouwen hier jeuk hebben. De meesten lopen in ieder geval ontspannen op straat :) Ik draag vaak een katoenen string doordeweeks en een skinny (stretch) broek.

Iemand die ook dit probleem heeft? Of de oplossing hiervoor heeft?
Ander ondergoed al eens geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
luchter kleden
Rok ipv skinny
katoenen ondergoed
Alle reacties Link kopieren
Even een tijdje niet scheren?
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg de tip om vaseline te smeren. Dat is dan wel vanwege ziek slijmvlies, maar wie weet helpt het jou ook. Dan wel eerst ander ondergoed proberen om niet het paard achter de wagen te spannen.
Fatsoenlijk ondergoed dragen ipv zo'n reetveter. En een minder strakke jeans.
Scheren + string + skinny...
Als ik het lees krijg ik al jeuk
ZonderTitel_1981 schreef:
17-04-2018 13:11
Scheren + string + skinny...
Als ik het lees krijg ik al jeuk
Dit.
Geen string dragen. Slapen zonder ondergoed, kan de boel lekker ademen.

Maar is de jeuk echt 'in' je vagina, of kan het komen door teruggroeiende haartjes? Dat verschil moet je toch wel opmerken.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_368048 wijzigde dit bericht op 17-04-2018 13:45
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Komt door het scheren denk ik. Je krijgt stoppeltjes die in de stof van je kleding blijven hangen en dus heen en weer bewegen. Je kan er ook kleine ontstekinkjes van krijgen. Stop ff met scheren zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
De string vervangen voor een normale onderbroek.
En in plaats van de skinny een rok of jeans die niet strak zit.
Alle reacties Link kopieren
Heel gek, maar ik heb het gevoel dat niet scheren, geen string en geen skinny geen optie zijn voor TO...
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Komt door het schuren van je ondergoed en strakke jeans over de stoppeltjes.
1) stoppen met scheren
2) degelijker ondergoed dragen als je veel gaat lopen
Heb je de combi van skinny, string en scheren al langer dan dat de jeuk aanwezig is? In dat geval zou je denken dat daar dus niet de oorzaak ligt. Het ligt er inderdaad ook aan of de jeuk echt vanbinnen zit, of meer aan de buitenkant.
ZonderTitel_1981 schreef:
17-04-2018 13:11
Scheren + string + skinny...
Als ik het lees krijg ik al jeuk
Ik doe dat allemaal ook zonder jeuk. Nou ja, waxen dan.

Maar ging er vanuit dat de jeuk meer van binnenuit kwam.
LizBakker schreef:
17-04-2018 13:30
Ik doe dat allemaal ook zonder jeuk. Nou ja, waxen dan.

Maar ging er vanuit dat de jeuk meer van binnenuit kwam.
Waxen is wat anders dan scheren. Zachte haartjes itt stoppels.
Ik ging ervan uit dat de jeuk komt door het schuren van de stoppels door string en strakke broek.
Maar als het van binnen komt heb ik geen idee. TO?
IJskoffie schreef:
17-04-2018 13:34
Waxen is wat anders dan scheren. Zachte haartjes itt stoppels.
Ik ging ervan uit dat de jeuk komt door het schuren van de stoppels door string en strakke broek.
Maar als het van binnen komt heb ik geen idee. TO?
Dat idd.
Of is je kleding misschien net iets te strak? Maw blijft je string goed zitten?
Hm. Ik scheer ook en draag ook strakke broeken. Nooit ergens last van. Enige verschil is dat ik hipsters draag. Ik zou het es een dagje proberen, weet je gelijk waar het euvel zit.
IJskoffie schreef:
17-04-2018 13:34
Waxen is wat anders dan scheren. Zachte haartjes itt stoppels.
Ik ging ervan uit dat de jeuk komt door het schuren van de stoppels door string en strakke broek.
Maar als het van binnen komt heb ik geen idee. TO?
Omdat ze zei dat ze geen schimmel had ging ik er vanuit dat het zo'n soort jeuk was.

Overigens ben ik ook zeer gehecht aan mijn strings etc., maar als het me ongemak zou opleveren zou ik dat zeker opgeven.
Alle reacties Link kopieren
Zoals die reclame, droge vagina veroorzaakt jeuk. Speciaal glijmiddel kopen, kijken of dat werkt.
Alle reacties Link kopieren
Het is aan de buitenkant en ik denk ook door scheren ofzo. Maar eerst droeg ik van die kanten strings dus daarom over gegaan op katoenen strings. En droog is niet echt het probleem. Het wordt dan juist te vochtig denk ik waardoor het gaat jeuken. Het wordt dan warm omdat alles zo dicht zit door een string en zo'n strakke skinny. Maar ik kan idd eens een lossere broek proberen. Een boxer ofzo lijkt me ook niet echt lekker zitten eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
roderoosje85 schreef:
17-04-2018 16:09
Het is aan de buitenkant en ik denk ook door scheren ofzo. Maar eerst droeg ik van die kanten strings dus daarom over gegaan op katoenen strings. En droog is niet echt het probleem. Het wordt dan juist te vochtig denk ik waardoor het gaat jeuken. Het wordt dan warm omdat alles zo dicht zit door een string en zo'n strakke skinny. Maar ik kan idd eens een lossere broek proberen. Een boxer ofzo lijkt me ook niet echt lekker zitten eerlijk gezegd.
De stof zit te dicht op je huid.... dus een katoenen hipster en even niet scheren zal waarschijnlijk helpen.De haartjes zorgen voor wat lucht tussen de stof en je huid. Een lossere broek gaat je vermoedelijk niet echt heel veel helpen.
roderoosje85 schreef:
17-04-2018 16:09
Het is aan de buitenkant en ik denk ook door scheren ofzo. Maar eerst droeg ik van die kanten strings dus daarom over gegaan op katoenen strings. En droog is niet echt het probleem. Het wordt dan juist te vochtig denk ik waardoor het gaat jeuken. Het wordt dan warm omdat alles zo dicht zit door een string en zo'n strakke skinny. Maar ik kan idd eens een lossere broek proberen. Een boxer ofzo lijkt me ook niet echt lekker zitten eerlijk gezegd.

Gelukkig zit er nog een wereld aan ondergoed tussen een string en een boxer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven